Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2011 15:45 - Послание от баща към син
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 5884 Коментари: 8 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


Скъпи синко! Ако дойде ден, в който ме видиш вече остарял, моля те да проявиш търпение и да се опиташ да ме разбереш!

Когато изцапам дрехите си, докато ям, когато съм неспособен сам да се облека…, спомни си часовете, които ти посветих, за да те науча на тези неща!...

Когато преповтарям думите си многократно, не се дразни, не ме прекъсвай, а премълчи! Когато беше малък, о, синко, една история препрочитах по няколко пъти докато заспиш…

Ако не искам да се къпя, не ме насилвай! Спомни си как те придирвах и търсех хиляди причини, за да те накарам да се къпеш!

Когато видиш да се затруднявам в изучаването на съвременната технология, дай ми време и не се обръщай към мен с подигравателна усмивка! Спомни си как те научих на много неща: как да ядеш, как да се обличаш, как да се къпеш, как да посрещаш предизвикателствата на живота!...

Ако загубя паметта си или говоря несвързано, дай ми време, за да си спомня! И ако не мога, не пилей нервите си, просто премълчи!

Ако не искам да ям, не ме принуждавай, ще ям, когато огладнея!

Когато стана неспособен да ходя, заради болните си крака, подай ми ръката си със същата обич, както аз правих, когато те  учех на първите ти стъпки!

И ако дойде ден, в който ти кажа, че съм се затъжил за срещата с Аллах, не тъжи и не плачи! Един ден ще разбереш! Опитай се да разбереш, че животът ми е към своя край!...

Един ден ще откриеш, че въпреки грешките ми винаги съм искал най-доброто за теб! Опитвах се да те облекча във всичко...

А сега помогни ми да преодолея това състояние с обич и търпение, както аз правих с теб!

Помогни ми, синко, да стигна успешно до края!

Надявам се да не чувстваш тъга или слабост, когато приближи моят час. Бъди близо до мен и ме прегръщай, както аз правих, когато започна живота си!

 

Обичам те, скъпи синко!

Твоят баща 


image 




Гласувай:
21



1. djindj2 - Невероятно послание
12.06.2011 15:50
настръхнах и се надявам синът да заслужава бащините думи1
цитирай
2. ikra - Е, дано да заслужава!
12.06.2011 15:57
Ала това чак когато синчето поотрасне се познава!

Приятен ден :)
цитирай
3. bizcocho - Много силно!!!
12.06.2011 16:19
Много силно!!!
цитирай
4. mominasylza - колко много истина има в посланието
12.06.2011 18:44
За това мюсулманите почитат старите си хора.Поне за арабите знам. Но без значение вярата, това е истината за живота ни, както го започваме , така го и завършваме...погледнат от различен ъгъл.Безпомощни когато се раздаме, и когато настъпи времето да се явим пред светия отец,каквото и да е името му. А по средата....
цитирай
5. smile999 - Ще го прочета на моите синове. Става ...
12.06.2011 18:45
Ще го прочета на моите синове.
Става ми тъжно, но всичко това е истина, и всеки син, който обича родителите си, би го разбрал и оценил.
цитирай
6. ikra - Да, истината прониква в сърцето...
14.06.2011 21:05
bizcocho написа:
Много силно!!!

цитирай
7. ikra - Християнин или мюсюлманин, всеки един ден ще остарее...
14.06.2011 21:07
mominasylza написа:
За това мюсулманите почитат старите си хора.Поне за арабите знам. Но без значение вярата, това е истината за живота ни, както го започваме , така го и завършваме...погледнат от различен ъгъл.Безпомощни когато се раздаме, и когато настъпи времето да се явим пред светия отец,каквото и да е името му. А по средата....


Нека се отнасяме така, както бихме желали с нас да се отнасят. Защото всичко се връща...
цитирай
8. ikra - Наистина е тъжно, но е самата истина... Благодаря на сестрата, която го е написала!
14.06.2011 21:08
smile999 написа:
Ще го прочета на моите синове.
Става ми тъжно, но всичко това е истина, и всеки син, който обича родителите си, би го разбрал и оценил.


Дано всеки да го разбере и оцени!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4758738
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031