Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2014 11:16 - Молитва
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 1370 Коментари: 1 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     
image  
     О, Всевишни! Отреди ми живот в здраве и сполука за религията, семейството и имота ми. Покрий недостатъците ми, дай ми спокойствие, когато ме обземе страх. Търся твоята закрила от всички злини, които могат да ме сполетят, отреди здраве на тялото, ушите, очите ми.

О, Създателю! Отреди началото на този ден праведност, средата му избавление и неговия край сполука. Дай ни добро и за земния и за отвъдния живот, о, Милостиви над Милостивите!

О, Всемилостиви! Благоволи за мен покорност пред онова, което Си отредил, лек живот подир смъртта и удоволствието да съзерцавам Твоя благодатен Лик. Търся Твоята закрила срещу това да онеправдавам и да съм онеправдан, да престъпвам и да се престъпва срещу мен, срещу изпадането в грешки, срещу изпадането ми в грях, който Ти не ще опростиш, срещу насочването ми към лош живот.

О, Милосърдни! Насочи ме към най-добрите дела, към най-добрия характер. Няма друг освен Теб, който да насочва към най-добрия характер. Отдалечи ме от вършенето на лоши неща и от лошия характер. Няма друг, освен Теб, който да отдалечава от лошия характер.

О, Всевишни! Търся твоята закрила срещу коравосърдечието, срещу заблудата, унижението и бедността.

Търся Твоята защита срещу неверието, смута и разединението, срещу показността, срещу немотата и глухотата, срещу злата болест.

О, Господарю на световете! Дай покорност на душата ми, пречисти я, Ти си, Който най-добре пречиства душата. Ти си Повелителя и Господаря на душата ми.

При Теб търся убежище от безполезното знание, от несмиреното сърце, от ненаситната страст, от зов, който не е приет.

При Теб търся убежище от злината на онова, което съм сторил и на онова, което не съм сторил. При теб търся убежище от лишение от Твоите блага, от нарушаване на здравето ми.

Търся Твоята закрила срещу оставане под руини, срещу падане, удавяне, срещу старост, срещу объркване от сатаната по време на смъртта, срещу смърт от ухапване, срещу скъперничество, което е причина за запечатване на сърцето ми.


image

 




Гласувай:
14



1. leonleonovpom2 - Поздравления!
06.10.2014 21:10
Заблуда е да се надяваме на мошеници и измамници да ни защитят!
Само в него може да ни е надеждата, в Създателя и Всевишния да ни защити за това, за което ни е създал!

Приятна вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4776451
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49136
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930