Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2015 15:39 - Аз ви вярвам, а вие? Ако да, прегърнете ме!
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 5221 Коментари: 21 Гласове:
31

Последна промяна: 25.06.2016 12:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Мюсюлманин" не е равносилно на "терорист",
заяви по необичаен начин млад мъж
във френската столица

image

Да поискаш да бъдеш прегърнат в знак на доверие, че не си терорист, макар да си мюсюлманин – това направи парижанин, докато стотици негови съграждани се бяха събрали да почетат паметта на загиналите в терористичните атаки, при които загинаха 129 души.

С превръзка на очите и отворени ръце младият мъж стоеше до два изписани на ръка картона. На единия пишеше: "Аз съм мюсюлманин, а ми казват, че съм терорист", а на другия: "Аз ви вярвам, а вие? Ако да, прегърнете ме".

image
Десетки го направиха, а стотици други стояха отстрани, някои от тях дори просълзени. image След като свали превръзката от очите си младият мъж се обърна към събралите се хора с кратко, но силно послание.

"Аз съм мюсюлманин, но това не ме прави терорист. Никога не съм убивал. Дори същия петък имах рожден ден, бях си вкъщи... Боли ме за хората, които станаха жертви на този атентат.
Но мюсюлманин не означава терорист. Терористът е само терорист - някой, който убива другиго без причина. Един мюсюлмани не би убивал така, това религията ни го забранява."

 





Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ikra - А вие готови ли сте да загърбите насадената омраза към мюсюлманите?
22.11.2015 16:20
Бихте ли прегърнали някой, който е мюсюлманин? Мюсюлманин не значи терорист!
Отговорът нека бъде лично за вас. Не е необходимо да го споделяте. На всички вече стана ясно, че днес страха е по-силен от искреността. А отговор, който не излиза от дълбините на душата... е безсмислен.
цитирай
2. emi1ts - "... Терористът
22.11.2015 16:43
е само терорист - много правилно !Имам приятели мюсюлмани ,които ценя и уважавам!
цитирай
3. ikra - Благодаря за изказаното мнение!
22.11.2015 17:07
emi1ts написа:
е само терорист - много правилно !Имам приятели мюсюлмани ,които ценя и уважавам!

Спокойна вечер :)
цитирай
4. ivoki - Години наред съм работил с мюсюл...
22.11.2015 17:41
Години наред съм работил с мюсюлмани и имам приятели всред тях.
Радикалният ислям няма нищо общо , той е който ражда терористите, а не мюсюлманската вяра.
цитирай
5. vesever - Една от най-добрите ми приятелки от ...
22.11.2015 17:46
Една от най-добрите ми приятелки от детството се омъжи за мюсулманин, очаквам да ми дойдат на гости в дома ми.
Имам още 2-3 приятели мюсулмани, с които участвах преди време в един проект за граждански иниициативи, големи сладурковци са.
Момичето, което се казва Халдея, страшно много прилича на мен като душевност и много ми стана близка като човек.
Аз смятам, че всички хора са Божии деца, а религиите създават абсолютно безмислени разделения.
Смятам, че Бог е за всички, а религиите се опитват да Го "приватизират" за себе си.
Затова съм против религиите. Бог е над човешките разбирания и разделения, всъщност Бог е Единение, а не разделение, Любов, а не омраза.
За съжаление хората поради някаква причина са избрали да устроят света си по друг начин, далеч от тези принципи.
Дано повече хора поискат да се върнат...
цитирай
6. kvg55 - Имам познати и приятели мюсюлмани, ...
22.11.2015 18:45
Имам познати и приятели мюсюлмани, с които отношенията
ни не са по-различни от тези с християните и безбожниците.
цитирай
7. nalia - Ясно като бял ден е,
22.11.2015 18:53
че тероризмът не е религия, а политика.
Хубава вечер, Икра
nalia
цитирай
8. donchevav - Имам много добри познати мюсюлм...
22.11.2015 20:34
Имам много добри познати мюсюлмани, най-добрите ни семейни приятели са също мюсюлмани, но го казвам, скъпи Икра, само защото питаш. Иначе ние не се и сещаме да мислим за тях по този начин - изпитваме потребност от постоянно общуване един с друг, помагаме си, заедно посрещаме всички радостни и тъжни случки и събития в живота на семействата ни.
Мисля, че за обикновените хора това уточнение, че мюсюлманите не са терористи, е съвсем излишно и дори малко обидно - при това обидно не само за мюсюлманите. За всеки що-годе мислещ човек е ясно кои и какви са терористите, какво преследват и дори какви и чии по-далечни, стратегически цели реализират...
Прегръщам те, приятелю!
цитирай
9. born - И аз имам приятели мюсюлмани : ра...
22.11.2015 20:41
И аз имам приятели мюсюлмани : работливи и много честни хора. И много точни. Поздрави. И хубава вечер.
цитирай
10. zaw12929 - Вие сте прекрасен приятел, нищо не ни разделя!
22.11.2015 22:09
Мюсюлманите на България познавам от дете, като хора добри, работливи, никога не могат да бъдат терористи! Всеки ден общувам със съседи тук и в Интернет без нито капка съмнение, че религията ни пречи!
На държавно ниво трябва разговор, защото държавата се нуждае от доверието на всеки от нас и обединени да преодолеем застоя. Има насаждане омраза от "любимите ми медии" но те не могат да преобърнат мнението, което идва от реалния живот.
Днес омразата не е християни- мюсюлмани- тя е между външни сили , тя е между политиците за власт. За всички българи без разлика на религия има един Бог, които иска от нас доброта, толерантност , уважение.
Срещаме се в Интернет, като приятели, защото ви вярвам! Блогът ви е художествено произведение.
Желая ви здраве и дълголетие. Лека вечер. Успехи!
цитирай
11. ikra - Благодаря ти!
22.11.2015 23:10
ivoki написа:
Години наред съм работил с мюсюлмани и имам приятели всред тях.
Радикалният ислям няма нищо общо , той е който ражда терористите, а не мюсюлманската вяра.

Всеки, който се интересува, знае че радикализмът е екстремистка тенденция, която е несъвместима с истинския религиозен морал.
Спокойна вечер, друже :)
цитирай
12. ikra - Дано повече хора разберат, че няма смисъл от вражда и омраза...
22.11.2015 23:14
vesever написа:
Една от най-добрите ми приятелки от детството се омъжи за мюсулманин, очаквам да ми дойдат на гости в дома ми.
Имам още 2-3 приятели мюсулмани, с които участвах преди време в един проект за граждански иниициативи, големи сладурковци са.
Момичето, което се казва Халдея, страшно много прилича на мен като душевност и много ми стана близка като човек.
Аз смятам, че всички хора са Божии деца, а религиите създават абсолютно безмислени разделения.
Смятам, че Бог е за всички, а религиите се опитват да Го "приватизират" за себе си.
Затова съм против религиите. Бог е над човешките разбирания и разделения, всъщност Бог е Единение, а не разделение, Любов, а не омраза.
За съжаление хората поради някаква причина са избрали да устроят света си по друг начин, далеч от тези принципи.
Дано повече хора поискат да се върнат...

Спокойна вечер :)
цитирай
13. ikra - Нормално е - та ние винаги сме живели заедно...
22.11.2015 23:17
kvg55 написа:
Имам познати и приятели мюсюлмани, с които отношенията
ни не са по-различни от тези с християните и безбожниците.

Приятна вечер :)
цитирай
14. ikra - Хубава вечер :)
22.11.2015 23:19
nalia написа:
че тероризмът не е религия, а политика.
Хубава вечер, Икра
nalia

цитирай
15. ikra - Благодаря ти, друже!
22.11.2015 23:22
born написа:
И аз имам приятели мюсюлмани : работливи и много честни хора. И много точни. Поздрави. И хубава вечер.

Хубава вечер и на теб :)
цитирай
16. ikra - Коментарът ти е изпълнен със съдържание, трогна ме!...
22.11.2015 23:28
donchevav написа:
Имам много добри познати мюсюлмани, най-добрите ни семейни приятели са също мюсюлмани, но го казвам, скъпи Икра, само защото питаш. Иначе ние не се и сещаме да мислим за тях по този начин - изпитваме потребност от постоянно общуване един с друг, помагаме си, заедно посрещаме всички радостни и тъжни случки и събития в живота на семействата ни.
Мисля, че за обикновените хора това уточнение, че мюсюлманите не са терористи, е съвсем излишно и дори малко обидно - при това обидно не само за мюсюлманите. За всеки що-годе мислещ човек е ясно кои и какви са терористите, какво преследват и дори какви и чии по-далечни, стратегически цели реализират...
Прегръщам те, приятелю!

Благодаря ти за топлата прегръдка!
Прекрасно е човек да контактува с хора, които са мислещи и имат широк кръгозор...
Приятна вечер :)
цитирай
17. ikra - Вие сте прекрасен приятел, нищо не ни разделя!...
22.11.2015 23:42
zaw12929 написа:
Мюсюлманите на България познавам от дете, като хора добри, работливи, никога не могат да бъдат терористи! Всеки ден общувам със съседи тук и в Интернет без нито капка съмнение, че религията ни пречи!
На държавно ниво трябва разговор, защото държавата се нуждае от доверието на всеки от нас и обединени да преодолеем застоя. Има насаждане омраза от "любимите ми медии" но те не могат да преобърнат мнението, което идва от реалния живот.
Днес омразата не е християни- мюсюлмани- тя е между външни сили , тя е между политиците за власт. За всички българи без разлика на религия има един Бог, които иска от нас доброта, толерантност , уважение.
Срещаме се в Интернет, като приятели, защото ви вярвам! Блогът ви е художествено произведение.
Желая ви здраве и дълголетие. Лека вечер. Успехи!

Съгласен съм с написаното. Благодаря за топлите думи и за доверието! Надявам се в блога ми всеки да открие по нещо, което да го накара да се върне отново и да съживи доброто у себе си...
Лека вечер :)
цитирай
18. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=0g9poWKKpbU
23.11.2015 13:47
Това е поздрав от мен.
Веселина
цитирай
19. stela50 - Споделям написаното... Имаш и моята сърдечна прегръдка, Икра !
23.11.2015 15:01
Приятелите ми мюсюлмани са прекрасни хора, достойни за уважение
и обич. И да... Тероризмът не е религия, а политика...
Истина е - омразата не е християни- мюсюлмани- тя е между външни сили,
между политиците за власт. За всички българи без разлика на религия
има един Бог, които иска от нас доброта, толерантност , уважение...
Поздрави !
цитирай
20. ikra - Благодаря ви!
23.11.2015 19:43
vesever написа:
Това е поздрав от мен.
Веселина

Приятна вечер :)
цитирай
21. ikra - Радвам се, че споделихте мнението си!
23.11.2015 19:47
stela50 написа:
Приятелите ми мюсюлмани са прекрасни хора, достойни за уважение
и обич. И да... Тероризмът не е религия, а политика...
Истина е - омразата не е християни- мюсюлмани- тя е между външни сили,
между политиците за власт. За всички българи без разлика на религия
има един Бог, които иска от нас доброта, толерантност , уважение...
Поздрави !

Благодаря за прегръдката! Нека всички заедно да разпространим добротата, уважението и толерантността - така плановете на злонамерените хора ще се объркат.
Спокойна вечер :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4758907
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031