Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2014 17:18 - СБОГОМ!...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3698 Коментари: 10 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
Скъпи Facebook,

Днес отново осъмнах с теб - то се знае.

Разбира се, отново не успях да стана за  сутрешната молитва.

Какво ли ще стане с тази наша дружба?! Все повече и повече ме изтощаваш. Заради заниманието с теб до късно през нощта, не само за сутрешната молитва, а вече и за работа не успявам да стана. Преди имаше една закуска, която никога не пропусках, но сега, за да не закъснея, набързо изпивам едно мляко и излизам. Не успявам да се видя с мама, не мога две думи да си кажа с нея... Не мога да се наспя както трябва... Целият ми ден минава непродуктивно... Уморен съм, изтощен съм... Едва след като се запознах с теб, аз научих какво е да спиш на работното място. Естествено, не казвам, че е заради теб. Не мога да обвинявам само теб, разбира се. Всъщност, проблема не е в теб - а в мен. Защо стана така?! Как стигнах до тук!

Когато те видях за първи път си казах: “Супер! Това е идеалният другар!” Видеоклипове, музика, статии, групи... Как само се вълнувах, когато споделих първия си видеоклип...  Чудех се приятелите ми какви ли коментари ще напишат, как ли ще коментират споделеното?!..

Ето че мненията бяха все положителни и аз... отново споделих. Отново споделях, а те отново коментираха. Те отново коментираха - аз отново споделях. След това собственото ми споделяне се оказа недостатъчно и започнах да споделям и споделеното с мен. И това се оказа недостатъчно - затова взех, че си намерих нови приятели, които никога през живота си не съм виждал... Споделих и това, което те споделяха с мен.  Всеки отново коментираше и аз отново споделях. На някои видеоклипове се пренасях в небесата... На други правих шеги... А на трети късах от смях всичките ми "приятели". Написах някои статии, с които изумих всички. С няколко снимки дори ги разплаках. Станах член на няколко групи, престижът ми скочи (!). Също така на един-два клипа плачейки се обясних в любов на маята любима. Всеки ме разбра, но не и тя!...

Съжалявам, но аз се уморих... Уморих се постоянно да лягам и ставам с теб. За какво?!  За да се изживявам, да се забавлявам, да преподавам, да разсмивам, да представям, да бъда харесван, да се обяснявам в любов... Благодарение на теб забравих дори Създателя си. Странно защо, но надеждите ми бяха в теб, а трябваше да се надявам единствено на Него-Великия Създател. Как само ти ми затваряше очите от сутрин до вечер...

image

Една сутрин се погледнах в огледалото. Бялото в очите ми беше получервено, а под тях имаше тъмни сенки... Веждите на лицето ми изглеждаха безжизнени, най-вероятно поради това, че отдавна бяха отстъпили израженията за смях, ярост и учудване на двуточие, запетая и скоба. За първи път забелязах лицето си пребледняло и безжизнено...

Нашият любим Пророк Мухаммед (Аллах да го благослови и с мир да го дари) е казал: "Споделянето на знание е зекятът (задължителната милостиня) на науката".

Но въобще не мисля, че е имал предвид теб. Може би няколко пъти съм споделил важни и нужни факти, за да не погазвам и твоето право, но де да не беше последвалото разточителство...

Но ето, че разумът ми се върна  в главата. Вече и аз съм против теб! Както казва един приятел: "Разходка напук на Facebook". Съжалявам, но те напускам. Не се нуждая повече от теб. С помощта на Всевишния вече реално ще общувам с приятелите си. Реално ще се смея. Реално ще обяснявам. Ще движа веждите и погледа си. Ръката ми ще докосва рамото на моите приятели, а не клавиатурата. И реално ще обичам. Аз не съм страхливец, реално ще се изправя пред любимата си. Реално ще й се обясня. Реално ще се влюбя…

Вече няма да коментирам молитвите по видео изображенията с коментар “амин!”. Ще отворя ръце и без теб, без посредници, пряко ще се моля на своя Господ. През сълзи ще викам, ще изричам “амин!”...

Разкайвам се за напразно пропиляното време с теб, за дето не го използвах пълноценно. Знам, Великият Създател е Опрощаващ, обича прошката... Надявам се ще прости и на мен...

С надежда никога повече  да не се срещнем ти пожелавам: Прав ти път Facebook! Сбогом!
image




Гласувай:
30



1. tanya7713 - Поздравления за мъдрото прозрение ...
12.09.2014 18:24
Поздравления за мъдрото прозрение и последвалото го драстично решение!
Добре си направил че си самоубил досието си. Никой не заслужава живота и всичките му контакти да са изложени на длан пред практически всеки.
И аз деактивирах профила си. Прекалено много време му отделях ...
Раздялата ни ми понася много добре.
Признавам, тежки ми бяха тези 14 дена, в които не трябваше да влизам във фейсбук за да бъде профилът напълно изтрит, но след като ги устисках настъпи едно отдавна забравено блаженство, започнах да заспивам няколко часа по-рано, да ми стига времето за много повече неща и т.н.
Икономиста Чарлз Стил:
„Трудно е да се намери дейност, толкова всепоглъщаща и безсмислена като заниманието с Фейсбук. Гледането на телевизия е единственото, за което се сещам. Но гледането на телевизия, макар да е затъпяващо, поне не ви кара да допуснете накърняване на личния си живот.“ „
цитирай
2. ikra - Изповедта не е моя, но ми хареса и реших да я споделя :)
12.09.2014 18:35
tanya7713 написа:
Поздравления за мъдрото прозрение и последвалото го драстично решение!
Добре си направил че си самоубил досието си. Никой не заслужава живота и всичките му контакти да са изложени на длан пред практически всеки.
И аз деактивирах профила си. Прекалено много време му отделях ...
Раздялата ни ми понася много добре.
Признавам, тежки ми бяха тези 14 дена, в които не трябваше да влизам във фейсбук за да бъде профилът напълно изтрит, но след като ги устисках настъпи едно отдавна забравено блаженство, започнах да заспивам няколко часа по-рано, да ми стига времето за много повече неща и т.н.
Икономиста Чарлз Стил:
„Трудно е да се намери дейност, толкова всепоглъщаща и безсмислена като заниманието с Фейсбук. Гледането на телевизия е единственото, за което се сещам. Но гледането на телевизия, макар да е затъпяващо, поне не ви кара да допуснете накърняване на личния си живот.“ „

Лично аз не съм привърженик на Facebook :)
Спокоен ден :)
цитирай
3. anin - Разбирам те,
12.09.2014 20:12
И аз така се чувствах, когато реших да се махна от фейсбук,
и успях - не се върнах повече, ноо имам познати, които
не издържат и пак се връщат отново и отново...
Обаче има и един такъв момент, че пак ще те дърпа да влизаш в интернет, дали тук в блога или в др. сайт, където си регистриран, сякаш, за да компенсираш празнината :) Така, че си намери някакъв начин да си зает с нещо, най-добре живи срещи и разходки...
каквото и да е, защото това е форма на зависимост към интернет.
Така се губи енергия, жизненост, време и всичко онова, което е
написано в постинга ти :)
цитирай
4. ikra - Явно е силно пристрастяване!
12.09.2014 22:14
anin написа:
И аз така се чувствах, когато реших да се махна от фейсбук,
и успях - не се върнах повече, ноо имам познати, които
не издържат и пак се връщат отново и отново...
Обаче има и един такъв момент, че пак ще те дърпа да влизаш в интернет, дали тук в блога или в др. сайт, където си регистриран, сякаш, за да компенсираш празнината :) Така, че си намери някакъв начин да си зает с нещо, най-добре живи срещи и разходки...
каквото и да е, защото това е форма на зависимост към интернет.
Така се губи енергия, жизненост, време и всичко онова, което е
написано в постинга ти :)

Спокойна вечер :)
цитирай
5. tit - въй!:))
13.09.2014 01:02
дано не се налага да стигаме до такива драматични решения!:):))
Мяра си трябва във всичко...
цитирай
6. anin - Да,
13.09.2014 07:53
Съгласна съм с tit, много е важна мярката, важи за всяко едно нещо,
но за съжаление повечето хора още не сме я намерили...:)
цитирай
7. ikra - Трябва мяра, да :)
13.09.2014 12:56
tit написа:
дано не се налага да стигаме до такива драматични решения!:):))
Мяра си трябва във всичко...

цитирай
8. ikra - Който не е намерил - ще търси :)
13.09.2014 12:58
anin написа:
Съгласна съм с tit, много е важна мярката, важи за всяко едно нещо,
но за съжаление повечето хора още не сме я намерили...:)

Приятен ден :)
цитирай
9. anin - Да,
14.09.2014 14:58
Успех на всички! :)
цитирай
10. cefules - Аз пък се отказах от мобилния си т...
14.09.2014 15:38
Аз пък се отказах от мобилния си телефон. Много по-добре се чувствам. До колкото за телевизията, няма ли друг около мен на когото да му се гледа, никога, никога, никога не бих пуснал телевизия. До колкото за фейсбука, стремя се да не се стигне до обвързване, т.е. да си го ползвам като идеално средство, връзка с когото трябва и бариера между мен и непотребните ми. Усетя ли, че ставам част от механизмите му и заложената в него глобална идея, откъсвам се, колкото и да ми струва това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4772247
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49130
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930