Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2012 00:20 - Славей и Роза
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3021 Коментари: 3 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


- О, ти, сгушило се в моите гърди,
кажи защо мълчиш, мъниче?
Отива ли на славей да мълчи!
Моля те запей ми, мило птиче...

Кой ли славей може като теб,
сутрин рано с глас чудесен,
храбро да застане най-отпред,
и изпълни сутрешната песен?

image
Явно думите ми чу, горкото...
Навярно чу сърдечния ми глас...
И със сълза блестяща в окото,
ми проговори славеят тогаз;

Сезонът отново беше пролет...
Пеехме на розите, в градина...
Като всяко славейче напролет,
и аз си имах своята любима...
image
Най-красивата от всички рози,
разцъфна пред мен със своя чар...
Смаях се пред хубостта на този,
изпратен от небето Божи дар...
    Наведнъж изпих голяма доза...
Вкусих от сладостта на любовта...
Потопихме се с бляскавата роза,
дълбоко в океана на страстта...


image

Като започнеше да се разтваря,
наблюдавах неописуемия лик...
Листенце по листенце се отваря,
а аз се наслаждавам в този миг...

Горях, разтапях се пред нея,
във всеки миг от нашите срещи...
Нова песен започнех ли да пея,
ето, бликваха сълзите й горещи...
    image Така неусетно свършваше деня,
и идваше отново мрачен змей...
Разделяше ни той до сутринта,
когато казвахме си пак: “Здравей!”

Животът тъй щастлив ни беше,
в градината цареше веселба...
Ден след ден времето летеше,
неусетно отиваше си пролетта...


image     А ние все така опиянени бяхме,
любувахме се на мига чудесен...
Един на друг си се кълняхме:
“Няма да заглъхне нашата песен!”

Но съдбата друго бе решила,
и във ад превърна моя рай...
Увяхна розичката ми мила,
и мойта песен секна...
КРАЙ!

image













Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. raiavid - Браво!
04.10.2012 10:57
Това си е една чудесна приказка! Поздравления! А аз обичам приказки. Картинките и музиката са също добре подбрани.
цитирай
2. ikra - :) Спокойна вечер!
05.10.2012 00:47
raiavid написа:
Това си е една чудесна приказка! Поздравления! А аз обичам приказки. Картинките и музиката са също добре подбрани.

цитирай
3. mariniki - малко тъжна...
15.11.2012 15:55
но много красива поетична приказка...
трогна ме... до дъното на душата...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4757792
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031