Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2018 12:44 - На тази дата фашистите нападат Русия, 3 години по-късно на същата, започва операция "Багратион", която ги смила...
Автор: koshava Категория: Други   
Прочетен: 10918 Коментари: 47 Гласове:
7

Последна промяна: 22.06.2018 18:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image


На 22 юни 1941 г. Германия напада СССР. Започва Великата отечествена война, изригва песента "Вставай страна огромная". Малцина обаче знаят, че на същата дата започва и решителният разгром на фашистите. Това се случва на 22 юни 1944 г., датата е умишлено така избрана. В този ден СССР започва най-мащабното настъпление във войната, което в крайна сметка свършва в Берлин. Това е операция "Багратион", която спечелва войната и хвърля в паника западните сили. Уплашени, че руските войски ще стигнат до Атлантика, те набързо отварят "втори фронт". Същия, който отказват да направят преди Курск и Сталинград, въпреки че тогава е най-нужен. До операция "Багратион", войната още не е спечелена. Масовото възприятие е, че Германия е пречупена при Сталинград, а при Курск е довършена. Но не е така. След Сталинград, германците имат няколко по-малки победи и укрепват фронта. А Курск е последната германска настъпателна операция. Това не е руска операция. След нея Германия минава в отбрана, при това доста добре организирана. Цяла година СССР не може сериозно да настъпи, дава много жертви, но немската отбрана е много солидна. Реално войната започва да прилича на Първата световна - безкрайни окопи. През 1944 г. обаче СССР започва "Багратион", която изумява цялата военна мисъл. Настъпва се в самия център на германската отбрана, като е разгромена цялата "Група армии Център". Това е около 1/3 от цялата германска военна машина. Това е фактически най-големия единичен разгром на нацистите, след който се отваря около 900 километра "дупка" във фронта. През нея, СССР нахлува в Източна Европа. До преди "Багратион" военните действия все още са на територията на самия СССР, при това Германия държи значителни окупирани земи. След "Багратион" се разпадат и фашистките режими на съюзниците на Германия, вкл. идва българската свобода на 9 септември 1944 г.

32990-26410

Небето е пусто и мрачно,
моторите грозно реват,
парашутистите пеят, ликуват,
за скок те се готвят в нощта.

Ликувайте, пейте другари,
такава е нашта съдба,
калени във битки сурови,
дълбоко в тила на врага.

Повярвай във нас капитане,
повярвай във наште сърца,
и сектор един да остане,
кълнем се ще бием врага.

Небето е пусто и мрачно,
моторите грозно ревът,
а нейде далеч там се чува,
на клета девойка плачът.

Плачи и проклинай девойко,
плачи ти за твоя любим,
че нейде далеч той остана,
дълбоко във вражия тил.


Операция „Багратион“ e кодовото име на Белоруската стратегическа настъпателна операция, проведена от Червената армия в периода 22 юни – 19 август 1944 г. Това е една от най-големите военни операции в историята на човечеството. Наречена е в чест на руския принц и пълководец от Френско-руската война (1812 г.) генерал Пьотр Багратион, който е смъртно ранен в битката при Бородино.

В хода на настъплението немските войски са изтласкани от Белорусия и почти напълно е разгромена немската група армии „Център“ и три от съставните ѝ армии – Четвърта, Трета танкова и Девета армия. Предварителният етап на операцията символично започва на третата годишнина от германското нападение над СССР. От страна на Вермахта са пожертвани цели армии, тъй като Хитлер забранява всякакво отстъпление. Това са най-големите загуби на Германия в една операция за цялата Втора световна война и тя не успява да ги компенсира. [9] Към края на операцията германските войски са изтласкани напълно от довоенната съветска територия и Червената армия овладява плацдарми в Полша, Източна Прусия и Чехословакия.

Стратегическите цели на операцията, заедно със започналата малко по-късно в Украйна Лвовско-Сандомирска настъпателна операция, включват разгром на немските войски на централното направление, дълбок пробив в оперативната и стратегическата зона на отбраната на Вермахта и заемане на предмостия по река Висла в Полша, поставяйки по този начин Берлин в обсега на ударите на Червената армия при следващото голямо настъпление (Висло-Одерската операция).










Гласувай:
11



1. vaquero - koshava,
22.06.2018 16:46
Знам за операция "Багратион", но не подробности. Сега разбрах за голямото й значение.
цитирай
2. get - Знам за операция "Баграти...
22.06.2018 16:53
vaquero написа:
Знам за операция "Багратион", но не подробности. Сега разбрах за голямото й значение.


А да знаеш КОГА БЪЛГАРИЯ Е ОКУПИРАНА ... защот "Кошарата" - определено НЕ ЗНАЕ!?
цитирай
3. koshava - След 10 ноември 1989 г.........
22.06.2018 17:32
След 10 ноември 1989 г. България е окупирана територия от кого......
Окупацията (на латински: occupatio - „заемам“) е военно, в международното право, временно заемане от въоръжените сили територията на противника.

цитирай
4. apostapostoloff - Арабията? Ама така ли е било?
22.06.2018 18:10
Добре, че те има, пишляк, та да ни отваряш очите за ланския сняг.
цитирай
5. merlin68 - Знам за операция "Баграти...
22.06.2018 19:03
get написа:
vaquero написа:
Знам за операция "Багратион", но не подробности. Сега разбрах за голямото й значение.


А да знаеш КОГА БЪЛГАРИЯ Е ОКУПИРАНА ... защот "Кошарата" - определено НЕ ЗНАЕ!?


Обаче "Кошарата", сигурно знае, че благодарение на тази "окупация", Гет стана партиец и полковник от милицията... обаче е забравил... или може би сега се надява да стане генерал от НАТО
цитирай
6. born - Знам за операция "Баграти...
22.06.2018 21:25
get написа:
vaquero написа:
Знам за операция "Багратион", но не подробности. Сега разбрах за голямото й значение.


А да знаеш КОГА БЪЛГАРИЯ Е ОКУПИРАНА ... защот "Кошарата" - определено НЕ ЗНАЕ!?


Защо е тази злоба, Гет ?!
Историята си е история.
Фактите са си факти.
цитирай
7. get - - Злоба ли ... е ПРАВДАТА !?
22.06.2018 23:22
born написа:
get написа:
vaquero написа:
Знам за операция "Багратион", но не подробности. Сега разбрах за голямото й значение.


А да знаеш КОГА БЪЛГАРИЯ Е ОКУПИРАНА ... защот "Кошарата" - определено НЕ ЗНАЕ!?


Защо е тази злоба, Гет ?!
Историята си е история.
Фактите са си факти.


Аз СЪМ БЪЛГАРИН - не МОСКАЛ!
Аз съм БРАТ НА СВОБОДНИТЕ СЛАВЯНСКИ НАРОДИ - не на угро-тюрките МОСКАЛИ ... НА КОИТО ЧРЕЗ ВЯРАТА в ХРИСТА, ИМ ДАДОХМЕ ЕЗИКА и АЗБУКАТА СИ!

За доброто - направиха ЕДИНСТВЕНОТО ДОБРО ... след ЕДИНАДЕСЕТАТА СИ ВОЙНА С ТУРЦИЯ - създадоха БЪЛГАРИЯ ... но КАКВА БЪЛГАРИЯ - БЪЛГАРИЯ със снага и народ РАЗКЪСАН НА ПЕТ ДЯЛА!

ТАКОВА ОСВОБОЖДЕНИЕ - БЕ ПО-ЛОШО И ОТ ИГОТО ПОД КОЕТО БЯХМЕ - ЗАЩОТО НЕ СВОБОДАТА НИ БЯХА ДОШЛИ ДА НОСЯТ А ... НОВО РОБСТВО!

ВОЙНИ ВОДЕХА СРЕЩУ НАС - ИЛИ КОГАТО НИЕ БЯХМЕ В БРАН ЗА НАЦИОНАЛНО ОСВОБОЖДЕНИЕ - НИ ПРЕДАВАХА НА ВРАГОВЕТЕ НИ!

ЗА КАПАК - НИ ОКУПИРАХА БЕЗ ДА СМЕ ПРАТИЛИ И ЕДИН ВОЙНИК НА ИЗТОЧНИЯ ФРОНТ ... И ТОВА ПРИ УСЛОВИЕ - ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ ВОДЕХА ВОЙНА СРЕЩУ ЦАРСТВОТО НИ!

ТИ НА ТОВА - БРАТСТВО И ПОМОЩ ЛИ МУ ВИКАШ?

... АКЪЛА ВИ ИЗПИХА - "ОСВОБОДИТЕЛИТЕ" ЦАРСКИ а ПОСЛЕ ОТНОВО НА ПРАКТИКА - ПАК СЪЩИТЕ ИМПЕРИАЛИСТИ - НО БОЛШЕВИШКИ!

- Чий го дирят в УКРАЙНА - СЕГА МОСКАЛИТЕ ... братска помощ ли оказват?
- ХАЙ НЕХАЙ УКРАИНА!

- Тез са ни братята от Кубратово време ... ?
https://www.youtube.com/watch?v=D-uO6WqiChU

Слава Україні! Слава на синовете й Герои !
https://www.youtube.com/watch?v=Yynr5Y8VZoY&index=10&list=RD_eJ0L0vBm3k
... а не на двуличните путинови москали!
цитирай
8. get - Знам за операция "Баграти...
22.06.2018 23:28
merlin68 написа:
get написа:
vaquero написа:
Знам за операция "Багратион", но не подробности. Сега разбрах за голямото й значение.


А да знаеш КОГА БЪЛГАРИЯ Е ОКУПИРАНА ... защот "Кошарата" - определено НЕ ЗНАЕ!?


Обаче "Кошарата", сигурно знае, че благодарение на тази "окупация", Гет стана партиец и полковник от милицията... обаче е забравил... или може би сега се надява да стане генерал от НАТО


... а ти стана не само с диплом за инженер: коларо-железар ... но се научи да четеш и пишеш на МАКЕДОНСКА "церковно-славянска" азбука ПОТУРНАК НЕЩАСТЕН !
цитирай
9. germantiger - истината
22.06.2018 23:59
на 22 юни едно по-малко зло/германия удря едно по-голямо зло/ссср

същия ссср е бит за няколко месеца така както никой не е бит в цялата човешка история

голямото зло/ссср с помоща на друго зло/англия и сащ побеждават най-малккото зло/германия
цитирай
10. get - До 3. koshava - Това с ВОЕННОТО-МЕЖДУНАРОДНО ПРАВО - НЕ ВЪРВИ, ЗАЩОТО?
23.06.2018 01:32
- РУСНАЦИ с АМЕРИКАНЦИ ПРЕЗ 1989 г. в МАЛТА СЕ СПОРАЗУМЯХА И НИ П-Р-О-Д-А-Д-О-Х-А НА СЪЩИТЕ!!!

koshava написа:
След 10 ноември 1989 г. България е окупирана територия от кого......
Окупацията (на латински: occupatio - „заемам“) е военно, в международното право, временно заемане от въоръжените сили територията на противника.



ВТОРО:
По силата на споразуменията на ДВЕТЕ ИМПЕРСКИ ДЪРЖАВИ ... се споразумяха: РУСИЯ ДА ДЕМОНТИРАТ(премахнат) СОЦИАЛИЗМА в ЛАГЕРА си ... КАТО ПАРТИЙНАТА КОМУНИСТИЧЕСКА НОМЕНКЛАТУРА ЗАПАЗИ ПОЗИЦИИТЕ СИ!
ТРЕТО: Изхождащо от предното - Русия КАТО МЕТРОПОЛИЯ а НИЕ КАТО ДОМИНИОН - се Разпореди на БКП - да извърши ДЪРЖАВЕН И ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОНЕН ПРЕВРАТ ... подобен на този от ... от 1944 год.
Верният аргатин на РУСИЯТА - в лицето на "родният" другарият - ИЗПЪЛНИХА ПЕРФЕКТНО ЗАДАЧАТА - демонтаж на СОЦИАЛИЗМА + СЪЗДАДЕНАТА МАТЕРИАЛНО-ТЕХНИЧЕСКА БАЗА ... с което РАЗРУШИХА ИКОНОМИКАТА НА СТРАНАТА!

ЗАБЕЛЕЖКА:
- Живият пример и участник в ТОЗИ ПРЕСТЪПЕН И "ПРИВАТИЗАЦИОНЕН" ПРОЦЕС е другарката ПРЕДСЕДАТЕЛКА на БСП - Корнелия Нинова - ПРЕСТЪПНИЧКА по повод С ПРИВАТИЗИРАНЕ НА предприятието ВТП "Техноимпекс" !

- Да обяснявам ли и ... да се обосновавам ли още - или ТОВА ВИ Е ДОСТАТЪЧНО другарю "Кошава"?

П.П.
Тъй като ЧЕСТО ЧУВАМ - ЗАЩИТНИТЕ ПЛЕДОАРИИ НА НЯКОИ РУСОФИЛО-КОМУНИСТИ ... че АМЕРИКАНЦИТЕ БИЛИ - КОИТО НИ СЪСИПАХА ИКОНОМИКА И ПРОМИШЛЕНОСТ ... ПИТАМ?
- Корнелия Нинова ПРОИЗХОЖДАЩА от тежка комунистическа фамилия - АМЕРИКАНКА ЛИ Е?
цитирай
11. planinitenabulgaria - Госпожо Кошава!
23.06.2018 06:47
От написаното в постинга Ви проличава, че нивото Ви на познаване на историята на двете световни войни не Ви позволява да различавате дигитус от фалос. Дано да можете да правите разлика между светло и тъмно ии студено и топло...
цитирай
12. koshava - Аве кавал....
23.06.2018 07:09
Аве кавал и ти намина да се изходиш,що си не сереш в блога......
цитирай
13. radostinalassa - Вярно е , че Горбачов ни продаде на САЩ, но
23.06.2018 09:57
той продаде и Русия. Така, че сме квит. И ние сме патриоти, но ако ни питат кой да ни защитава, то 70% от народа ще избере Русия. Защо ли ? Това се попитайте.
цитирай
14. get - До 13. radostinalassa: "... кой да ни защитава ..." - Само ОВЧЕТО СТАДО има необходимост ... ?
23.06.2018 10:15
... да бъде ПАЗЕНО - ПАСАНО и СТРИГАНО!

radostinalassa написа:
той продаде и Русия. Така, че сме квит. И ние сме патриоти, но ако ни питат кой да ни защитава, то 70% от народа ще избере Русия. Защо ли ? Това се попитайте.


- Общество ОТ СВОБОДНИ ХОРА=НАРОД ... В момент на заплаха СЕ ОБРЪЩА НА ВЪЛЧА ГЛУТНИЦА - не в ОВЧЕ СТАДО!
цитирай
15. pando - Много е смешно
23.06.2018 10:20
Да гледаш как фашагите пикаят гас....

Първо-обрата на войната срещу СССР е на пети декември 41 година пред Москва.От там натам рожбата на ФАЩ-Хитлер не разполага със най-силния си коз-ИЗНЕНАДАТА.

Второ-фашистките историчари не споменават най-важното нещо-че Хитлер обявява война на ФАЩ,а не обратното.

Трето-До края на 41 г.ФАЩ доставят петролни продукти на Хитлер.Даже по тубата един юнак казва че баща му работил на канадски кораби които доставяли петролни продукти на Хитлер

Четвърто-ФАЩ дават кредити-ФОРД,Ж.М. и Ай Ти Ти–комуникациите .Хитлер обещава че победените страни ще платят кредитите...

Пето-Студената война започва защото "съюзниците" или кредиторите,или създателите на Хитлер отказват да плащат репарации за разрушаването на Русия....

Шесто-при дебаркирането 6 юни 44 г.американските войници откриват че германската техника има същите мотори като американската...Изненада братовчед....
цитирай
16. radostinalassa - get - До 13. radostinalassa: "... кой да ни защитава ..." - Само ОВЧЕТО СТАДО има необходимост ... ?
23.06.2018 10:51
Прав си, направиха ни овче стадо. Ти къде беше като нарязваха ракетите, а ние ги вдишвахме. Тогава можехме да се защитим и дори да победим Турция. А сега ББ трябва да седи като еди какво си под турското знаме и да ни излага пред джагалите. Това е истината. А Путин седи под руския флаг. Познай сега коя е овцата или коча.
цитирай
17. get - @ 16. radostinalassa - Колко пъти да (ти) обяснявам? ПОЗНАНИЯТА В ОБЛАСТИТЕ - КОИТО СЕ ОПИТВАШ ДА КОМЕНТИРАШ ... ?
23.06.2018 11:53
... са ти ФРАГМЕНТАРНИ а от там ОПИТИТЕ (за обяснения) ТРАГИКО-КОМИЧНИ!

- Подобна си - на блогъра русофил-комунист (то в България няма и други варианти на "комунист"?) - като този юнак-Пандо :))) ПИШЕЙКИ - ПРОСТО КРЕЩИ С НЕГРАМОТНОСТТА СИ!

radostinalassa написа:
Прав си, направиха ни овче стадо. Ти къде беше като нарязваха ракетите, а ние ги вдишвахме. Тогава можехме да се защитим и дори да победим Турция. А сега ББ трябва да седи като еди какво си под турското знаме и да ни излага пред джагалите. Това е истината. А Путин седи под руския флаг. Познай сега коя е овцата или коча.


- МОСКАЛИТЕ-"РУСНАЦИ" НИТО като ГЕН, НИ СОЙ ... НИ ИСТОРИЧЕСКИ СА НИ "БРАТЯ" - Защото СА СЪЗДАДЕНИ КАТО НАЦИЯ ... ЗАБЕЛЕЖИ - те не са НАРОД а НАЦИЯ от над СТО НАРОДА! Защото СА БИЛИ ЦАРСКА а ПОСЛЕ БОЛШЕВИШКА ИМПЕРИЯ ... запомнете НАЙ-ПОСЛЕ >>> това >>>ИМПЕРИЯ!!!<<<
- Като при "руснаците" (пиша го в кавички - защото са наричани МОСКАЛИ преди да - СЕ САМООБЯВЯТ ЗА РУСНАЦИ ерго европейци-славяни ?!!) ... та отново казвам: - при ТЯХ ПРЕДИМНО Е ПРОЯВЕН маджаро-финландският и тюркски ЕТНОСЕН ЕЛЕМЕНТ(ГЕН-джинс) ... европейският елемент ако СЪЩЕСТВУВА - е В ПРИНЕБРЕЖИМО КОЛИЧЕСТВО!

- Но НА НАС от ДЕТСКИТЕ ГОДИНИ НИ СЕ ВНУШАВАШЕ - Те са "славяни" А от там >> ЕВРОПЕЙЦИ - е Да, ама НЕ - НЕ СА ни БРАТУШКИ - ПО ТАЗИ "ЛИНИЯ"!

- При вас - чрез пропагандата ВИ Е ПРЕПРОГРАМИРАНО ПОНЯТИЕТО ЗА ЕТНОСНА ПРИНАДЛЕЖНОСТ - като по този начин СА ВИ ИЗПИЛИ АКЪЛА ... ДОСУЩ - ЗОМБИТА СА ВИ НАПРАВИЛИ - тоест ХОРА БЕЗ СПОМЕН ЗА СВОЯТА ИСТОРИЧЕСКА ПАМЕТ ... за ПРОИЗХОД и ПРИНАДЛЕЖНОСТ!

Като КРИМИНАЛЕН-ПОЛИЦАЙ природата ми е на ВЪЛК-ЕДИНАК ... ЗАЩОТО няма други, защото ВИЖДАМ САМО ОВЦЕ ... а с овце - ГЛУТНИЦА НЕ СТАВА !!
цитирай
18. germantiger - ...
23.06.2018 11:56
мерхаба пандо

най-мсшеното е че дядо ми е убивал руснаци и а твоя е убивал въшките по п.утката на баба ти :D

фашагите не пиякт газ - такъв доставят откъм гъзо си руснаците гъз или газпром

германската техника не е на моторо, а двигатели и те не са американски

виж съветския т 34 е амеиркански танк с окчаване тип крсти и наклонена броня като идея от корабното брониране
цитирай
19. germantiger - +
23.06.2018 12:01
едно време изпреварвахте запада с петилетки - лъжи :D

едно време москвича беше повече от мерцедес

зазката беше кола нива над бмв нали :D

правехте телевизори които бяха класа над филипс хаха

същата ви е войната - лъжи и митове за панфиловци и пр.

а истината е, че за 1 фритц са падали по 4-5 и повече от "вашите"

кога дядо ти е трепал по трима пот фашагите

кУга :D :D кУга питам ???
цитирай
20. germantiger - :D
23.06.2018 12:12
трима руснаци кУга, кУга питам?
цитирай
21. ganini - Хубаво, че ни освободиха,
23.06.2018 12:28
иначе бяхме затънали в тези ига- от турско, па капиталистическо иго, па фашистко, па нацистко иго. Брей, добре че дойде комунизЪма, та изпреварийме с един строй напред сите мръсни, прогнили гадове!
цитирай
22. born - radostinalassa,
23.06.2018 12:30
всякакви опити да налееш ум в манерката на всезнайковците е обречен на следния краен резултат:
Наричат те
1. Национална предателка
2. Куха лейка
3. ПОЗНАНИЯТА ти В ОБЛАСТИТЕ - КОИТО СЕ ОПИТВАШ ДА КОМЕНТИРАШ ... ?
са фрагментарни
4. Неграмотница : "Подобна си - на блогъра русофил-комунист (то в България няма и други варианти на "комунист"?) - като този юнак-Пандо :))) ПИШЕЙКИ - ПРОСТО КРЕЩИ С НЕГРАМОТНОСТТА СИ!
5. Акъла ти е изтрит : " ...СА ВИ ИЗПИЛИ АКЪЛА ... ДОСУЩ - ЗОМБИТА СА ВИ НАПРАВИЛИ - тоест ХОРА БЕЗ СПОМЕН ЗА СВОЯТА ИСТОРИЧЕСКА ПАМЕТ ... за ПРОИЗХОД и ПРИНАДЛЕЖНОСТ!"
Какви заключения ще си извадиш при един подобен ЧаршаВ ?
Подобен начин на "спорене" е както е казано в един друг чаршаВ "нерелевантен", "неноторен", бих добавил и некоректен , невъзпитан и комплексарски.
цитирай
23. born - Скъпи Гет,
23.06.2018 12:35
По случай 22 юни ще постъпя както през 1941 год. постъпи Третия райх. Без да обявявам война , въпреки сключеното споразумения да последва война.
Най-малкото е некавалерска постъпка да се отнасяш така с една жена, която не те е обидила с нищо !
цитирай
24. born - Уважаеми Кошава,
23.06.2018 12:37
Препоръчвам ти с оглед на психическата ти устойчивост да ограничиш броя на редовете в коментарите. Иначе следват "чаршафи" с обиди, поучения, наставления и клетви. Имаме вече един поразителен пример, сега наблюдаваме втори- заразителен.
цитирай
25. germantiger - понеже уважавам борн, за това ще обясня моите постове
23.06.2018 12:39
борн - моя пример е след емблематичния постинг дата на блеки и примерите там

вашите червени примери там са бол, моя един
цитирай
26. radostinalassa - . born
23.06.2018 12:40
Аз съм го обиждала доста, но той едва ли е разбрал. Аз какво го питам, той какво ми отговаря. Има изследване на НЛА системата за тъканна съвместимост, че българи, македонци и руси са идентични. То е америкаонско, но професор Гет не го приема , или забравя че съществува. Без войска и модерни оръжия , даже и да е вълк пак не става.Турция взе половината о. Крит, това е факт.
цитирай
27. get - @ 22. born - Стефане "Борн"! - не с такива иезуитско-фанариотски "номера" ?
23.06.2018 12:50
- Търсиш си формален "casus belli" - за да НАРУШИШ СПОРАЗУМЕНИЕТО НИ - да не се коментираме?!

- Поради едно такова поведение ВЕЧНАТА МИРОТВОРЦА и "ОСВОБОДИТЕЛКА" РОССИЯ - за войната и през 1939 г. срещу СУВЕРЕННА ФИНЛАНДИЯ - бе ИЗКЛЮЧЕНА ОТ ООН(тогавашно ОН)!

- СЪЩНОСТТА НА ДЪРЖАВАТА-ИМПЕРИЯ РОССИЯ е такава от създаването и ... преминавайки и през СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ Й - СССР етап - и понастоящем като пост-комунистическа държава НА олигарха-клоптократ ПУТИН?

- За това, ЗА СЪЩНОСТТА НА РУСКАТА/СЪВЕТСКАТА ИМПЕРИЯ - го е казал още един император, АЛЕКСАНДЪР ТРЕТИ и е било записано в учебниците по География на руските-военни/юнкери ?

"Россия - государство не торговое, и не земледелческое а военное - и предназначение ее быть грозою Света."! - ако не можеш да осмислиш и съзреш ИСТИНАТА В ТОВА ИЗРЕЧЕНИЕ - значи или си природно ...(?)... или си СИ СЪС СЪЗДАДЕНИ НАГЛАСИ-ПРЕДСТАВИ(кон с капаци - за ... ?), НЕВЕРНИ, за тази страна ИМПЕРИАЛИСТ?
цитирай
28. get - - ГОЛЯМА БЯЛА ПТИЦО с пет букви - НИЩО НЕ СИ МИ КАЗАЛа ... а тиражираш РУСКИТЕ БАЙКИ/басни - С КОИТО ЛЪЖАТ ЗА ДА СЕ ДОКАЗВАТ ... ?
23.06.2018 12:57
... ЧЕ СА ТОВА - КОЕТО НЕ СА!

radostinalassa написа:
Аз съм го обиждала доста, но той едва ли е разбрал. Аз какво го питам, той какво ми отговаря. Има изследване на НЛА системата за тъканна съвместимост, че българи, македонци и руси са идентични. То е америкаонско, но професор Гет не го приема , или забравя че съществува. Без войска и модерни оръжия , даже и да е вълк пак не става.Турция взе половината о. Крит, това е факт.


Русия НЕ Е ЗАПАДНАТА И ЧАСТ - където ПОРАДИ СИЛАТА НА ИСТОРИЧЕСКИ КОЛИЗИИ СА ПРИСЪЕДИНЕНИ НАРОДИ попадали към ЕВРОПЕЙСКОТО ... БЕЛОРУСКО и УКРАИНСКО НАРОДНОСТНИ СЕМЕЙСТВА ... ИСТИНСКАТА МОСКОВИЯ по силата на ИСТОРИЧЕСКОТО СИ СЪЗДАВАНЕ ЗАПОЧВА от МОСКВА ... а там в междуречието на Волга и Ока - от памтивека и до сега СА ПРОЖИВЯВАЛИ и ЖИВЕЯТ НАРОДИ от СЕМЕЙСТВАТА на ФИНИ-МОРДВА//МОСКА и УГРИ-МАДЖАРИ ... по на изток в "РУСКИТЕ ЕТНОСНИ" предели ЖИВЕЯТ родствените на угро-фините САМОЕДИ и ТЮРКИ - тоест народи от Урало-Алтайското ... историческо, езиково, културно ... и тем подобни СЕМЕЙСТВО! После са ЯКУТИТЕ ... ЕВЕНКИТЕ ... ЧУКЧИТЕ ... за еноитите от АЛЯСКА - която Русия ПРОДАДЕ НА АМЕРИКА - няма да коментирам - там ти "по го знаеш" :))) - работите!!! :)))
цитирай
29. radostinalassa - Още в миналото русите са повикали Рюрик / Ланчин /
23.06.2018 12:57
За да обедини славянските племена и да ги отбранява от хазарите, от византийците. Иначе може би нямаше да ги има. Забележи славяните, а ти май се отричаш от корените си като ги кръщаваш как ли не. Защото винаги други са нападали Русия , а не тя, както й се иска на САЩ. Те си избиха индианците и ги натикаха в резервати. А в Русия такова нещо не е имало. То противоречи на съвеста на славяните и на мирогледа им. Те не са имали роби, или много скоро са ги освобождавали и са им давали земя.
цитирай
30. get - @ 29. radostinalassa - тОВА Е ЖИВА ИЛЮСТРАЦИЯ ЗА ПРОФАННОСТА НА ЗНАНИЯТА ТИ - В ОБЛАСТ "ИСТОРИЯ НА РУС"
23.06.2018 13:10
radostinalassa написа:
За да обедини славянските племена и да ги отбранява от хазарите, от византийците. Иначе може би нямаше да ги има. Забележи славяните, а ти май се отричаш от корените си като ги кръщаваш как ли не. Защото винаги други са нападали Русия , а не тя, както й се иска на САЩ. Те си избиха индианците и ги натикаха в резервати. А в Русия такова нещо не е имало. То противоречи на съвеста на славяните и на мирогледа им. Те не са имали роби, или много скоро са ги освобождавали и са им давали земя.


- Като тази РУС ... към момента на "Рюриковото призвание"(861 г.) СЕ ИЗРАЗЯВА(състои териториално) В ... ВЕЛИКО-НОВГОРОДСКА и КИЕВСКО-БЪЛГАРСКА НАРОДНОСТИ или ако щеш го наречи ДЪРЖАВНОСТ!
- Към ТОЗИ ИСТОРИЧЕСКИ ПЕРИОД - МОСКОВСКА РУС - Я НЯМА ОЩЕ!! ... появява се ПЕТ ВЕКА ПО-КЪСНО ... а там КЪДЕТО СЕ ПОЯВЯВА - към момента ИДВАНЕТО НА РЮРИК - там по тези МЕСТА - живее народ от подсемейството(обединение на мордвините-финско население ... които ЗАБЕЛЕЖИ са се САМОНАРИЧАЛИ ... МОКСА още и МАКСУВА ... от там идва и хидронима на Москва-река и ТОПОНИМА на бъдещата "славянско-руска":)))) столица МАСКВА ... от МОКСА/МОКША/МОСКУВА !!
ХОРОНИМА "МОСКОВИЯ" - използван В ЕВРОПЕЙСКИТЕ КАРТИ ... за територията или бъдещият ЦЕНТЪР НА МОСКОВСКАТА ИМПЕРИЯ ... преименувана през 1721 г. от Петър Първи - на РОССИЯ - ИМПЕРИЯ!

- Щом ТОВА НЕ ЗНАЕШ ... безпредметно е да споря/спорим ... а ЧЕТИ - МИСЛИ и ПИТАЙ! - ЧЕЛИТЕ ПОВЕЧЕ ОТ ТЕБ - ПО ТЕЗИ ВЪПРОСИ? ... да не си умреш проста, като комуниста ПАНДО!
цитирай
31. radostinalassa - Аз слушам историците и генетиците, а не лебедището.
23.06.2018 13:24
Толкова си ограничен, че свеждаш спора до обиди. Това е наследство от работата ти явно, но аз не съм задържана. Осъзнай къде се намираш най - напред. Това , което пиша не съм го измислила. Рюрик , Ланчин е българин. Нямаш понятие от истинската история , и по тая причина слугуваш на враговете ни. Не е добре, че не го знаеш. Колкото, толкова.
цитирай
32. get - - Това КОЕТО ЦИТИРАШ - ПЪРВО? Е една поредна фикция на полу-грамотни българи-ТЕНГРИАНЦИ ... ?
23.06.2018 13:44

... които ПРЕПИСВАЙКИ ОТ РУСКО-ТАТАРСКИ със съмнителен КАТО НАУЧЕН ХАРАКТЕР ИСТИНИ - ни обясняват - Следното?
I-во
Българите от ВОЛГА СА ТЮРКИ - Не вярна теза!
II-ро
Българите-тюрки ... са създателите на КИЕВ ... ОТГОВОР: Българите са създатели на КИЕВА - ДА ... но не са тюрки!
III-то
Автора на тези "теории" и тюркски" древности" са ПИСАНИ ПРЕЗ ТОЗИ ВЕК - Като уж ЗАПАЗЕНИ татарски "хроники" автор им е Нурутдинов(историк по образование (!) ... КОЙТО?
- Говори ЗА СИНОНИМНОСТ на Рюрик (и) Лачин... и поне ПАВИЛНО ЦИТИРАЙ-автора ... той твърди, че Рюрик по българо-тюрко-татарски се е наричал ЛАЧИН ... не както е при теб ЛаН-н-Нчин?

radostinalassa написа:
Толкова си ограничен, че свеждаш спора до обиди. Това е наследство от работата ти явно, но аз не съм задържана. Осъзнай къде се намираш най - напред. Това , което пиша не съм го измислила. Рюрик , Ланчин е българин. Нямаш понятие от истинската история , и по тая причина слугуваш на враговете ни. Не е добре, че не го знаеш. Колкото, толкова.


- Радостинке НЕ БЪДИ ВСЕЯДНА - четейки НАЙ-ВЕЧЕ СЕНЗАЦИОННИ РУСКО-ИСТОРИЧЕСКИ <<С-П-Е-К-У-Л-А-Ц-И-И <!>> вече СЪМ ТИ ЦИТИРАЛ ОБЕКТИВНИ РУСКИ ИСТОРИЦИ - от КОИТО СЛЕДВА ДА ЗАПОЧНЕШ ОБРАЗОВАНИЕТО СИ ПО ИСТОРИЯ НА РУСИЯ ... ама ти - Не?
- Е какво да кажа ПРИ ЕДНО ТАКОВА ЕГОЦИНТРИЧНО//САМОМНИТЕЛНО ПОВЕДЕНИЕ? - умри си ТОГАВА такава - каквато си била, както КОГАТО си се родила!

- И ЗАБЕЛЕЖКА - Виж КАКВО Е ЗАГЛАВИЕТО И ТЕМАТА НА ПОСТА - Втора СВЕТОВНА ВОЙНА ... във връзка с КОЯТО АЗ ПИТАМ !??
- ОКУПИРАНЕТО ОТ СЪВЕТСКАТА АРМИЯ на БЪЛГАРИЯ - освобождение ли е - или НЕ?
цитирай
33. get - - Стефане ПРЕДИ ПОДПИСВАНЕТО НА ПАКТА МОЛОТОВ-РИБЕНТРОП ... съветска Расия ... се е правила ДОСУЩ КАТО ТЕБ ... ?
23.06.2018 14:09
... ГО Е ИГРАЕЛА - ВЪВ ВЪНШНАТА СИ ПОЛИТИКА - като ЗАЩИТНИК НА МАЛКИТЕ И СЛАБИТЕ ... във БОРБАТА СИ ЗА МИР МЕЖДУ ЕВРОПЕЙСКИТЕ НАРОДИ!?

- Кога Хитлер КАНДИСАЛ ПРЕД СТАЛИНОВИТЕ УХАЖВАНИЯ и сключил "Договора за ПОДЯЛБА НА ЕВРОПА" ... чичко Сталин ОБЪРНАЛ ПАЛАЧИНКАТА ... и започнал ДА ОБНИНЯВА МАЛКИТЕ И СЛАБИТЕ - в агресивен характер на тяхната ПОЛИТИКА ПО СКЛЮЧВАНЕ НА ОТБРАНИТЕЛНИ СЪЮЗИ!

born написа:
По случай 22 юни ще постъпя както през 1941 год. постъпи Третия райх. Без да обявявам война , въпреки сключеното споразумения да последва война.
Най-малкото е некавалерска постъпка да се отнасяш така с една жена, която не те е обидила с нищо !


- А доколко ТИ ДОКАРВАШ НА ЛЮБИМАТА ти РУСИЯ-СССР ... показателно е КАТО - КАТО РУСКОТО ПОВЕДЕНИЕ ... ДОКАЗВАЙКИ, ЧЕ ФИНЛАНДИЯ Е АГРЕСОР - а те са ЖЕРТВАТА?

- Смешното в случая е - ЕТО ТАЗИ ПЕСЕН(писана още от преди Севотско-финландската война) Е елементарно ДОКАЗАТЕЛСТВО - Кой Е АГРЕСОРА ... и ВТОРОТО ПО-ВАЖНОТО: Откога е замисляна тази СЪВЕТСКА АГРЕСИЯ?

- Ето въпросната песен - която имам в предвид?

Сосняком по откосам кудрявится
Пограничный скупой кругозор.
Принимай нас, Суоми - красавица,
В ожерелье прозрачных озёр!

Ломят танки широкие просеки,
Самолёты кружат в облаках,
Невысокое солнышко осени
Зажигает огни на штыках.

Мы привыкли брататься с победами
И опять мы проносим в бою
По дорогам, исхоженным дедами,
Краснозвёздную славу свою.

Много лжи в эти годы наверчено,
Чтоб запутать финляндский народ.
Раскрывайте ж теперь нам доверчиво
Половинки широких ворот!

Ни шутам, ни писакам юродивым
Больше ваших сердец не смутить.
Отнимали не раз вашу родину -
Мы приходим её возвратить.

Мы приходим помочь вам расправиться,
Расплатиться с лихвой за позор.
Принимай нас, Суоми - красавица ,
В ожерелье прозрачных озёр!
Текст - на песнята изобличител НА СЪВЕТСКИТЕ АГРЕСОРИ ... правещи се на МИРОТВОРЦИ?
Видео - Адрес на песента "Принимай нас Суоми красавица":
https://www.youtube.com./watch?v=NRZrH6gdpyQ

- Знаеш ли че е писана от ВРЕМЕНА преди войната, КОГАТО - "жертвата на агресията" СССР - се е кълнял - в МИРОТВОРЧЕСТВО И ЗАЩИТА НА БЕДНИТЕ И ОНЕПРАВДАНИТЕ "МАЛКИ и СЛАБИ" :)))) !
- Същият "миро-носец" бе СССР - и КОГАТО ДОЙДЕ ДА "ОСВОБОЖДАВА" суверенна и независима БЪЛГАРИЯ - от САМАТА НЕЯ СИ!
цитирай
34. radostinalassa - Ако не е била Русия , Чърчил щеше да ни види сметката
23.06.2018 14:12
Кръвта вода не става. Това доказва моята теза, Гетчо. Признай най - после.
цитирай
35. get - - Налагаш ми теза. . . или питаш МЕН за ...
23.06.2018 14:17
- Налагаш ми теза ... или питаш МЕН за верността й ?

radostinalassa написа:

Ако не е била Русия , Чърчил щеше да ни види сметката ...
Кръвта вода не става. Това доказва моята теза, Гетчо. Признай най - после.


- Защото ГОРНОТО КОЕТО СИ НАПИСАЛА - НЕ Е ДОСТОВЕРНО - НЕ ОТГОВАРЯ НА ИСТОРИЧЕСКАТА ИСТИНА!

- Така че ... примерът ти за "за кръвта вода не става" - е "гола вода", като аргумент потвърждаващ ТЕЗАТА ?
цитирай
36. radostinalassa - Нали ти цитирах генетичното изследване
23.06.2018 14:45
Но ти не го приемаш. Какво да направим тогава? 70 % от народа не може да бълка , а ти да си прав. Не става така. Ти стрелял ли си по руска мишена? Или по янкска ? Тя ще има много цветове и видове.
цитирай
37. born - - Търсиш си формален "casus ...
23.06.2018 18:06
get написа:
- Търсиш си формален "casus belli" - за да НАРУШИШ СПОРАЗУМЕНИЕТО НИ - да не се коментираме?!

- Поради едно такова поведение ВЕЧНАТА МИРОТВОРЦА и "ОСВОБОДИТЕЛКА" РОССИЯ - за войната и през 1939 г. срещу СУВЕРЕННА ФИНЛАНДИЯ - бе ИЗКЛЮЧЕНА ОТ ООН(тогавашно ОН)!

- СЪЩНОСТТА НА ДЪРЖАВАТА-ИМПЕРИЯ РОССИЯ е такава от създаването и ... преминавайки и през СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ Й - СССР етап - и понастоящем като пост-комунистическа държава НА олигарха-клоптократ ПУТИН?

- За това, ЗА СЪЩНОСТТА НА РУСКАТА/СЪВЕТСКАТА ИМПЕРИЯ - го е казал още един император, АЛЕКСАНДЪР ТРЕТИ и е било записано в учебниците по География на руските-военни/юнкери ?

"Россия - государство не торговое, и не земледелческое а военное - и предназначение ее быть грозою Света."! - ако не можеш да осмислиш и съзреш ИСТИНАТА В ТОВА ИЗРЕЧЕНИЕ - значи или си природно ...(?)... или си СИ СЪС СЪЗДАДЕНИ НАГЛАСИ-ПРЕДСТАВИ(кон с капаци - за ... ?), НЕВЕРНИ, за тази страна ИМПЕРИАЛИСТ?


След последните Ти твърдения за природна- вродена или придобита тъпота , не ми остава нищо друго, освен да се преклоня пред Гениалностното Ти Всеобъемляещо Непогрешимо Прозрение и да премина към следващото го официално обявяване на ответни действия ! Подготвяй вече убийствените си Чаршафи, които както вече отбелязах, могат да приспят и ГАЛОПИРАЩ КОН !...
Засега приключвам, тъй като започна вече да ме наляга неустоима дрямка и устата ми се разчеква от прозявки !
цитирай
38. radostinalassa - Вярно си е
23.06.2018 18:17
Вместо да систематизират малко това, което искат да кажат, те искат да ни приспят докато прочетем ферманите им. И в следващият постинг пак отново - опять двойку. И нямат край обидите, което е признак на научна или военна безпомощност.
цитирай
39. germantiger - +
23.06.2018 19:12
другарко радостина - вие сте женски мУж или мУжка жена :D

защо преди седмица се изложихте на лс и стана ясно, че профил националист е Ваш?

и пак да питам

ТРИМА УБИТИ РУСНАЦИ КуГААА кУгааа питам :D
цитирай
40. radostinalassa - Нищо не разбрах
23.06.2018 19:19
По - добре пиши на немски, ще го преведа. Този език не ти се удава. Бъркаш националист с патриот, може би така ти отърва. И бъркаш комунист с обикновен мислещ човек. И Сталин накрая се е отказал от комунизма, и затова са го убили.
цитирай
41. get - @38 - Радостинке вместо ДА ИЗМЕСТВАШ РАЗГОВОРА в области тъмни и за ТЕБ НЕИЗВЕСТНИ вземи ... ?
23.06.2018 19:23
Да се СЪСРЕДОТОЧИШ И ОТГОВОРИШ НА ОСНОВНИЯ ВЪПРОС ?
СССР през 1944 година ни освободи>>или<<окупира?
- Другото е от съветските "учени" и/или от дявола :(((

Давай по СЪЩЕСТВО - защото "публиката" ВЗЕ ДА СЕ ПРОЗЯВА ВЕЧЕ :)))

radostinalassa написа:
Вместо да систематизират малко това, което искат да кажат, те искат да ни приспят докато прочетем ферманите им. И в следващият постинг пак отново - опять двойку. И нямат край обидите, което е признак на научна или военна безпомощност.

цитирай
42. radostinalassa - Гетчо , да не си спал по история
23.06.2018 20:14
Ние пак бяхме на грешната страна, т.е. към германците, защото са ни натресли цар с немско потекло. Щом тук е имало фашистки режим, значи Русия ни е освободила.
Аз разграничавам властта и народа, за разлика от вас. но това е друга тема. Както писах преди , Чърчил щеше да ни унищожи ако не беше Сталин. Защо според тебе? Да не те е харесвал лично?
цитирай
43. get - Ние пак бяхме на грешната страна, ...
23.06.2018 20:28
radostinalassa написа:

Ние пак бяхме на грешната страна, т.е. към германците, защото са ни натресли цар с немдсо потекло. Щом тук е имало фашистки режим, значи Русия ни е освободила.


О-ох, наивно дете от красивият Ески Заара - Берое?
За да ми ПИШЕШ ЗА СЪБИТИЕ(станало 1887 г.)+"НЕМСКИ ЦАР" ... от което/който ВИДИТЕ ЛИ, РККА(разбойническо-селска червена армия) НИ БИЛА ОСВОБОДИЛА ПРЕЗ 1944 г. разговора ни от научно-исторически ДОБИВА ВИД на исторически-циркаджийски ТАКЪВ?! :((( Прощавай ... но ти си безнадежден случай в Историко-научен план!
цитирай
44. radostinalassa - Защо тогава сме на страната на фашистка Германия?
23.06.2018 20:34
Явно Кобургите ли бяха са пуснали корени у нас. Даже и Симеончо ни натресоха наскоро, който е заклет комарджия. Може да съм объркала едно име, но това не е фатално. Важното е , че ти бъркаш в логиката. Ако всичките ни военни са такива, добре че намалиха до минимум армията. Да ни пази НАТО, но то се отказва да го прави. Явно ще ни пазят вълците и златните залежи, които харизваме. Но те се възстановяват кята нефта. Но хвостохранилищата са отровни. Ще станем като САЩ.
цитирай
45. radostinalassa - Как така спря да пишеш?
23.06.2018 21:58
Не е възможно. Германия смята, че ние сме нейно наследство. И ГЕРБ са нейно творение и ги финансират. И ББ се целува с Меркел редовно. Но мигрантите са немски и ние няма да и ги вземем. Нека са си нейни, да подобряват генофонда.
цитирай
46. pando - До германския лъф
25.06.2018 10:04
Не се съмнявам,че си честен момък,но не ти отговарям защото...дъската ти хлопа....Ще се моля за спасението на твоята душа.
цитирай
47. get - СССР през 1944 година ни освобод...
27.06.2018 09:08
СССР през 1944 година ни освободи>>или<<окупира?
- Другото е от съветските "учени" и/или от дявола :(((
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koshava
Категория: Други
Прочетен: 1746645
Постинги: 1229
Коментари: 1512
Гласове: 1943
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031