Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2016 19:09 - Моите най-искрени съболезнования!
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 4711 Коментари: 9 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

----------------------------
Искам да изразя своите съболезнования
на близките на загиналите
в поредния отвратителен терористичен акт!
 
-----------------------

Призовавам всеки искрено вярващ остро да осъди подобни престъпления, които се извършват УЖ в името на религията!

Нека с чисти сърца отхвърлим идеологията на насилието, която терористите се опитват да разпространят, защото тя е огромна обида за религията ни! 

За онези, които се опитват да спекулират с религията, ще напомня: 
- Както виждаме е напълно възможно някой да претендира за определена самоличност чрез някакви символи и лозунги. Но в действителност искреността на такава претенция може да се измери само с наличието на преданост към обявената самоличност. Мерилото на истинската вяра не са лозунгите, нито външният вид, а – чувствителността към принципите за опазването на човешкия живот и почитанието към човека, на които се базират всички световни религии.
- В Свещения Коран има много знамения, които известяват, че убийството е забранено. Всевишният повелява: “Заради това предписахме на синовете на Исраил, че който убие човек не за човек или заради покварата му по земята, той сякаш е убил всички хора. А който спаси човек, той сякаш е спасил всички хора.”
- Свещеният Коран е определил убийството като престъпление и го счита за голям грях. Това прегрешение Пратеника е определил като един от седемте големи гряха, поради коeто наказанието ще бъде вечният Ад.
- Отнемането на човешки живот е престъпление към човечеството и към Всевишния, който е сътворил хората като най-висши създания, и е заплаха за сигурността и обществения живот на хората.

Като мюсюлмани е наш дълг да положим всички усилия, за да се избави света от злото на тероризма. Също така трябва да работим за изчистването на петното, хвърлено върху нашата религия.

Нека насърчим онова разбиране, което прегръща различията и третира многообразието като богатство. Човешката ни идентичност стои над етническата, националната и религиозната ни самоличност, а такива варварски актове преди всичко нанасят удар по колективната идентичност на човешкия род.

image




Гласувай:
29



1. ivoki - СЪГЛАСЕН СЪМ !
22.03.2016 20:07
СЪГЛАСЕН СЪМ !
цитирай
2. kvg55 - Европейците също са осъществявали ...
22.03.2016 21:19
Европейците също са осъществявали тероризъм, експлоатирайки безогледно природните богатства на колониите си. А съмненията, че зад тероризма и борбата с тероризма стоят едни и същи хора и институции са все повече оправдаващи се.
цитирай
3. ikra - Това са неща, които навярно след време ще се изяснят, но каква полза след толкова много убити хора....
22.03.2016 21:43
kvg55 написа:
Европейците също са осъществявали тероризъм, експлоатирайки безогледно природните богатства на колониите си. А съмненията, че зад тероризма и борбата с тероризма стоят едни и същи хора и институции са все повече оправдаващи се.

цитирай
4. kvg55 - Да, жалко за невинните жертви.
22.03.2016 21:46
Да, жалко за невинните жертви.
цитирай
5. ikra - Да!
22.03.2016 22:47
kvg55 написа:
Да, жалко за невинните жертви.

цитирай
6. indiram - Здравей, Икра!
22.03.2016 22:47
...
Ще повторя и потретя думите на Хайтов: От всичко, най-много ме отблъсква насилието! - казани при Кеворк Кеворкян в едно от предаванията "Всяка неделя".
"Най-много ме отблъсква" каза (защото го гледах), а не други думи!

Изкривена е представата за религия - тава е главното - от там е изкривено всичко, от там са и сблъсъците или режисирани екшъни и не за филми, а за жалост с човешки жертви и за предизвикване на страх (психози разни) сред мнозинството... Затова, мисля, че религията, в смисъла на Вяра-вероучение, е далеч от тези престъпления... Други са нещата...
...
Тероризмът не е нито от мюсюлманите, нито от християните, а е нещо, което цели да ги противопоставя и разделя като групи хора, обитаващи една Планета (Земята), нещо, което има друг религо-мотив.

Аз, като Атеистка, с равно отношение към всички вероучения (религии), съм против всякакви убийства и насилия!

Поздрави!
цитирай
7. ikra - Здравейте!
24.03.2016 13:42
indiram написа:
...
Ще повторя и потретя думите на Хайтов: От всичко, най-много ме отблъсква насилието! - казани при Кеворк Кеворкян в едно от предаванията "Всяка неделя".
"Най-много ме отблъсква" каза (защото го гледах), а не други думи!

Изкривена е представата за религия - тава е главното - от там е изкривено всичко, от там са и сблъсъците или режисирани екшъни и не за филми, а за жалост с човешки жертви и за предизвикване на страх (психози разни) сред мнозинството... Затова, мисля, че религията, в смисъла на Вяра-вероучение, е далеч от тези престъпления... Други са нещата...
...
Тероризмът не е нито от мюсюлманите, нито от християните, а е нещо, което цели да ги противопоставя и разделя като групи хора, обитаващи една Планета (Земята), нещо, което има друг религо-мотив.

Аз, като Атеистка, с равно отношение към всички вероучения (религии), съм против всякакви убийства и насилия!

Поздрави!

Благодаря за коментара! Всички трябва да се обединим срещу насилието...
Аз мисля, че когато има повече разяснение за религията, то спекулациите ще намалеят - не казвам, че ще спрат, защото тези, които ги правят са заложили твърде много, за да се откажат.
Виждам, че подчертавате, че сте атеистка, но това не ми пречи - все пак това е вашият личен избор. Навярно не сте чували да казват, че "всеки праведник има минало и всеки грешник има бъдеще..." Така че нека заедно изкореним всяка дискриминация срещу различния. Може да не сме братя и сестри във вярата, но определено сме такива по отношение на произхода, затова всеки заслужава уважение и вежливо отношение.
Поздрави!
цитирай
8. indiram - Здравей, Икра!
24.03.2016 20:55
...
Казвам, че съм Атеистка! - А, когато ми дойде на кеф, ще разясня, по-надлежно...

Ако вместо "Така че нека заедно..." кажем, ЗАТОВА ЗАЕДНО да направим каквото е нужно - според мен, има повече сила и заряд!
... И, корени да пъкнем, да направим плодородни ниви, ако е нужно! (За които им си вижда казаното удивително, ще добавя, че работливите Родопчани, за да си построят нови и хубави къщи, пъкнаха корени, разораваха целини, да направят ниви, да ги засеят...

И, как е правилно да се наричат хората, изповядващи Ислям - мюсюлмани, мюсулмани, или ... Как е правилно, за да не е смешно?
При християните - от Христос - изглежда лесно, на пръв поглед.

Поздрави!

цитирай
9. ikra - Правилното е да се казва мюсюлмани
24.03.2016 22:08
indiram написа:
...
Казвам, че съм Атеистка! - А, когато ми дойде на кеф, ще разясня, по-надлежно...

Ако вместо "Така че нека заедно..." кажем, ЗАТОВА ЗАЕДНО да направим каквото е нужно - според мен, има повече сила и заряд!
... И, корени да пъкнем, да направим плодородни ниви, ако е нужно! (За които им си вижда казаното удивително, ще добавя, че работливите Родопчани, за да си построят нови и хубави къщи, пъкнаха корени, разораваха целини, да направят ниви, да ги засеят...

И, как е правилно да се наричат хората, изповядващи Ислям - мюсюлмани, мюсулмани, или ... Как е правилно, за да не е смешно?
При християните - от Христос - изглежда лесно, на пръв поглед.

Поздрави!


Приятна вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4783084
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49138
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930