Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2019 05:05 - Нищо не искай, нищо не чакай...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 1976 Коментари: 9 Гласове:
25

Последна промяна: 30.06.2019 18:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
„Нищо не искай, нищо не чакай и приемай всичко спокойно.
Аз разсъждавам така: Какво говорят и мислят хората за мен, изобщо не ме засяга. Аз съм такъв, какъвто съм, и правя онова, което трябва – ето така е устроен живота - идваш за кратко като пътник и после си заминаваш. Тук няма нищо за печелене, освен добро; и нищо за губене,  освен ценното време и нищо за доказване, освен своята човечност. И това прави живота много по-лесен".




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
01.07.2019 16:11
Така ме насърчаваше и един човек, който много уважавам! Когато виждаше ,че смело се хвърлям в неизвестното-
- Прави каквото искаш и смяташ ,че трябва да правиш, а пък да става- каквото ще!

Хубав ден, Икра!
цитирай
2. emi1ts - Поздрави
01.07.2019 17:24
за споделените размисли - усеща се искреност в тях!За мен е важен стремежът човек да успява да осъществява най-доброто на което е способен в този момент от живота си.Така ще е спокоен, че дори да сгреши просто в този момент е можел и знаел толкова.В бъдеще вероятно ще може повече!Друга мотивираща за мен много силна мисъл е:"Бъди промяната която искаш да видиш в света"С пожелание за хубави летни дни и успешна нова седмица!
цитирай
3. ikra - Благодаря, приятелю!
01.07.2019 23:57
leonleonovpom2 написа:
Така ме насърчаваше и един човек, който много уважавам! Когато виждаше ,че смело се хвърлям в неизвестното-
- Прави каквото искаш и смяташ ,че трябва да правиш, а пък да става- каквото ще!

Хубав ден, Икра!

Прекалените преценки и смятане, че крайният резултат зависи от нас, много пъти ни пречи да реализираме онова, което всъщност е трябвало да направим...
Усмихната седмица, друже :)
цитирай
4. ikra - Съгласен съм - промяната трябва да започне от самите нас...
01.07.2019 23:59
emi1ts написа:
за споделените размисли - усеща се искреност в тях!За мен е важен стремежът човек да успява да осъществява най-доброто на което е способен в този момент от живота си.Така ще е спокоен, че дори да сгреши просто в този момент е можел и знаел толкова.В бъдеще вероятно ще може повече!Друга мотивираща за мен много силна мисъл е:"Бъди промяната която искаш да видиш в света"С пожелание за хубави летни дни и успешна нова седмица!

Букет от усмивки :)
цитирай
5. nebonebo - Размисли,
02.07.2019 11:17
заслужаващи прочита им!
Каквото и да си говорим и пишем, от значение за човека е да се вглежда в Аз-а си. Така ще върви в посока към Светлината. Ключът към щастието е в самия него.
Хубав юли, Икра и благодаря за размислите!
:)
цитирай
6. nebonebo - Размисли,
02.07.2019 11:18
заслужаващи прочита им!
Каквото и да си говорим и пишем, от значение за човека е да се вглежда в Аз-а си. Така ще върви в посока към Светлината. Ключът към щастието е в самия него.
Хубав юли, Икра и благодаря за размислите!
:)
цитирай
7. ikra - Благодаря :)
02.07.2019 20:04
nebonebo написа:
заслужаващи прочита им!
Каквото и да си говорим и пишем, от значение за човека е да се вглежда в Аз-а си. Така ще върви в посока към Светлината. Ключът към щастието е в самия него.
Хубав юли, Икра и благодаря за размислите!
:)

цитирай
8. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
05.07.2019 12:07
Много точно, ясно и мъдро! Трите основни стълба на съзнателния живот, които ти носят удовлетворението да бъдеш своя собствен свят и живот!
Чест и почитания, Икар!
цитирай
9. ikra - Благодаря, приятелю!
05.07.2019 16:24
batogo написа:
Много точно, ясно и мъдро! Трите основни стълба на съзнателния живот, които ти носят удовлетворението да бъдеш своя собствен свят и живот!
Чест и почитания, Икар!

Приятен ден :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4757225
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031