Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2015 21:14 - Защо сме зли?...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 2317 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 28.09.2015 21:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  image

Защо сме зли, защо сме толкоз лоши,
Защо понякога, в толкоз злост удавени,
Делим имоти, служби и разкоши?

Еднакво смъртни всички сме. Забравяме!

Забравяме! Еднакво алчни, диви,
Забравяме го в свойте дразги, страшните!

Дали смъртта еднаква толкоз плаши ни –
Еднакво смъртни, но еднакво живи!

Ех, престанете! Нека поживеем

И ние, хора, мъдро като хората!

Една земя ще е над нас, отгоре ни,

Но важно е, дордето сме над нея…


- Дамян Дамянов -

image



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - Бог е един, независимо как го наричаме.
29.09.2015 16:11
http://ivoki.blog/lichni-dnevnici/2015/09/05/ne-se-strahuvam.1389416
цитирай
2. ivoki - Трябва да е познал себе си като зъл, ...
29.09.2015 16:29
Трябва да е познал себе си като зъл, този който има отрицателен вот.
цитирай
3. ikra - Не знам дали е зъл, друже, не искам да обидя никого.
29.09.2015 17:10
ivoki написа:
Трябва да е познал себе си като зъл, този който има отрицателен вот.

Всеки сам решава как да се държи и какво да прави. Явно за него това е правилно. Цвъка на всеки мой постинг. Но аз съм свикнал с комунистчетата, не ми прави впечатление тяхното държане. Знаеш ли, би ме учудило, ако се държат добре :) А ако прочетеш какви неща ми пишат... навярно ще ти дойде от вътре да се помолиш... :)
Благодаря, че винаги си обективен, друже! Религиозните ни различия не са пречка да имаме добро отношение един към друг, да се уважаваме и разбираме. Дано повече съблогъри го проумеят. Не виждам защо трябва да изливат злобата си върху мен, ако имат някакви лични или духовни проблеми.
Бъди жив и здрав, друже!
цитирай
4. ivoki - Трябва да е познал себе си като зъл, ...
30.09.2015 12:25
ikra написа:
ivoki написа:
Трябва да е познал себе си като зъл, този който има отрицателен вот.

Всеки сам решава как да се държи и какво да прави. Явно за него това е правилно. Цвъка на всеки мой постинг. Но аз съм свикнал с комунистчетата, не ми прави впечатление тяхното държане. Знаеш ли, би ме учудило, ако се държат добре :) А ако прочетеш какви неща ми пишат... навярно ще ти дойде от вътре да се помолиш... :)
Благодаря, че винаги си обективен, друже! Религиозните ни различия не са пречка да имаме добро отношение един към друг, да се уважаваме и разбираме. Дано повече съблогъри го проумеят. Не виждам защо трябва да изливат злобата си върху мен, ако имат някакви лични или духовни проблеми.
Бъди жив и здрав, друже!

Само хора, които са отблъснали Бог от себе си /независимо как го наричаме/ остават зли. НО....... ВИНАГИ ПОЛУЧАВАТ ВЪЗМЕЗДИЕ. На този свят или в отвъдното.
Обичам да те чета, друже!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4752031
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49100
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031