Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2010 19:12 - БОГ Е ВСЕДАРЯВАЩ!
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 5219 Коментари: 9 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Бог ни е дарил с Напътствие -  

от нас зависи дали ще се поучим!

Бог ни е дарил с пътища, които ни извеждат от тъмнината -

 от нас зависи дали ще тръгнем по тях!

 

Бог ни е дарил с прекрасни домове -

от нас зависи дали ще ги посетим!

Бог ни е дарил с красота навсякъде около нас -

 от нас зависи дали ще се насладим!

 

Бог е дарил света ни с мир -

от нас зависи дали ще го съхраним!

Бог ни е дарил с усмивка, която озарява лицата ни -

от нас зависи дали ще й позволим да изгрее!

 

Бог ни е дарил с любов -

от нас зависи дали ще отворим сърцата си!

Бог ни дарява опрощение -

от нас зависи дали ще го поискаме!

 

Бог ни е дарил с възможността да се доближим до Него -

от нас зависи дали ще пристъпим!

Бог ни е дарил две ръце - с едната помагаме на себе си,

а с втората - на другите -

от нас зависи дали ще протегнем ръцете си!

 

Бог ни е дарил щастие -

от нас зависи дали ще го уловим!

Бог ни дарява с благодат в семейството -

от нас зависи дали ще я опазим!

 

Бог ни е дарил с милосърдие -

от нас зависи дали ще го споделим!

Бог ни е дарил със сила, за да успяваме дори там,

където ни се струва невъзможно -

от нас зависи дали ще бъдем достатъчно търпеливи!

 

Бог ни дарява с живот -

от нас зависи дали ще го изживеем!

Живейте така, че да се докоснете до всички блага,

с които Бог ни е дарил!

 

„Колко чудни са делата на вярващите!
Само за вярващия има благо във всяко едно от делата му. Когато му се случи нещо приятно, той е признателен и това е благо за него, а когато му се случи нещо неприятно, той е търпелив и това също е благо за него!” (Муслим)

 

„Господи, не отклонявай нашите сърца,
след като си ни напътил!

И дари ни с милост от Теб!
Ти си Вседаряващия.”

(3:8)

 

Амин!

 

Автор: Захра

image






Тагове:   Бог,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Всичко ни е дарил Всевишния...
12.10.2010 19:33
Простичко е но за нас хората е като,че ли сложно за изпълнение!
Да Го почитаме!
И да обичаме ближния си!
цитирай
2. ikra - Така е, всичко ни е дарил....
12.10.2010 19:36
haralanov написа:
Простичко е но за нас хората е като,че ли сложно за изпълнение!
Да Го почитаме!
И да обичаме ближния си!


Ала малцина са онези, които проумяват и благодарят!

цитирай
3. miaa - Благодаря ти Ikra за хубавият постинг!
12.10.2010 19:42
Свещенно нещо е връзката на всеки човек с Всевишния!Щом се уповаваме на тази връзка, ще бъдем винаги щастливи, свободни и мъдри!
цитирай
4. ikra - Аз отново ти благодаря за мъдрия коментар!!!
12.10.2010 19:56
miaa написа:
Свещенно нещо е връзката на всеки човек с Всевишния!Щом се уповаваме на тази връзка, ще бъдем винаги щастливи, свободни и мъдри!


Благодаря ти и още за това, че не ти прави впечатление да пишеш в блога ми!
Това че съм мюсюлманин явно не е пречка за теб - за което ти се възхищавам.. Навярно има много хора в БГ като теб, които успяват да разчитат доброто независимо къде и у кого се намира...
Но и има такива, които само чакат да се каже нещо срещу мюсюлманите, за да потрият ръце и да се радват на гнета, който се извършва срещу тях...
Написах това с искрени слова адресирани към теб и към тези като теб!

Поднасям Ви букет от сълзи, събирани в шепите ми, отронени от сърцето ми, скърбящо за всички угнетени хора по света...

Всевишния да ви дава добро и да не ви лишава от благодатта си!
цитирай
5. miaa - Обичам хората:) За мен няма знач...
12.10.2010 21:41
Обичам хората:) За мен няма значение дали е мюсюлманин, ром, евреин и пр.
Няма значение дали е богат или беден, образован или не!
Животът ми, постъпките ми, са доказателство за това! Тези, които ме познават добре могат да го потвърдят!
Важното е да почтен, искрен и да носи светлина в сърчицето си:)
Бог да те благослови Ikra! С обич към теб:)!
цитирай
6. ikra - Да.... Ти притежаваш...
12.10.2010 21:51
miaa написа:
Обичам хората:) За мен няма значение дали е мюсюлманин, ром, евреин и пр.
Няма значение дали е богат или беден, образован или не!
Животът ми, постъпките ми, са доказателство за това! Тези, които ме познават добре могат да го потвърдят!
Важното е да почтен, искрен и да носи светлина в сърчицето си:)
Бог да те благослови Ikra! С обич към теб:)!


Ти притежаваш изключително важни човешки качества!
Бъди все така - отворена към всички! Нека доброто да пребъде!!!
цитирай
7. aysha - ,,Който се бои от Аллах и търпи ...Аллах никога не погубва
13.10.2010 11:49
наградата на благодетелните.'' (12:90)
цитирай
8. razkazvachka - Поздрави и от мен!
13.10.2010 23:21
Нима има място за колебание в избора...
цитирай
9. rrafi - razkazvachka - Поздрави и от мен!
14.10.2010 12:53
razkazvachka написа:
Нима има място за колебание в избора...

Поздравления! Красоатта на душата на "Човека" извира и се забелязва и от едно кратко, смислено, стойностно изречение! Поздрави и от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4758808
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031