Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2014 11:07 - Нивичка
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18588 Коментари: 34 Гласове:
45


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
image

Търкул, търкул, търкул ...

Търкулват се дните, месеците и годините.

Търкулват се като Житената питка, която наобикаля нивичката си.
Наобикалям и аз моята „нивичка”. Мислено, с носталгия, с радост, с тъга, с мъка и ... задоволство дори.

Хубава ми е „нивичката”! Дори много ми е хубава! Има всичко в нея и аз не мога да се оплача!

Има много по-хубави и богати ниви, но аз си харесвам моята! Не бих си я сменила за никоя друга!

Тя, моята нивичка е преживяла много лета и зими и е видяла и студ и пек, и суша и порои, но винаги се е справяла и е давала уханни и топли питки за трапезата ни, каквото и да й е струвало това.
Дори да можех, дори да имаше кой да ми предложи замяна не бих  се съгласила за нищо! Обичам си нивичката и не се отказвам от нея, защото тя си е моя и само МОЯ!
Има доста бурени, но има и нежни цветенца, освен житните класове.
Моята нивичка!
                             
                      
image
                                                                                                    image                                                     

                                                                                                                                                                     

 image            





 










Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Не се изненадвайте!
19.03.2014 11:09
Не се изненадвайте, че пиша за моята нивичка, а липсват мелодии в 7/8 и жътварски песни в 2/4.
Моята питка е обиколила нивичката и е преминала във време-пространството, където "минало, настояще и бъдеще е просто една упорита илюзия" /според Айнщайн/. Ние живеем в тази илюзия и й се радваме.
Искам всички да сме радостни и щастливи!
цитирай
2. hloris - Както се казва:
19.03.2014 11:15
"Дай Боже всекиму".
А твоята нивичка е прекрасна,защото всичко в нея е правено с много Любов:)
С пожелание за още по-прекрасни и незабравими сезони! :)
цитирай
3. katan - hloris - Както се казва:
19.03.2014 11:19
О, Хлорис!!!! Много ти благодаря!!!!!
В моята нивичка всичко е правено с любов и всеотдайност.
Прекрасни сезони и на теб, мила!
Много ме зарадва, много!
Поздрави и хубав ден!
цитирай
4. stela50 - Хубава е нивичката ти, Кати... всичко в нея расте,
19.03.2014 12:37
цъфти, свети... отгледано с обич и добро...
Поздрав и сърдечна прегръдка !
цитирай
5. stela50 - ***
19.03.2014 12:38
Благодаря за прекрасната музика - нежност,
тъга, вяра... любов... Вълшебство !
цитирай
6. tota - "А твоята нивичка е прекрасна,защото всичко в нея е правено с много Любов:)"
19.03.2014 13:00
Колко вярно е доловила, Хлорис, споделеното от теб? И аз заставам зад казаното от нея: Всичко е правено с много любов! И изживяно!

Мила Кате, продължавай да ни радваш със своите мисли, чувства и вълнения!
Желая ти радост!! И много усмивки в днешния ден! И на само!

Прегръдка!
цитирай
7. katan - stela50 - Хубава е нивичката ти, Кати... всичко в нея расте,
19.03.2014 13:32
Здравей, мила Таня!
Моята нивичка е видяла и препатила какво ли не, но си я обичам и я гледам с добро.
Благодаря ти за хубавите думи!
Поздрав и сърдечна прегръдка !
цитирай
8. katan - stela50 - ***
19.03.2014 13:35
Всичко има в тази прекрасна музика, мила Таня, всичко!
Нежност,тъга, вяра... любов... - като в живия живот!
Вълшебство !
цитирай
9. katan - tota - "А твоята нивичка е прекрасна,защото всичко в нея е правено с много Любов:)"
19.03.2014 13:42
О, Ати! Много ти благодаря!
Развълнува ме много като Хлорис и Таня!
Благодаря ви отново!
Благодаря ти за пожеланията, мила Ати!
Нека да не са само за днешния ден, а за години напред с Божията помощ!
Прегръщам те и аз!


цитирай
10. ckarlet - При теб всичко е топлина и любов, ...
19.03.2014 18:58
При теб всичко е топлина и любов, Катя! Поздрави и от мен!
цитирай
11. megg - Ех, излязла съм анонимна...
19.03.2014 20:15
Тъкмо - да допълня, че слънцето на обичта огрява всичко на твоята нивичка, затова свети, свети ... :)
цитирай
12. katan - 10. ckarlet - При теб всичко е топлина и любов
19.03.2014 20:24
Благодаря ти, мила Скарлет!
Обичам и ме обичат - какво повече му трябва на човек?
цитирай
13. katan - 11. анонимен - Търкул, търкул...
19.03.2014 20:26
Мег, миличка - ти си, нали?:))))
Познах те по топлите думи, които си нанизала.
Търкул, търкул и така ... до 61:))).
Прегръщам те с обич!
цитирай
14. katan - 12. megg - Ех, излязла съм анонимна.
19.03.2014 23:10
Въпреки това те познах, Мег:)))!
Обичта огрява, топли и ни прави добри.
цитирай
15. veninski - Скарлет е права. При някои хора в...
20.03.2014 05:22
Скарлет е права. При някои хора всичко е любов, при други - подлост и лъжи...
Ти си друга галактика! Бъди жива и здрава, Катюшке! Поздрави от цялата къща, приятелко свидна!
цитирай
16. makont - Здравей Катя!
20.03.2014 08:56
Твоята питка е обиколила нивичката. Усмихна ме. Сега е времето за щастие. Питката е втасала, готова е да даде това, което е получила и да донесе радост и да усети радостта. Пълно и топло е при теб. Хубав ден ти желая!
цитирай
17. tota - Честита пролет, Кате!
20.03.2014 10:01
Слънчева, изпълнена с обич да е!! Благодатна да е!
цитирай
18. monaliza121 - "Нивичките" са си наши, ...
20.03.2014 16:09
"Нивичките" са си наши, харесваме, не харесваме, няма къде да избягаме. Но радостта и топлината от плодородието на собствената нивичка прави човека щастлив и пълноценен. Поздравявам те, Кате! Свих си една шопенова капка:)))
цитирай
19. katan - 16. veninski - Скарлет е права.
21.03.2014 15:46
Здравей, Васко!
Аз само така мога, другото ми е непонятно.
Ти с тази галактига ме накара да стана да потърся из книгите нещо, което съм чела при Карл Сейган /не исках да е по памет/ - "Ние сме звездна материя. Ние сме начин космосът да се самопознае."
Благодаря за пожеланията и поздравите от цялата ти къща, верни ми приятелю!
Поздрави и на всички вас!
цитирай
20. katan - 17. makont - Здравей Катя!
21.03.2014 15:49
Здравей, Майче!
Ти също ме усмихна с твоя оптимизъм:).
Питката ни дава много - събирани заедно с уханието си, дава ни радост и надежда!
Благодаря ти за прочита!

Хубав, пролетен ден ти желая от сърце!



цитирай
21. katan - 18. tota - Честита пролет, Кате!
21.03.2014 15:51
Честита пролет и на теб, Ати!
Здраве и благодат!
цитирай
22. katan - 19. monaliza121 - "Нивичките" са си наши,
21.03.2014 15:56
Привет, Лизи!
Наши са си нивичките!
Аз си харесвам моята - през много изпитания премина, но не се дава и си е само моя!
"Но радостта и топлината от плодородието на собствената нивичка прави човека щастлив и пълноценен." - така се чувствам.

Не една капчица, вземи си повече от всички - във всички има символика.
Поне аз съм я търсила.

Поздрави, Лизи!
И хубав ден!
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Ииииии, Кате, много глухарчета на ...
24.03.2014 22:45
Ииииии, Кате, много глухарчета на твоята нивичка :) Да си я копаеш и жънеш със здраве!
цитирай
24. lion1234 - Умиление!
27.03.2014 04:03
Всичко това - житните класове, питката, цветята, нивичката, музиката - предизвикват у мен едно прекрасно умиление, един уют в Своето, в Същото. Не искаш друга нива, искаш твоята. Тази безгранична обич към Същото е впечатляваща. Личи си, че си от хората, които обичат. Цялото ти съществуване е Обич и една свръхчувствителност към Същото!
цитирай
25. katan - 23. 4aiotgluhar4e - Ииииии, Кате, много глухарчета
30.03.2014 14:32
Здравей, мило Чайче!
Много са - да има за чай:), но и за символика:).
Благодаря ти за пожеланията!
цитирай
26. katan - 24. lion1234 - Умиление!
30.03.2014 14:39
Здравей, приятелю скъпи!
Ти винаги ме изнедваш с прозренията си!
Обичам, не искам чуждо и съм свръхчувствителна към Същото.
В постинга исках да предам и малко символика на целия ни живот - с думи, картини и музика.

Поздрави!
цитирай
27. kalin8 - Привет!
30.03.2014 19:13
Поздрави, Катя!
Б.
цитирай
28. katan - 27. kalin8 - Привет!
31.03.2014 18:26
Привет, Боре!
Радвам се за теб!
Поздрави!
цитирай
29. breeze - Трудно ми е да коментирам пролетта която ухае в тоси блог!
02.04.2014 18:31
Но усещането ми стига. То прилича на Вашата "нивичка" и аз също не си го давам и заменям.:)
цитирай
30. katan - breeze - Трудно ми е да коментирам пролетта която ухае в тоси блог!
02.04.2014 18:44
Здравей, Бризе!
Най-напред не съм "ВИ", а просто "ти" или Катя:))).
Благодаря ти за коментара, който не си написал за "Април" - усетих го и без думи:))).
Моята "Нивичка" е моят живот - на този ден станах на 61!
Труден, трънлив, изпълнен с премеждия, но и светъл, радостен и щастлив беше до тук.
Не си го давам и не го заменям за нищо!
Беше ми приятно да си "говорим".
Хубава вечер и априлски поздрави!

цитирай
31. dinkov - Динков
03.04.2014 22:30
katan - ЧРД на патерица.

" Моята "Нивичка" е моят живот - на този ден станах на 61!
Труден, трънлив, изпълнен с премеждия, но и светъл, радостен и щастлив беше до тук.
Не си го давам и не го заменям за нищо! "

Дълги години твоята нивичка да се радва на своите плодове. Да носи много щастие около себе си, а когато стане на 100 се надявам пак да я поздравя.
Поздрав.
Ицко
цитирай
32. katan - dinkov - katan - ЧРД на патерица.
03.04.2014 22:38
Здравей, Ице!
Усмихнах се, че някой си е направил труда да прочете и коментарите:))).
Благодаря ти за поздрава и толкова хубавите пожелания!
Дай Боже, да сме живи и здрави и да се поздравяваме!
Поздрави и на теб!

цитирай
33. donchevav - Хубаво е човек да се чувства така - ...
08.04.2014 16:00
Хубаво е човек да се чувства така - собственик на "нежни цветенца, освен житните класове". Този израз ми легна на сърцето - за мене той е символ на красота и пълнота в живота. А нивичката - просто прелест! Най-хубавото е, че си е твоя, нали? Чувството да имаш нещо, което обаче да не притежава тебе, е уникално - толкова освобождаващо и в същото време - мотивиращо! Честит рожден ден и от мене - на патерици! Поздрави!
цитирай
34. katan - 33. donchevav - Хубаво е човек да се чувства така
08.04.2014 17:45
Здравей, приятелко!
Благодаря за поздравите!
Нивичката не е моя - тя ми подарена от горе, но я смятам за моя.
Тук за притежанието, за което съм "спорила":) задочно с Киркегор ще ти "призная":) - чувството, че нивичката е моя и ми пренадлижи е невероятно дори за мен самата, но тя ме и притежава по причина, която написах - дадена ми е от Бог, затова аз само я ползвам с благодарност!
Поздравявам те за много неща!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655464
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195525
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031