Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2014 13:30 - Аз съм просто един бухал, но много по щастлив от вас!...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3700 Коментари: 9 Гласове:
32

Последна промяна: 11.05.2014 13:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  image
Аз спя през целия ден на моя клон, но понякога вашите шумове ме събуждат. Тогава ви гледам отгоре, но не продължително, защото ме уморявате.

Постоянно сте заети и тичате насам-натам. Мислите, че никога нямате достатъчно време, затова изобретявате уреди, които правят нещата вместо вас. Но това е капан, защото винаги ще се нуждаете от повече. Желаете много, но после бързо се отегчавате. Забравихте да се радвате на нещата, които са обикновени.

Нямате нищо важно, което да кажете. Все още говорите високо и без смисъл. Уморявате ме. Няма да ви обясня къде живея. Така или иначе няма да ме видите, погледите ви са твърде натежали и не можете да ги повдигнете от земята. Това е добре за мен, защото вече знам, че не ме харесвате.

Аз съм просто един бухал на моя клон и вероятно съм последният от моя вид в този голям град. Понякога летя, понякога ловя мишки и се конкурирам с котките. Често си мисля и гледам. Знам почти всичко, защото виждам също и по тъмно. Обичам нощта, докато вие имате страх от нея.

Аз съм просто един бухал, но много по-щастлив от вас!...

                                                                                                                                Mihai Bătrвnu


 

image



image




Гласувай:
32



1. baskeret - много хубаво написано
13.05.2014 12:13
и цветно :)
цитирай
2. ikra - И аз така мисля :)
13.05.2014 12:20
baskeret написа:
и цветно :)

В унисон е със заобикалящата ни среда и емоционалните предизвикателства на случващото се днес :)

Спокоен ден :)
цитирай
3. ivoki - Мъдро !!!
13.05.2014 12:26
Мъдро !!!
цитирай
4. ikra - Да! За тези, които могат да мислят :)
13.05.2014 12:35
ivoki написа:
Мъдро !!!


Приятен ден :)
цитирай
5. joysii - Да. Много важно качество е човек да ...
13.05.2014 15:04
Да. Много важно качество е човек да може да наблюдава търпеливо нещата, явленията, хората. И да разсъждава, да си прави изводи, да извлича полезния опит.
Пък ако вижда и през нощта....ако се конкурира с котките....ееее тогава, бухльо,....много е напреднал...
Поздрави! :):):):):):))
цитирай
6. ikra - Да, така е :)
13.05.2014 15:38
joysii написа:
Да. Много важно качество е човек да може да наблюдава търпеливо нещата, явленията, хората. И да разсъждава, да си прави изводи, да извлича полезния опит.
Пък ако вижда и през нощта....ако се конкурира с котките....ееее тогава, бухльо,....много е напреднал...
Поздрави! :):):):):):))

Приятен ден :)
цитирай
7. esen - Другият ъгъл,
14.05.2014 00:31
другата гледна точка са винаги полезни.
Може би опитите да се видим отстрани са начините да търсим себе си. Но дали ще се намерим някога...
Рядко мъдростта може да превъзмогне тъгата и да създаде усещане за щастие.
Но урокът на бухала, погледът му отгоре си ги бива. Хубаво е да се замислим и разширим кръгозора си.
цитирай
8. makont - Значи, освен мъдрост,
14.05.2014 15:34
има очи и за красотата. Мисли по бухаловски! Усмивки!
цитирай
9. milady - изберете си ,най добре друго хоби /фитнес например ...
23.06.2014 19:00
мноогоо превзет и...нахален ,снобски ..маниер ..
и на каквоо отгоре...
на клакиорките ????

6. ikra - Да, така е :)
13.05 15:38
joysii написа:
Да. Много важно качество е човек да може да наблюдава търпеливо нещата, явленията, хората. И да разсъждава, да си прави изводи, да извлича полезния опит.
Пък ако вижда и през нощта....ако се конкурира с котките....ееее тогава, бухльо,....много е напреднал...
Поздрави! :):):):):):))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4776434
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49136
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930