Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2016 13:35 - Как мисли човекът
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 2759 Коментари: 6 Гласове:
28

Последна промяна: 10.11.2016 13:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Джеймс Алън,
автор на "Как мисли човекът",
е казал:

„Човекът ще разбере, че всеки път,
когато променя възгледите и мислите си,
относно нещата и другите хора,
тези същите неща и хора от тяхна страна,
ще се променят...

Да предположим,
че някой е променил начина си на мислене,
ще бъдем изумени щом узнаем
колко бързо състоянието
на неговия материален живот се е променило.
Следователно, свещеното нещо,
което оформя нашите цели,
е нашето собствено аз.”

image



Гласувай:
29



1. mariniki - да...
10.11.2016 23:23
свещеното нещо,
което оформя нашите цели,
е нашето собствено аз...
цитирай
2. diadokolio - Благодаря Ви!
11.11.2016 07:22
Добър да е денят Ви!
Благодаря Ви, за малката книжка, която променя живота!
Бях внимателен, но настоятелен, когато подарих книжката на всяка от дъщерите си, когато станаха студентки!
Щастлив дядо съм на 4-и внучета и реализирани дъщери в щастливи семейства, защото мислят в тяхната посока и съобразено с тяхната индивидуалност!
Приятен да е денят Ви!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
3. emi1ts - "..Човек
11.11.2016 12:45
е това,което мисли със сърцето си.." и "Действието е цветът на мисълта а радостта и страданието - нейните плодове.." - Открих тази книжка с автор Джеймс Алън и тези мисли още в самото начало ме впечатлиха и ми харесаха!Не съм я чела но непременно ще я прочета!Благодаря!С пожелание за хубави и ползотворни дни!
цитирай
4. ikra - За съжаление сме свикнали да търсим грешките на другите...
11.11.2016 20:54
mariniki написа:
свещеното нещо,
което оформя нашите цели,
е нашето собствено аз...

За съжаление сме свикнали да гледаме другите - какво правят, какво казват и търсим техните грешки. Така забравяме да погледнем към самите нас и да се опитаме да се самоусъвършенстваме. Когато проявим усърдие да се променим към по-добро, несъмнено и други ще бъдат ентусиазирани от това нещо.
Спокойна вечер!
цитирай
5. ikra - И аз благодаря, дядо Кольо!
11.11.2016 20:55
diadokolio написа:
Добър да е денят Ви!
Благодаря Ви, за малката книжка, която променя живота!
Бях внимателен, но настоятелен, когато подарих книжката на всяка от дъщерите си, когато станаха студентки!
Щастлив дядо съм на 4-и внучета и реализирани дъщери в щастливи семейства, защото мислят в тяхната посока и съобразено с тяхната индивидуалност!
Приятен да е денят Ви!
С Уважение, дядо Кольо.

Приятна вечер!
цитирай
6. ikra - Благодаря!
11.11.2016 20:57
emi1ts написа:
е това,което мисли със сърцето си.." и "Действието е цветът на мисълта а радостта и страданието - нейните плодове.." - Открих тази книжка с автор Джеймс Алън и тези мисли още в самото начало ме впечатлиха и ми харесаха!Не съм я чела но непременно ще я прочета!Благодаря!С пожелание за хубави и ползотворни дни!

Приятни почивни дни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4784287
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49139
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930