Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2017 15:27 - Съвършенство
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 2035 Коментари: 8 Гласове:
22

Последна промяна: 18.04.2017 16:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image





imageimageimage


Някога аз се стремях към съвършенство,
считайки, че истинският правоверен
трябва да бъде съвършен.
Но по-късно проумях, че
прелестта на вярващия не е в това,
да бъде съвършен,
а в това, да бъде човечен.



imageimageimage



image


-----------------------------------------------------------
--------------------------

Количеството кофеин в черния чай е малко,
но достатъчно да подпомогне
притока на кръв в мозъка.
Смята се, че малките количества
кофеин предпазват сърцето.
Консумация на черен чай може да
предотврати запушване на кръвоносните съдове
и да стимулира притока на кръв в тялото.
Полезните вещества в напитката намаляват и
вредния холестерол в организма.

--------------------------------
-----------------------------------------------------------
Почерпка с черен чай, който ми е любим :)


ПРИЯТНА СЕДМИЦА, 

ИЗПЪЛНЕНА
 С МНОГО УСМИВКИ!



image  




Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Съгласна съм, че добросърдечно...
19.04.2017 09:54
Съгласна съм, че добросърдечността е най-важното за човека.

Аз пия черен чай вечерите, когато имам да работя до късно, много уютно и приятно е и ме поддържа будна :))
Поздрави, Ахмед!
цитирай
2. ikra - Да, наистина черният чай е ободряващ. Но не е по вкуса на всеки...
19.04.2017 10:26
vesever написа:
Съгласна съм, че добросърдечността е най-важното за човека.

Аз пия черен чай вечерите, когато имам да работя до късно, много уютно и приятно е и ме поддържа будна :))
Поздрави, Ахмед!

Хората са различни - с различни предпочитания, вкусове и стремежи...
Приятен ден :)
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
19.04.2017 11:01
Разбира се, човечността е на първо място!
В себе си тя включва и съвършенството!

Хубав и ползотворен ден1
цитирай
4. donchevav - Предпочитам чая пред кафето, об...
19.04.2017 15:53
Предпочитам чая пред кафето, обожавам всички видове чай, но черен пия само сутрин и то - с прясно мляко - заради танина:))) Любим ми е зеленият - особено от определени марки. А за човещината и съвършенството мисля, че е добре и за общуването, и за собствената ти душа, да си останеш по-обикновен, земен, с човешките несъвършенства, които те приближават до другите хора. Стремежът към съвършенство може и да е нещо на пръв поглед похвално, но крие в себе си зародиша на грях...
Поздрави, скъпи Икра! Хубав ден!
цитирай
5. batogo - !!!:))) Поздравления, Икар!
20.04.2017 07:44
Според мен човек, загубил човечността си е загубил връзката си с Духа на Твореца и Творението, сиреч с всичко...
Хубав ден, приятелю!
цитирай
6. ikra - Човек колкото и да си мисли, че е достигнал съвършенство - ще сбърка...
20.04.2017 11:31
donchevav написа:
Предпочитам чая пред кафето, обожавам всички видове чай, но черен пия само сутрин и то - с прясно мляко - заради танина:))) Любим ми е зеленият - особено от определени марки. А за човещината и съвършенството мисля, че е добре и за общуването, и за собствената ти душа, да си останеш по-обикновен, земен, с човешките несъвършенства, които те приближават до другите хора. Стремежът към съвършенство може и да е нещо на пръв поглед похвално, но крие в себе си зародиша на грях...
Поздрави, скъпи Икра! Хубав ден!

Човек мислейки, че е достигнал съвършенство - ще сбърка. Навярно с тези мисли ще положи началото на своя егоизъм и пренебрежение към хората... Което е много страшно както за самия него, така и за обществото.
Приятен ден :)
цитирай
7. ikra - Хората забравиха за човечността, изразяваща се в дела...
20.04.2017 11:32
leonleonovpom2 написа:
Разбира се, човечността е на първо място!
В себе си тя включва и съвършенството!
Хубав и ползотворен ден1

На думи вече всички се научиха на "добрина", ала не в думите се крие тя...
С блага дума омайват твоята душа,
а щом подминеш, с лукав поглед те поглеждат и забиват в гърба ти кама...
Нека да говорим за човечността, изразяваща се в дела, а не за обикалящата в хорските уста...
Както Исус (мир нему) е казал: "По делата им ще ги познаете..."
Приятен ден и от мен :)
цитирай
8. ikra - Здравей, приятелю!
20.04.2017 11:38
batogo написа:
Според мен човек, загубил човечността си е загубил връзката си с Духа на Твореца и Творението, сиреч с всичко...
Хубав ден, приятелю!

Човечността съществува все още, дори малцина да я притежават. Говоря за онази, истинската - заради която не очакваш нещо в замяна, освен грейнала усмивка върху нечие лице...
Хубав ден :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4757376
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031