Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2020 02:02 - Красотата на дъжавата
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 2110 Коментари: 8 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Държавата придобива красота
благодарение на учените,
а вярата достига съвършенство
благодарение на въздържаните хора.
Царете се нуждаят от обществото на мъдреците повече,
отколкото мъдреците - от близостта на царете.

---------------------

Един съвет послушай, човеко,
от него няма по-добър в света:
Дай власт на умни хора само,
макар че не за умни е властта.

---------------------

- Саади -



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
07.05.2020 08:46
Още кралят Слънце , направил Франция велика сила, наложил и френския в света го е казал:
- Мен не ме притеснява това, че министрите ми са по- умни от мен Работата е за тях, а славата остава за мен!
А, прозрял е, че държавната работа е за умни, а не за посредствени хора! Които ще чакат от него директиви за всичко и като забъркат каши, той да ги оправя!? Не, не му трябва такава слава, да оправя бъркочи Министърът да си върши работата, това иска! И да не му създава проблеми! Не му трябват такива хора, те са вредни Няма полза от тях!
И въпреки това има твърдо работно време- 10 часа се занимава само с държавни дела Всеки ден!
И всички знаят ,че няма как да не огрее някоя нередност! Затова е и Кралят- Слънце!
Но някои предпочитат обратното И резултатите също са обратни!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
2. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
07.05.2020 17:02
Много точно попадение! И една добавка от мен - ако на ума му липсва мъдрост, а на егото, смирение, властта не е препоръчителна :)
Хубава вечер, Икар!
цитирай
3. katan - Здравей, скъпи приятелю!
07.05.2020 17:11
Мъдрост има. Много мъдрост!
За съжаление умните хора не се цапат с власт...
цитирай
4. ikra - Няма лошо в това някой да е умен. Лошо е, когато е лукав :)
17.05.2020 19:08
leonleonovpom2 написа:
Още кралят Слънце , направил Франция велика сила, наложил и френския в света го е казал:
- Мен не ме притеснява това, че министрите ми са по- умни от мен Работата е за тях, а славата остава за мен!
А, прозрял е, че държавната работа е за умни, а не за посредствени хора! Които ще чакат от него директиви за всичко и като забъркат каши, той да ги оправя!? Не, не му трябва такава слава, да оправя бъркочи Министърът да си върши работата, това иска! И да не му създава проблеми! Не му трябват такива хора, те са вредни Няма полза от тях!
И въпреки това има твърдо работно време- 10 часа се занимава само с държавни дела Всеки ден!
И всички знаят ,че няма как да не огрее някоя нередност! Затова е и Кралят- Слънце!
Но някои предпочитат обратното И резултатите също са обратни!

Хубав ден, приятелю!

Хубав ден и на теб, друже!
цитирай
5. ikra - Много сериозна добавка, приятелю :)))
17.05.2020 19:10
batogo написа:
Много точно попадение! И една добавка от мен - ако на ума му липсва мъдрост, а на егото, смирение, властта не е препоръчителна :)
Хубава вечер, Икар!

Бъди жив и здрав :)
цитирай
6. ikra - Привет :)
17.05.2020 19:13
katan написа:
Мъдрост има. Много мъдрост!
За съжаление умните хора не се цапат с власт...

Дори да се изцапат, щом видят помията... абдекират!
Днес мъдростта не се цени...
цитирай
7. kvg55 - ikra,
17.05.2020 21:24
Буржоазната държава е грозно образувание.
цитирай
8. ikra - Така е, друже!
15.06.2020 17:56
kvg55 написа:
Буржоазната държава е грозно образувание.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4776096
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930