Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2015 19:14 - Живеем в условията на хибридна война...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 6158 Коментари: 19 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Живеем в условията на хибридна война, като пропагандата се води от двете страни. Така доц. Иво Христов от СУ "Климент Охридски" коментира за предаването "Пряка демокрация" по TV7 Втората студена война, в която основни страни са Русия и САЩ.
По думите му Великите сили са наясно, че ядрен сблъсък ще унищожи човечеството. Затова битката е на друго ниво – информационно, ментално, финансово, икономическо.
И в тази схема България отдавна се е превърнала в територия, тъй като заема важно стратегическо място. Още от миналото се е знаело, че който владее нашата територия, командва целия Балкански полуостров.
Единствената ни позиция в момента е тази на земното притегляне - да се снижим, очаквайки бурята да ни отмине. Това обаче няма как да стане, заяви гостът. Той посочи, че в последните 25 години сме имали страхлив политически елит, който е бил готов да се продаде, но не го е направил, тъй като се страхува да заеме позиция.
В същото време съществото среден българин е политически инфантилно и обществено неграмотно. То няма елементарна представа за света, в който живее, и механизмите, по които този свят се управлява, категоричен е доц. Христов.
Значителна част от българското население стои в едно затъпяло състояние на политическа и социална анестезия. Просто гледа това, което се случва пред очите му, вижда идващата към него смърт със скоростта на куршум и даже не трепва, така гостът цитира журналиста Тома Томов.
Според доц. Христов оттук много отдавна си е отишъл духът. Нямаме сетива за съпротива. Няма воля за съпротива. И на българите май това им харесва, заключи той. Гостът сподели, че не е оптимист за сънародниците си. Според него след време стараната ни ще стане една симпатична територия от общности. Говори се, че скоро ромите ще станат повече от българите. По-страшното е обаче, че една голяма част от българите стават като циганите. Варваризацията върви по всички направления – културни, цивилизационни, икономически.




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Поздрави!
28.05.2015 20:47
Много точно!
Не ми се коментира, противоречи на възпитанието , дадено ми от изключителни хора, без да съм могъл да ги достигна по качества...
Признавам си го!
Приятна вечер!
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
28.05.2015 21:04
Аз съм абсолютен песимист за бъдещето на България. Толкова грешки бяха направени от 1989-а насам, че споменатото живуркане ще трае още 100 години. Моята прогноза е, че населението ще продължи да губи своите млади таланти, количествените показатели за етносите ще се променят, което не е толкова страшно в сравнение с тоталното изпростяване. Този процес е в зародиш, но с положителна тенденция...
Това е моето мнение, Икра.
Сериозен постинг!
И тъжен...
Поздрави!
П и е р
цитирай
3. ikra - Трудно се коментират подобни теми...
28.05.2015 21:12
leonleonovpom2 написа:
Много точно!
Не ми се коментира, противоречи на възпитанието , дадено ми от изключителни хора, без да съм могъл да ги достигна по качества...
Признавам си го!
Приятна вечер!

Приятна вечер и на Вас!
цитирай
4. ikra - Здравей, друже!
28.05.2015 21:27
pvdaskalov написа:
Аз съм абсолютен песимист за бъдещето на България. Толкова грешки бяха направени от 1989-а насам, че споменатото живуркане ще трае още 100 години. Моята прогноза е, че населението ще продължи да губи своите млади таланти, количествените показатели за етносите ще се променят, което не е толкова страшно в сравнение с тоталното изпростяване. Този процес е в зародиш, но с положителна тенденция...
Това е моето мнение, Икра.
Сериозен постинг!
И тъжен...
Поздрави!
П и е р

Няма как да не губим своите младежи, които не намират реализация тук и са принудени да търсят навън своето препитание.
Мнението Ви е изключително в синхрон с реалната ситуация!
Благодаря че се отбихте, Пиер!
Лека вечер! :)
цитирай
5. lidislidis - Точен анализ на положението...
28.05.2015 23:03
Аз много пъти съм търсила отговор, защо българите в България нямат съпротива, реална преценка за живота и положението си и не съм намирала отговор. Та нима им пасват корупция, ниски заплати, или всички са криминални? Луди? Глупави? Не! Тогава? Какво чакат? Живота е толкова кратък и е престъпление спрямо Създателя да се живее по волята на криминални олигарси, самозабравили се и впрегнали цял народ да им трупа милиардите...
Поздрави за поста!
цитирай
6. shveik5 - Няма съпротива защото няма единодействие
28.05.2015 23:47
Те ветровете могат да си духат в различни посоки над къщичката ти, но когато от вътре някой отваря прозорците, тогава ще се обърне всичко и вътре. Лошото е, че има много продажници и платени проводници на чуждите интереси, а не на нашите си и те ще обърнат каручката. Когато всеки дърпа чержичката към себе си, тя се къса, вместо да я тъчем.
цитирай
7. vmir - Хибридната война се води с имитации и претенции за защита на ценности.
29.05.2015 05:56
И тъй като тези претенции са придружени от заплахи, явната цел на хибридната война е организирано да се изнасили индивидуалното световъзприятие така, че да приеме за ценности агресията, измамата и насилието, като с помощта на страха ги етикетира като мъжество, политическо майсторство и патриотизъм. Това се прави като умишлено се подменя мястото на причината и следствието под претекст, че това било израз или борба за свобода, за да се представи реакцията на агресията за самата агресия и объркването да бъде използвано за разпространяване на лъжата над нови територии. Дейците на пълзящата хибридна експанзия са лесно разпознаваеми по това, че са най-кресливите "патриоти", които зад патриотарски лозунги прокламират омраза към малцинствата и различията, и могат лесно да бъдат разпознати когато от години живеят в развити и уредени държави, а в същото време възхваляват територии, в които се разпалват омраза и клевети срещу ценностите на тези държави. Това разрушаване на морала чрез превръщане на явното лицемерие в норма и начин на съществуване е целта на хибридната война, на него се дължи и агресията на овчедушието с което част от насадилите се в развитите държави се превръщат в рупори на клеветата, за да попречат на сънародниците си в родината да си оправят държавите по примера на успелите.
цитирай
8. getmans1 - Румъния ясно се определи а ние ...
29.05.2015 08:18
.... ще носим срамът на „Троянския кон“ на Русия в ЕС а инвеститорите ще ни отбягват като чумави. Никой не инвестира там където се води война пък била тя и хибридна.

Това „снишаване“ по Тодорживковски, докато не ни изиграе някой лош номер едва ли ще си вземем поука.
цитирай
9. emi1ts - Такива
29.05.2015 09:32
песимистични прогнози и мнения са съществували винаги и ще продължават да съществуват!Според мен положението в света като цяло и в частност в България е много по-сложно и нееднозначно!По-важно за нас българите,според мен е как да подпомогнем да се издигне българския дух .Категорично обаче това няма да се получи с негативизъм - да се повтаря колко сме тъпи и неспособни !Такова отношение е деградивно!
Лек ден!
цитирай
10. ikra - Много смислен коментар!
29.05.2015 18:13
lidislidis написа:
Аз много пъти съм търсила отговор, защо българите в България нямат съпротива, реална преценка за живота и положението си и не съм намирала отговор. Та нима им пасват корупция, ниски заплати, или всички са криминални? Луди? Глупави? Не! Тогава? Какво чакат? Живота е толкова кратък и е престъпление спрямо Създателя да се живее по волята на криминални олигарси, самозабравили се и впрегнали цял народ да им трупа милиардите...
Поздрави за поста!

Лек ден!
цитирай
11. ikra - Именно затова се стресира народа, за да няма единомислие
29.05.2015 18:27
shveik5 написа:
Те ветровете могат да си духат в различни посоки над къщичката ти, но когато от вътре някой отваря прозорците, тогава ще се обърне всичко и вътре. Лошото е, че има много продажници и платени проводници на чуждите интереси, а не на нашите си и те ще обърнат каручката. Когато всеки дърпа чержичката към себе си, тя се къса, вместо да я тъчем.

Когато се изгради единна общност, макар с различни корени - етнос, религия, бит и култура, но с обща цел - просперитет на държавата и благото на народа, то можем да очакваме друго развитие на прогнозите, които дава доц. Иво Христов.
цитирай
12. ikra - Интересен коментар :)
29.05.2015 18:28
vmir написа:
И тъй като тези претенции са придружени от заплахи, явната цел на хибридната война е организирано да се изнасили индивидуалното световъзприятие така, че да приеме за ценности агресията, измамата и насилието, като с помощта на страха ги етикетира като мъжество, политическо майсторство и патриотизъм. Това се прави като умишлено се подменя мястото на причината и следствието под претекст, че това било израз или борба за свобода, за да се представи реакцията на агресията за самата агресия и объркването да бъде използвано за разпространяване на лъжата над нови територии. Дейците на пълзящата хибридна експанзия са лесно разпознаваеми по това, че са най-кресливите "патриоти", които зад патриотарски лозунги прокламират омраза към малцинствата и различията, и могат лесно да бъдат разпознати когато от години живеят в развити и уредени държави, а в същото време възхваляват територии, в които се разпалват омраза и клевети срещу ценностите на тези държави. Това разрушаване на морала чрез превръщане на явното лицемерие в норма и начин на съществуване е целта на хибридната война, на него се дължи и агресията на овчедушието с което част от насадилите се в развитите държави се превръщат в рупори на клеветата, за да попречат на сънародниците си в родината да си оправят държавите по примера на успелите.

Спокоен ден!
цитирай
13. ikra - Когато се върнем назад в недалечната история виждаме повтарящите се елементи
29.05.2015 18:31
getmans1 написа:
.... ще носим срамът на „Троянския кон“ на Русия в ЕС а инвеститорите ще ни отбягват като чумави. Никой не инвестира там където се води война пък била тя и хибридна.

Това „снишаване“ по Тодорживковски, докато не ни изиграе някой лош номер едва ли ще си вземем поука.

Добър повод за размисъл :)
цитирай
14. ikra - Интересно как да се издигне българския дух, като все ни се насажда...
29.05.2015 18:49
emi1ts написа:
песимистични прогнози и мнения са съществували винаги и ще продължават да съществуват!Според мен положението в света като цяло и в частност в България е много по-сложно и нееднозначно!По-важно за нас българите,според мен е как да подпомогнем да се издигне българския дух .Категорично обаче това няма да се получи с негативизъм - да се повтаря колко сме тъпи и неспособни !Такова отношение е деградивно!
Лек ден!

Интересно как да се издигне българският дух, като все ни се насажда, че проблемите ни идват от някой друг или че някой трябва да ни оправи кашата, в която се намираме. Постоянно хората се държат под напрежение и стрес. Далеч съм от мисълта, че гражданите ни са тъпи или неспособни - напротив! Изключително трудолюбив народ, който демографски се топи... Запитваме ли се защо?
Бих искал да погледна положително на случващото се, повярвайте ми! Но не знам как... Наскоро прочетох в блога на Пиер един негов отговор, който ме озадачи. На въпроса: "Много черни мисли напоследък. Какво става?" Той беше отговорил: "...ти се изкефи из Европата и се чудиш защо настроението тук е помръкнало. Ще видиш цените на доматите, например. До оня ден бяха от 3 до 5 лева килото. Ами само това ли?..."
Приятен ден!
цитирай
15. emi1ts - Далеч съм
29.05.2015 21:42
от мисълта да съм експерт в тази сфера ,но съм сигурна ,че когато всеки от нас се стреми да променя себе си към по-добро и поддържа своето позитивно отношение и разбиране към хората ,които са в неговото обкръжение ,да дава най-доброто на което е способен в момента , ще е направил много както за себе си така и за обществото !Светът се променя с промяната на всеки един от нас!Това e и пътят към обединението на всички ни, според мен!Хубава вечер!
цитирай
16. ikra - Да, трябва да се стремим да се променяме към по-добро
29.05.2015 22:53
emi1ts написа:
от мисълта да съм експерт в тази сфера ,но съм сигурна ,че когато всеки от нас се стреми да променя себе си към по-добро и поддържа своето позитивно отношение и разбиране към хората ,които са в неговото обкръжение ,да дава най-доброто на което е способен в момента , ще е направил много както за себе си така и за обществото !Светът се променя с промяната на всеки един от нас!Това e и пътят към обединението на всички ни, според мен!Хубава вечер!

Надявам се всеки да предприеме тази стъпка, за да може да се получи този синхрон между разбирателство, взаимно уважение и сътрудничество.
Приятна вечер и на Вас!
цитирай
17. donchevav - Живея в малък град - с всички пред...
29.05.2015 23:42
Живея в малък град - с всички предимства и недостатъци на това обстоятелство. След 1989 година нашите хора не разграбиха предприятията, а ги укрепиха и успяха да доведат инвеститори. Така сега имаме два големи американски завода, немски, италиански и разни други - много са. /нарочно не цитирам имена, но са с по 2-3 хиляди работници/. Няма безработица, заплатите са над 1000лв., което за провинцията си е постижение. Има работници от цяла Северозападна и Североизточна България, от Мездра и Видин до Търговище, Исперих и др. - цели семейства с престарелите си родители и с малките си деца. Но това, което съм забелязвала на други места, тук го няма - маси в заведения, пълни през деня, затворени магазини и пр. на обед, след 17ч. или в събота и неделя. Тук всички работят, докато има работа - и няма работно време. Иначе животът на хората е много качествен - театри, концерти, изложби - най-добрите за момента от София и от цялата страна, кино с 3D прожекции, плувни басейни, стадиони, школи по изкуства, по езици и пр., успешно развитие за всички видове спорт и т.н. Покупателната способност на населението е висока. Не мога да си послужа с конкретни цифри, но на паркингите на Кауфланд, Била, Лидъл, Зора, Техномаркет, Технополис, а отскоро и "Практиер" трудно можеш да намериш място 7 дни от седмицата, всички банки имат клонове и тук. Много млади хора, завършили местните училища, продължават образованието си в престижни университети по света, доста от тях остават там, но не са малко и тези, които работят оттам в международни проекти за България, а не малка част се връщат и това е напълно естествено, защото предизвикателствата за тях в БГ са големи.
Напълно съм съгласна с това, което споделя emi1ts. Всичко е в нас. Просто трябва да спрем да се самосъжаляваме, да се вайкаме, да търсим вина и виновници - всеки трябва да започне да работи - и да бъде отговорен, да дава всичко от себе си в това, което прави.
Поздрави, Икра! Интересен постинг – но…деструктивен. Кому е нужно това?
цитирай
18. ikra - Благодаря за изчерпателния коментар! Дано навсякъде да започне такова развитие. Приятен ден!
30.05.2015 13:31
donchevav написа:
Живея в малък град - с всички предимства и недостатъци на това обстоятелство. След 1989 година нашите хора не разграбиха предприятията, а ги укрепиха и успяха да доведат инвеститори. Така сега имаме два големи американски завода, немски, италиански и разни други - много са. /нарочно не цитирам имена, но са с по 2-3 хиляди работници/. Няма безработица, заплатите са над 1000лв., което за провинцията си е постижение. Има работници от цяла Северозападна и Североизточна България, от Мездра и Видин до Търговище, Исперих и др. - цели семейства с престарелите си родители и с малките си деца. Но това, което съм забелязвала на други места, тук го няма - маси в заведения, пълни през деня, затворени магазини и пр. на обед, след 17ч. или в събота и неделя. Тук всички работят, докато има работа - и няма работно време. Иначе животът на хората е много качествен - театри, концерти, изложби - най-добрите за момента от София и от цялата страна, кино с 3D прожекции, плувни басейни, стадиони, школи по изкуства, по езици и пр., успешно развитие за всички видове спорт и т.н. Покупателната способност на населението е висока. Не мога да си послужа с конкретни цифри, но на паркингите на Кауфланд, Била, Лидъл, Зора, Техномаркет, Технополис, а отскоро и "Практиер" трудно можеш да намериш място 7 дни от седмицата, всички банки имат клонове и тук. Много млади хора, завършили местните училища, продължават образованието си в престижни университети по света, доста от тях остават там, но не са малко и тези, които работят оттам в международни проекти за България, а не малка част се връщат и това е напълно естествено, защото предизвикателствата за тях в БГ са големи.
Напълно съм съгласна с това, което споделя emi1ts. Всичко е в нас. Просто трябва да спрем да се самосъжаляваме, да се вайкаме, да търсим вина и виновници - всеки трябва да започне да работи - и да бъде отговорен, да дава всичко от себе си в това, което прави.
Поздрави, Икра! Интересен постинг – но…деструктивен. Кому е нужно това?

цитирай
19. aboychev - ТОЗИ ДОЦЕНТ
31.05.2015 19:03
Е ОТДАВНА ПОДГОТВЕН
РУСКИ СНАРЯД В
ХИБРИДНАТА ВОЙНА.
ЕДНА ОТ ПЪРВИТЕ КАСЕТЪЧНИ БОМБИ,
КОЯТО ОБИКАЛЯ ТЕЛЕВИЗИЯ СЛЕД ТЕЛЕВИЗИЯ
ДА ПОРАЗЯВА БЪЛГАРИЯ И
ДА УТВЪРЖДАВА ОПОРНИТЕ ТОЧКИ НА ПУТИНИЗМА
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4756571
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49112
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031