Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2012 11:09 - ПЪТНИЦИТЕ И ДЪРВОТО
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 7687 Коментари: 18 Гласове:
30

Последна промяна: 25.11.2012 12:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

     Двама мъже се разхождали през един топъл  летен ден. Скоро станало твърде горещо, за да продължат пътя си. Зърнали голямо дърво (чинар) наблизо и се зарадвали. Приближили се към него и седнали на земята, за да си починат под сянката му. Единият човек се вгледал в клоните на дървото, след което казал на другия:

-         Какво безполезно дърво! Не ражда никакъв плод, нито ядки, които можем да изядем и дори не можем да използваме дървесината му за нищо!

-         Не бъдете толкова неблагодарни! – в отговор прошумолило дървото. – Бях ви изключително полезно в момента, в който ви подслоних от горещината на слънцето, а сега вие ме наричате „безполезно”!...

imageimage

 

     Всички творения на Създателя са сътворени с някаква цел...
     Религията ни учи никога да не подценяваме благата, дарени от Всевишния...
     Всяко нещо е създадено с мъдрост и цел, която ние не винаги успяваме да прозрем, но тя съществува...


imageimage

 






Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Бъди благословен, Ikra! Благод...
25.11.2012 11:12
Бъди благословен,Ikra! Благодаря, за мъдростта!
цитирай
2. ikra - И аз ти благодаря, че се отби :)
25.11.2012 11:25
miaa написа:
Бъди благословен,Ikra! Благодаря, за мъдростта!


Радвам се че ти е харесало!
Приятен ден! :)
цитирай
3. pvdaskalov - Чудесно!
25.11.2012 17:20
Дори днес, гледайки по телевизията един от каналите за Природата, си мислех за невероятното разнообразие в нея. Подкрепям Вашето мнение, че "Всяко нещо е създадено с мъдрост и цел, която ние не винаги успяваме да прозрем, но тя съществува..."

цитирай
4. ikra - Да, наистина има голяма мъдрост...
25.11.2012 18:07
pvdaskalov написа:
Дори днес, гледайки по телевизията един от каналите за Природата, си мислех за невероятното разнообразие в нея. Подкрепям Вашето мнение, че "Всяко нещо е създадено с мъдрост и цел, която ние не винаги успяваме да прозрем, но тя съществува..."

Лека и спокойна вечер!
цитирай
5. mariniki - мъдра притча
25.11.2012 20:39
Всяко нещо е създадено с мъдрост и цел, която ние не винаги успяваме да прозрем, но тя съществува...
абсолютно... пък и много обичам чинарите...
бъди...
цитирай
6. zaw12929 - Важно е да сме добри
25.11.2012 21:23
Важно е да сме добри
МНОГО Е КРАСИВО ДЪРВОТО ТИ
цитирай
7. ikra - Спокойна вечер! :)
25.11.2012 22:56
zaw12929 написа:
Важно е да сме добри
МНОГО Е КРАСИВО ДЪРВОТО ТИ

цитирай
8. ikra - Мъдрост има във всичко, стига да успее човек да я съзре :)
25.11.2012 22:57
mominasylza написа:
и важи не само з адръвото.Малко благодарност е необходима в тоя живот,па макар и да ни се струва на момента за нищо.

Приятна вечер! :)
цитирай
9. ikra - Да, чинарът е много красиво и силно дърво :)
25.11.2012 23:02
mariniki написа:
Всяко нещо е създадено с мъдрост и цел, която ние не винаги успяваме да прозрем, но тя съществува...
абсолютно... пък и много обичам чинарите...
бъди...

Спокойна вечер :)
цитирай
10. hristo27 - Поучителна притча. Успешна сед...
26.11.2012 10:21
Поучителна притча.
Успешна седмица ти желая!
цитирай
11. ikra - Благодаря!
26.11.2012 11:41
hristo27 написа:
Поучителна притча.
Успешна седмица ти желая!

Успешна да бъде и за вас! :)
цитирай
12. faktifakti - мъдро -
26.11.2012 14:51
и картинките са страхотни.
цитирай
13. ikra - :) Да, това са фактите
26.11.2012 17:48
faktifakti написа:
и картинките са страхотни.


Спокойна вечер! :)
цитирай
14. ckarlet - В твоя блог винаги струи от доброта и ...
26.11.2012 19:00
В твоя блог винаги струи от доброта и позитивизъм, Икра!
Поздрави за мъдрите послания, които са нужни в днешно време!
цитирай
15. ikra - Благодаря ти!
26.11.2012 20:00
ckarlet написа:
В твоя блог винаги струи от доброта и позитивизъм, Икра!
Поздрави за мъдрите послания, които са нужни в днешно време!


Надявам се да са полезни на хората.
цитирай
16. pvdaskalov - Още веднъж подкрепям...
30.11.2012 23:49
Още веднъж подкрепям Вашето мнение, че "Всяко нещо е създадено с мъдрост и цел, която ние не винаги успяваме да прозрем, но тя съществува..." Искам да споделя две мои наблюдения. Като че ли съм намерил обяснение за тях. Всички режем ноктите си да не ни пречат като шарим по клавиатурата с пръсти. Забелязах (не зная дали това е само при мен), че нокътят на десния показалец е значително по-твърд от останалите. Може би при левичарите да е левият. Мисля, че това идва от почесването по-темето, когато се замисляме. От хилядолетия! Второ наблюдение. В Калофер имаме малко дворче и една година посях край чешмата семенца от магданоз. Предупредиха ме, че никнат бавно, за около месец. След двадесетина дни се появиха остри връхчета, ставаха все по-високи и въобще не бяха накъдрени. Почесах се не веднъж и дваж, докато се сетя, че магданозът никне с връхчета като стрели, за да може да пробие пръстта над зрънцата. Не съм сигурен, че това е причината (не съм агроном), но измисленото от мен обяснение ми харесва. Прав ли съм?

цитирай
17. ikra - Интересни изводи, но аз не бих се ангажирал да кажа доколко са верни, но съдържат логика :)
01.12.2012 11:16
pvdaskalov написа:
Още веднъж подкрепям Вашето мнение, че "Всяко нещо е създадено с мъдрост и цел, която ние не винаги успяваме да прозрем, но тя съществува..." Искам да споделя две мои наблюдения. Като че ли съм намерил обяснение за тях. Всички режем ноктите си да не ни пречат като шарим по клавиатурата с пръсти. Забелязах (не зная дали това е само при мен), че нокътят на десния показалец е значително по-твърд от останалите. Може би при левичарите да е левият. Мисля, че това идва от почесването по-темето, когато се замисляме. От хилядолетия! Второ наблюдение. В Калофер имаме малко дворче и една година посях край чешмата семенца от магданоз. Предупредиха ме, че никнат бавно, за около месец. След двадесетина дни се появиха остри връхчета, ставаха все по-високи и въобще не бяха накъдрени. Почесах се не веднъж и дваж, докато се сетя, че магданозът никне с връхчета като стрели, за да може да пробие пръстта над зрънцата. Не съм сигурен, че това е причината (не съм агроном), но измисленото от мен обяснение ми харесва. Прав ли съм?

Продължавайте да търсите, човек през целия си живот се учи, от люлката до гроба...
Успех! :)
цитирай
18. pvdaskalov - Не се знае, не се знае!
01.12.2012 15:28
Не се знае, дали и след това няма да продължим да се учим някъде във Вселената. Когато осъдили Сократ на смърт, негови приятели и последователи го увещавали да избяга от затвора. Можели и щели да му помогнат... Той обаче отказал. Цитирам думите му, предадени от Платон, по памет. Приблизително следното казал: "Аз цял живот съм напътствал младите да спазват законите. Да, осъден съм, но нима аз на преклонна възраст трябва да ги наруша? После има нещо друго... Откъде знаете, че там (в отвъдното) не е по-хубаво оттук?"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4774712
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930