Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2014 17:16 - Пъкленият план преди Коледа
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20100 Коментари: 57 Гласове:
69


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Ха, провокира ме разказът на Troia - "Истинският дядо Коледа". Сега ще Ви разкажа каква "глупост сътворих" и как направих Коледата възможна и пълна на служителите в нашата фирма...
   Първо да уточня, за случая в който аз постъпих по този начин, бях абсолютно трезва, напълно с ума си, нестрадаща, в пълна кондиция и заобиколена с обич. Просто идваше Коледа, аз съм главен и отговорен счети и очите на всички гледаха с надежда към мен:
  - Хайде бе, Майчето, няма ли да има някой лев за Коледа?
  Цялата работа е там, че аз бях третата, след Слънцата - двамата шефове и аз. Всички преводи, плащания на каса извършвах аз, в тези фирми няма касиери, личен състав, митнически служител, ТРЗ отдел, счетито е като многомашинничка – големи отговрности, много работа, но и голямо доверие. Грижех се като майчица и за служителите и за шефовете. Както има една приказка, като попитали един бизнесмен :”Господине, Вие имате ли си любовница?”, той отвърнал: ”Ооо, не знам, питайте главния ми счетоводител”, та и аз бях нещо такова, трябваше да се грижа за всичко, да знам всичко, да давам, да вземам, да говоря, да представлявам и най-вече да мълча, когато протоколът го изисква.
  Идваше Коледа, средата на Декември, а нещо пари не влизаха по сметките. Както Ви казах по-горе, трябваше да се погржа за началническото тяло да има подсигурени пари за празниците. Те щяха да пътуват за Гърция. Изтеглих почти всички налични пари и им ги дадох. Но за другите не остана. Но, аз като стара лисца, знаех че пари ще дойдат точно ден преди Коледа, имахме индикации, но не пълна сигурност и тогава замислих „пъкления си план”. -         Шефче, ако евентуално дойдат „онези” пари, заделям Ви за Новогодишните празници и да дадем тринадесета заплата на хората, всяка година го правим, традиция е в нашата фирма, ще останат и за януари, без да изпитваме притеснения.....(мрън, мрън, мрън и прочие... - аз с най мазния си глас, опитвайки чрез миналото да свържа настоящето и да осветя в оптимизъм  бъдещето). -         Ще ти се обадим! – бе лаконичният отговор, и управителното тяло замина.   Лаконичен, лаконичен, но тази незавършеност ми позволяваше голяма доза разтегливост на понятията, нещо като родното законодателство, казано едно, но можеш да разбереш няколко неща, стига да имаш богато въображение, добри юристи, як гръб или пари.    Естествено парите дойдоха, грижовно им заделих за тях една петцифрена сума и взех най-нестандартното и смело решение в моя живот. Все пак не бях собственик на фирмата и естествено парите не бяха мои, което изключително много ме ограничаваше в това да ощастливя всички колеги с тринадесета заплата, но традицията трябваше да бъде продължена, всички чакаха, гледаха с ей....такива очи и с такава надежда щъкаха около мен, че... Извиках ги, обявих на всеослушание, че шефовете са потвърдили раздаването на тринадесета заплата и се заех със случая.   В интерес на истината, като дойдоха парите се обадих по телефона и пак подсетих, но пак получих отговор: „Изчакай малко”.  Но чака ли се, денят е 23.12. Извадих РКО, написах на всеки по един срещу една заплата и.....   В дните между Коледа и Нова година Те се върнаха. Естествено, че отидох и им казах какво съм направила. Знаех, че ще отнеса голяма караница, но никой нямаше да разбере за това. Щях да стисна зъби, да мълча и да се чувствам виновна, защото всъщност бях виновна. Вътрешно бях убедена, че ще им мине, че няма да ме накажат, нито ще накарат хората да върнат парите, все пак, познавахме се много добре. А и в края на крайщата аз ги дадох от тяхно име, не от мое, никой не знаеше за това, че всъщност аз си слагам главата в торбата. И не на последно място, шефовете ни бяха добри хора и винаги са давали допълнителни възнаграждения в такива случаи. Просто аз не дочаках тяхното „ДА”,  защото то зякъсня.   Овикаха ме юнашки и с право.  Беше ужасно гадно. Аз бях виновна, много виновна.... Накрая другарският съд приключи с едно: „Повече да не правиш така”, аз обещах, че „Повече няма да правя така”.... ...но в стаята на секретарката седеше шофьорът и бе чул всичко. Като излязох жива ме ожали и ми предложи да върне парите.
   „В никакъв случай” – казах му аз, те вече са легализирани. – Моля те, само не казвай на другите, нека си мислят, че всичко е наред, най-вече за да не чувстват вина.    Да ама не, като стара клюкарка на всички им бе снесена информацията, как на „Майчето само дето не са и откъснали главата...”.   В края на крайщата всичко свърши с добър край, сега всички знаеха, че тринадесетата заплата си е направо моя инициатива, за което съм го отнесла от шефовете, но накрая всички се прегърнали и три дни.....   Това беше единственият път в моя живот, в който си превиших правомощията. От тогава преди всяка Коледа си спомняме случая и пада голям смях някой като каже: ”Помните ли как Майчето ни раздаде тринадесета заплата”....но и от тогава тя не раздава на своя глава тринадесети заплати,  в края на краищата, човек само веднъж може да се издъни така ”юнашки”, без да изгуби доверието. А и времената се промениха....   А сега от мен пожелание за празнично настроение. В трепетното очакване, да Ви е топлчко и весело, носеики в себе си движението, бъдете решителни и не допускайте нищо да спре пътя на радостта. Тринадесета заплата не мога да Ви дам, но се опитвам да дам усмивки и пожелание всички да се чувстват така, сякаш са взели не тринадесета, а четиринадесета и петнадесета заплата, защото живота не е само пари, независимо че и без тях не може. Давам Ви тринадесетата фантазия, да направите от нищо нещо, тринадесетата възможност да кажете на някого”обичам те”, тринадесетата....просто не забравяйте: Грейналите  от щастие очи, са най-голямата награда.
   А сега , ни в клин, ни в ръкав, ще Ви пусна нещо сърцещипателно...





Гласувай:
69



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Мак....
10.12.2014 18:51
на нас ни стига и твоята 13-та усмивка!
Иииии, друг път да не правиш такаааа, защото?????? Ми и ние ще ти се усмихнем!
цитирай
2. valeska - :) х 13
10.12.2014 19:39
Весели празници, Мая! За теб и твоето семейство много любов, много късмет, здраве и сполука! Ще се възползвам от твоята тринадесета фантазия, тринадесета възможност и т.н.:))
цитирай
3. emi1ts - Здравей Майче!:)
10.12.2014 19:49
В супер твой стил ,с лекота разказваш такава стресираща ситуация - голям герой си!!
Твоето споделяне наистина действа окуражаващо!:)
Благодаря ти за всичките поред тринадесет фантазии,възможности и напълно подкрепям - да видиш грейнали от щастие очи е безценно преживяване!
Пожелавам и на теб по много от всичко това Майче!Прегръдка!
Хубава вечер ти желая!
цитирай
4. mt46 - Поздрави!...
10.12.2014 20:20
Ето затова си подходяща за министър на финансите...
Добро предпразнично настроение!...
цитирай
5. donchevav - Подкрепям Марин! Супер си, Майче! ...
10.12.2014 20:50
Подкрепям Марин! Супер си, Майче! Ти си разказваш така лековато-хвърковато, но това си е чист героизъм! Ех, ако нашият министър рече ей тъй, на половина на тебе да е смел, но не - всеки гледа своя интерес...Кой ще си сложи главата в торбата за чужда облага - че пък и ще иска никой да не научава....Не-е-е, уникална си! Тринайсет усмивки и от мене с тринайсет прегръдки, смела моя приятелко фатална!
цитирай
6. makont - Честно, ако пак ми падне, пак ще го направя,
10.12.2014 20:51
aip55 написа:
на нас ни стига и твоята 13-та усмивка!
Иииии, друг път да не правиш такаааа, защото?????? Ми и ние ще ти се усмихнем!

бях нещо като социален преразпределител на благата. Просто запазих традицията и издигнах шефовете на пиадестал. Това, че ми се накараха, нищо, аз умея да стискам зъби, но всички бяха толкова доволни. Освентова, държа да кажа, че в тази фирма отношенията са по-скоро приятелски, отколкото шеф подчинен, така, че аз умея да преценявам нещата и никога няма да го направя, там, където има силна поляризация. Сега още усмивки от мен, Коледа иде, ще ни трябват.
цитирай
7. makont - Нали, Валеска! Важното е да имаме мечти, мечтите разкриват възможности,
10.12.2014 20:52
valeska написа:
Весели празници, Мая! За теб и твоето семейство много любов, много късмет, здраве и сполука! Ще се възползвам от твоята тринадесета фантазия, тринадесета възможност и т.н.:))

защото има стремеж. Прегръщам те и още усмивки в едно с пожелание за хубава и спокойна вечер!
цитирай
8. makont - Ако трябва да бъда честна, наистина беше много стресиращо за мен,
10.12.2014 20:55
emi1ts написа:
В супер твой стил ,с лекота разказваш такава стресираща ситуация - голям герой си!!
Твоето споделяне наистина действа окуражаващо!:)
Благодаря ти за всичките поред тринадесет фантазии,възможности и напълно подкрепям - да видиш грейнали от щастие очи е безценно преживяване!
Пожелавам и на теб по много от всичко това Майче!Прегръдка!
Хубава вечер ти желая!

защото по принцип аз съм дисциплиниран човек, но тогава ситуацията беше такава, всички чакаха и някой трябваше да направи нещо. Другият лош момент е, че аз като се издъня, веднага си признавам, а това доближава неимоверно възмездието, но и успокоението, защото всъщност после всички го обърнаха на смях, а и аз като краен резултат получих тринадесета заплата. За това, никакво униние, тринадесета фантазия в сила в най-мажорната октава. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
9. makont - Нали, Марине! Наред с човешките неща и мъъъничко финанси+.
10.12.2014 20:59
mt46 написа:
Ето затова си подходяща за министър на финансите...
Добро предпразнично настроение!...

Винаги съм била за 13-та заплата, или поне бонус. Тези служители имат неимоверна нужда от един мъничък жест, от едно признание, че някой ги цени. За съжаление у нас политиката по кадрите е тотално сбъркана и всичко е на опъки. Ако си добър служител, естествено е да искаш нормално заплащане, това изнервя шефовете и ти показват вратата с думите: "Десет чакат за твоето място". Десет, но неквалифицирани, недоверени, но съгласни на минимално заплащане. Така пада и качеството, и конкурентноспособността и доверието.. Изобщо пълна девалвация на ценности. Сега усмивки, тринадесета виртуална от мен и съгласие да захващам финансите на нашия кабинет.
цитирай
10. megg - Предколедно и не сАмо...
10.12.2014 21:26
Неочакваните хубости, дето ей - така изневиделица ни връхлитат - радост са си! Усмивки, поздрави, добри дела, добри думи и вести... нека са все така x 13 и още по - по - много, Майче! А тринайстата фантазия от теб ще си я наредя и нея под елхата, да ми грее и да радва. :)
Щастливи дни, с пълно сърце! И прегръдка!
цитирай
11. paciencia - Благодаря,Майче,
10.12.2014 21:48
за усмивките, за доброто настроение и за всичко, което си. Представям си радостта на тези хора. Както ти казваш „Грейналите от щастие очи са най-голямата награда“. Ето, и аз грейнах в усмивка:)
Благодаря и за толкова хубавата музика! Весели празници, Майче!
цитирай
12. makont - Вени, Вени, как ме начетка само. Нищо особено,
10.12.2014 22:59
donchevav написа:
Подкрепям Марин! Супер си, Майче! Ти си разказваш така лековато-хвърковато, но това си е чист героизъм! Ех, ако нашият министър рече ей тъй, на половина на тебе да е смел, но не - всеки гледа своя интерес...Кой ще си сложи главата в торбата за чужда облага - че пък и ще иска никой да не научава....Не-е-е, уникална си! Тринайсет усмивки и от мене с тринайсет прегръдки, смела моя приятелко фатална!

ние всички сме приятели и независимо от служебните отношения, има някаква форма на разбиране, на съпричастност. А аз за разлика от повечето счетоводители съм усвоила принципа да търся начин нещо да стане, а не да отсичам"това няма как да стане", това е валидно и за двете страни участващи в процеса. Не веднъж съм врънкала шефовете на някой да му вдигнат заплатата и те ме слушаха, и сега ме слушат, въпреки, че вече не съм на постоянна работа там, а като обслужваща фирма. Аутсорсвам се, разбираш ли. Изобщо, ако мога да направя нещо за някой, стига да съм убедена, че мога, нищо не може да ме спре. Ако нямам убеденост, спирам навреме. И даването на напразни надежди е пагубно. А сега минаваме на усмивките, мечтите, фантазиите, такова е времета, нещо радостно витае изз въздуха и не трябва да пропуснем възможността да си грабнем от него в големи дози. Прегръщам те и спокойна нощ!
цитирай
13. dinkov - Динков
10.12.2014 23:00
Ей, хей хитрушо, ставаш за дипломат :). Весели празници и повече усмивки, ама да ти рекна, не е лошо, ако не цяла 13-та заплата поне по-тлъста премийка :)))))))
Поздрав.
Ицко
цитирай
14. makont - Мег, тринадесетата мечта, сигурно някои не смеят да си я помечтаят,
10.12.2014 23:02
megg написа:
Неочакваните хубости, дето ей - така изневиделица ни връхлитат - радост са си! Усмивки, поздрави, добри дела, добри думи и вести... нека са все така x 13 и още по - по - много, Майче! А тринайстата фантазия от теб ще си я наредя и нея под елхата, да ми грее и да радва. :)
Щастливи дни, с пълно сърце! И прегръдка!

от дванадесетата, директно скачат на четиринадесетата. А разковничето е в нея, тя е ключът към сбъдване, сигурна съм. Сега работя по въпроса за две до три тринадесети мечти, Боже, ще взривя математиката, но ако ги врътнем в няколко измерения, сигурно ще е възможно. Прегръщам те и аз и ти желая спокойна нощ и сладки сънища!
цитирай
15. makont - Вася, страхотна е песента, нали. Знам, че не ми се връзва изобщо с текста,
10.12.2014 23:06
paciencia написа:
за усмивките, за доброто настроение и за всичко, което си. Представям си радостта на тези хора. Както ти казваш „Грейналите от щастие очи са най-голямата награда“. Ето, и аз грейнах в усмивка:)
Благодаря и за толкова хубавата музика! Весели празници, Майче!

но пък да речем че така служи против уроки, то е нещо като да си окапал с мазно петно новата си рокля. Радвам се, че се усмихна. Всъщност цялата ситуация в крайна сметка вече предизвиква само смях и всяка Коледа си я припомняме с усмивки. Сега спокойна нощ!
цитирай
16. tota - Майче,
10.12.2014 23:41
Уважавам решителните хора, независимо в коя област работят и на каква длъжност са. Каквото и да си "отнесла" самият факт, че си подарила радост на хората, с които ежедневно споделяш и задачите и проблемите и грижите. Какво по - хубаво от това? Затова пожелавам на теб, на твоето семейство и на твоите колеги здраве и отново да бъдете зарадвани с 13 заплата. За да отбележите подобаващо предстоящите празници.
Прегръдка и спокойна нощ!
цитирай
17. ady - Усмихна ме
11.12.2014 09:37
Браво, смела и откровена! Весели празници на цялото семейство пожелавам!
цитирай
18. vilish - Една широка усмивка от мен!
11.12.2014 11:19
Желание да помогнеш, ум - да го измислиш, сърце - огромно и резултат - много усмивки, щастливи и доволни хора, признателност! Не просто пред Коледно - СТРАХОТНО Е!

Поздрави, Мая! Предизвикваш не само усмивки, впечатляващо е умението да разказваш с такава лекота за важни и стойностни неща! Благодаря!
Светли дни, изпълнени с очарователни моменти в очакване на Коледа!!!
цитирай
19. makont - Благодаря ти Ати! Ще се справим и без 13-та заплата, само обич да има.
11.12.2014 14:33
tota написа:
Уважавам решителните хора, независимо в коя област работят и на каква длъжност са. Каквото и да си "отнесла" самият факт, че си подарила радост на хората, с които ежедневно споделяш и задачите и проблемите и грижите. Какво по - хубаво от това? Затова пожелавам на теб, на твоето семейство и на твоите колеги здраве и отново да бъдете зарадвани с 13 заплата. За да отбележите подобаващо предстоящите празници.
Прегръдка и спокойна нощ!

Обикновено за мен не се сещат за поощрения, просто аз съм като въздуха, необходима, но невидима. Кой благодари на въздуха, че диша? Важното е, че всички с които работя се обичаме, има истинско приятелство, което е по-важното. А парите се изкарват с работа, много работа. Поощренията са някаква екстра, без която лично аз мога, но в случая служителите настина имаха нужда и го направих, това е. Усмихвам и се и ти желая много настроение през задаващите се празнични дни!
цитирай
20. makont - Благодаря ти от сърце!
11.12.2014 14:39
ady написа:
Браво, смела и откровена! Весели празници на цялото семейство пожелавам!

Весели да бъдат за всички! Усмивки!
цитирай
21. makont - Благодаря и, наистина страхотно се получи. Усмивките и благодарността на всички
11.12.2014 14:41
vilish написа:
Желание да помогнеш, ум - да го измислиш, сърце - огромно и резултат - много усмивки, щастливи и доволни хора, признателност! Не просто пред Коледно - СТРАХОТНО Е!

Поздрави, Мая! Предизвикваш не само усмивки, впечатляващо е умението да разказваш с такава лекота за важни и стойностни неща! Благодаря!
Светли дни, изпълнени с очарователни моменти в очакване на Коледа!!!

са незабравим предколеден подарък. Настроение и усмивки и от мен!
цитирай
22. veninski - Поздрави и от мен!
11.12.2014 15:34
Поздрави и от мен!
цитирай
23. sande - Всички сте наградени, защото заслужавате... но ...
11.12.2014 15:47
А легендарният старшина от вицовете за "майката на ротата" казва пред строените войници: Награждавате се всички за новогодишните празници с по 20 лева!... И след кратка пауза допълва: Примерно се награждавате! .. Защото заслужавате. .. Но засега пари нема.
цитирай
24. monaliza121 - Привет!
11.12.2014 17:15
С тази авантюра вече си резервирала ,,билет за Рая,, или поне за постановката на... забравих кой театър:)))
Внимание, Фнимание! Влакът за Рая ще тръгне от първи коловоз. Дата и час - неизвестни:))))
Майче, няма да ти мятам море, че както е тръгнало, то само ще се метне:)))
Приеми най-красивата усмивка, която имам!
цитирай
25. makont - Благодаря,
12.12.2014 08:18
veninski написа:
Поздрави и от мен!

връщам поздрава с усмивка!
цитирай
26. makont - Санде, аз малко като ефрейтор, вживял се като старшинка го раздадох,
12.12.2014 08:20
sande написа:
А легендарният старшина от вицовете за "майката на ротата" казва пред строените войници: Награждавате се всички за новогодишните празници с по 20 лева!... И след кратка пауза допълва: Примерно се награждавате! .. Защото заслужавате. .. Но засега пари нема.

обаче примерно прерасна във възможно, въпреки опасността от загрешняване. Усмивки!
цитирай
27. makont - Ха, Тинче, там горе ще ме сложат в особена кабина,
12.12.2014 08:23
monaliza121 написа:
С тази авантюра вече си резервирала ,,билет за Рая,, или поне за постановката на... забравих кой театър:)))
Внимание, Фнимание! Влакът за Рая ще тръгне от първи коловоз. Дата и час - неизвестни:))))
Майче, няма да ти мятам море, че както е тръгнало, то само ще се метне:)))
Приеми най-красивата усмивка, която имам!

заделена за нещо между овца и патица. Хванах усмивката, а морето, ами като ме познаваш вече, бих го приела, ако на вас ще ви стане по-леко. Морето има не само красива страна и за съжаление го показа, но това не ни пречи да го обичаме. Прегръщам те!
цитирай
28. troia - :)))
12.12.2014 09:05
Интересна житейска приказка и най-важното с хубав край. Ти си мечта - шеф. Такива жестове сплотяват колектива и се помнят цял живот. Винаги съм си мислела, че ако хората сме по-добри един към друг живота ни ще е много по-хубав.
Определено си трябва смелост да посъпиш така. Браво на теб!
Не предполагах, че съм ти дала идея. Благодаря ти.
Поздрави!
цитирай
29. makont - Хайде де, дай боже повече шефове да се сетят да дадат нещичко,
12.12.2014 13:33
dinkov написа:
Ей, хей хитрушо, ставаш за дипломат :). Весели празници и повече усмивки, ама да ти рекна, не е лошо, ако не цяла 13-та заплата поне по-тлъста премийка :)))))))
Поздрав.
Ицко

времената се смениха, Ице. Всички щом се видяха в пари и спряха да дават. Сякаш колкото повече имаш, толкова по-стиснат ставаш и все реват, че нямат пари. И знаеш ли колко ми е смешно, особено като го правят пред мен. Та нали аз им водя счетоводството и знам всичко. Аз и за това не се надявам. Но за другите винаги съм се опитвала да направя нещо, колкото е по силите ми. Усмивки за теб и много настроение!
цитирай
30. makont - Да, Троя, подсети ме за този случай и много ти благодаря, виждам, че се чете.
12.12.2014 13:40
troia написа:
Интересна житейска приказка и най-важното с хубав край. Ти си мечта - шеф. Такива жестове сплотяват колектива и се помнят цял живот. Винаги съм си мислела, че ако хората сме по-добри един към друг живота ни ще е много по-хубав.
Определено си трябва смелост да посъпиш така. Браво на теб!
Не предполагах, че съм ти дала идея. Благодаря ти.
Поздрави!

А добротата става все по-отдалечена от хората, които имат възможност да го направят. Те се затварят в собствения си свят, забравят от къде са тръгнали и не се интересуват от тези, които работят за тях. Това е неразбираемо за мен, защото, ако искаш да ти върви бизнеса трябва да инвестираш в своите кадри. Как иначе ще работят от сърце и ще дават всичко от себе си. Един стимул за празника може да направи чудеса. Но, мениджмънта особено по отношение на човешките ресурси много куца в нашите фирми. Само изисквания и нищо насреща. А кризата на всички им дойде дюшеш да намалят заплати, да спрат всички поощрения за персонала, а да те карат да работиш за трима. Това не стимулира хората да работят. Започват да го правят през пръсти , поглеждат кога ще свърши работното време и не влагат душа и сърце, както беше преди. А толкова малко е нужно, не само пари, изобщо човешко отношение, един малък жест, да ти покажат, че си ценен. Но, задълбах, това е дълга тема. Поздрави от мен и дано при теб примерно се получат нещата. Усмивки!
цитирай
31. monaliza121 - Изпращам ти един клип с още едно &...
13.12.2014 16:45
Изпращам ти един клип с още едно "close your eyes", малко по- пресничък от твоя:))))
цитирай
32. joysii - Когато си причина в нечии очи да грее ...
13.12.2014 19:45
Когато си причина в нечии очи да грее щастие...наистина...удовлетворението е пълно.
Поздрави, Маки...нЕма такъв човек като теб.
цитирай
33. makont - Да, Тинче, ти хвана скрития смисъл на сърцещипателната песен,
14.12.2014 10:43
monaliza121 написа:
Изпращам ти един клип с още едно "close your eyes", малко по- пресничък от твоя:))))

ако затворя очите си, нещата ще останат ли същите? Ами, затворих ги и действах и честно, постигнахме една мъничка промяна в посока щастие, кратичко, поКоледно, но толкова хубаво като случване и за мен и за другите. Понякога пак ми се иска да си затворя очите и... Това е животът, поне когато има удобен случай, да ги затвориш и да действаш, пък каквото ще да става. Прегръщам те, морско момиче и ти желая много настроение и усмивки!
цитирай
34. makont - Здравей Джойс! Е, нема - обикновено такива като мен минават за глупаци.
14.12.2014 10:46
joysii написа:
Когато си причина в нечии очи да грее щастие...наистина...удовлетворението е пълно.
Поздрави, Маки...нЕма такъв човек като теб.

Обаче от онази, наивност, която те пази като мантия. Усмивки от мен и весели празници!
цитирай
35. kometapg - Супер историйка! Мерси за нея и за ...
15.12.2014 01:02
Супер историйка! Мерси за нея и за усмивката! Пожелавам ти много настроение по празниците и да бъдеш все така сърцата! :)
цитирай
36. mileidi - Привет , Слънчево момиче !
16.12.2014 09:12
Много позната ситуация .... Защо ли , винаги такива решения взимаме , да отнесем вината ,но пък да си напълним душата с щастието което създаваме у хората !Богати по душа сме, Майче! Прегръдки с пожелание за весели празници!
цитирай
37. metlichina - направо си е сърцещипателно... истинско удоволствие..
16.12.2014 21:46
а пък и историята си я бива, нека има повече щастливи хора по света
и около нас... няма по-хубаво от това.. поздрав мил и сърдечен
за теб..
цитирай
38. makont - Благодаря, важното е всичко да завършва с усмивка!
17.12.2014 12:31
kometapg написа:
Супер историйка! Мерси за нея и за усмивката! Пожелавам ти много настроение по празниците и да бъдеш все така сърцата! :)

Стореното сторено, щом всички накрая са щастливи и вината се преглъща по-лесно. Още усмивки от мен и настроение в предпразничните дни!
цитирай
39. makont - Така де, Миленче, парите в нас, а нямаме власт.
17.12.2014 12:35
mileidi написа:
Много позната ситуация .... Защо ли , винаги такива решения взимаме , да отнесем вината ,но пък да си напълним душата с щастието което създаваме у хората !Богати по душа сме, Майче! Прегръдки с пожелание за весели празници!

Поне веднъж иззех властта в свои ръце и, надявам се сътворих добро/въпреки, че и доброто е въпрос на гледна точка/. Ние сме като пазители на съкровището, можем да пипаме, да съзерцаваме, но не можем да даваме, без съответното разрешение. Веднъж, само веднъж превъртях златния ключ. И накрая приказката е с добър край. Прегръщам те и аз и се радвам, че си отново тук.
цитирай
40. makont - О, да! Грейналите погледи бяха повече от свъсените.
17.12.2014 12:36
metlichina написа:
а пък и историята си я бива, нека има повече щастливи хора по света
и около нас... няма по-хубаво от това.. поздрав мил и сърдечен
за теб..

Хубаво се получи, щастлива развръзка и всички доволни. Прегръщам те и ти изпращам цяла кошница усмивки!
цитирай
41. jeremy231 - Майски, как да не се връща човек?
17.12.2014 14:07
Жива и здрава да си. Баси..Счети с дарба да пише.... Брееей...
И подаръкче за щуреене.
https://www.youtube.com/watch?v=OwWT43Eb3IM
Голям си е подаръка, щотоотдавна не съм ти подарявал нищо. :)))))))))))
цитирай
42. makont - Ухааа, страхотно! Така ще ми върви дебита и кредита на тази музика.
18.12.2014 08:38
jeremy231 написа:
Жива и здрава да си. Баси..Счети с дарба да пише.... Брееей...
И подаръкче за щуреене.
https://www.youtube.com/watch?v=OwWT43Eb3IM
Голям си е подаръка, щотоотдавна не съм ти подарявал нищо. :)))))))))))

Невероятен ритъм, наистина. Благодаря. И за това, че ме начетка, това си е, някой като ти каже добра дума и нещо поощряващо и ти щръкват ушите от удоволствие. Усмивки и весели празници!
цитирай
43. katan - Хей, Майски!
19.12.2014 14:21
Най-накрая се добрах до ТВОЯТА КОЛЕДА!
Четях и виждах и от себе си малко:).
Правех всичко възможно, да "изкопча":) нещо от ШЕФА за празниците.
Понякога повече, понякога по-малко, понякога дори хич, но си заслужаваше!
Ти си отнесла едно мъмрене - да не е голяма работа, я:).
Колко радост и щастливи Коледни мигове си "раздала" на колегите си!
Това си е направо за "потупване по рамото", дори повече!
Потупването го имаш от мен и то пред строя:), съпроводено с много усмивки и пожелания за Весела Коледа!
Прегръщам те с много усмивки:)))!
цитирай
44. makont - Здравей Катенце, когато имаш някаква власт над хората,
19.12.2014 18:06
katan написа:
Най-накрая се добрах до ТВОЯТА КОЛЕДА!
Четях и виждах и от себе си малко:).
Правех всичко възможно, да "изкопча":) нещо от ШЕФА за празниците.
Понякога повече, понякога по-малко, понякога дори хич, но си заслужаваше!
Ти си отнесла едно мъмрене - да не е голяма работа, я:).
Колко радост и щастливи Коледни мигове си "раздала" на колегите си!
Това си е направо за "потупване по рамото", дори повече!
Потупването го имаш от мен и то пред строя:), съпроводено с много усмивки и пожелания за Весела Коледа!
Прегръщам те с много усмивки:)))!

винаги можеш да я използваш, за да помагаш на другите. То се усеща, когато си толерантен, точен, предан и същевременно грижовен, можеш да измрънкаш някоя и друга екстра за целия колектив. Усмивки!
цитирай
45. harvi - Майче, забравила си, че си и синдикат (с всички отдели в него) и психотерапевт:)
20.12.2014 11:33
Много хора забравят, че доволните служители се грижат за добрата печалба на фирмите :)
Пожелавам ти Коледната магия да те обгърне напълно, да се завихри над главата ти приказен прашец и.... да се сбъднат всичките ти желания :) Весели празници!
цитирай
46. makont - Точно ти си тази, която ще ме разбереш,
21.12.2014 11:38
harvi написа:
Много хора забравят, че доволните служители се грижат за добрата печалба на фирмите :)
Пожелавам ти Коледната магия да те обгърне напълно, да се завихри над главата ти приказен прашец и.... да се сбъднат всичките ти желания :) Весели празници!

колко угризения изпитвах и колко решителност събрах. Винаги се сещам за онази Антигона и вечната борба между писаните и неписаните закони. Ние точно сме балансьорите, да, всичко сме и затова не ни е лесно, но когато намериш баланса, на сърцето е леко. Усмихвам ти се с най-сърдечната си усмивка и ти желая Светли празници, много топлинка, уют и обич!
цитирай
47. astrojozi19 - Мога само да кажа
21.12.2014 11:56
Благодаря !
цитирай
48. ikra - Малцина са онези, които биха постъпили като теб! Поздравявам те!
21.12.2014 12:37
Днес никой не мисли за другите, а само за себе си. Наистина постъпката ти е хвалебствена!
Слънчеви дни! :)
цитирай
49. sestra - Майче,
21.12.2014 13:43
забелязала съм, че при цялата сила, фокусирана в правомощията на счетоводителите, сред вас наистина има много човеци. и като че ли е логично - та вие сте тези, които разпределят благата и виждат ясно как става това. При все това - впечатляваща постъпка.
цитирай
50. makont - Няма защо,
22.12.2014 23:12
astrojozi19 написа:
Благодаря !

за мен беше удоволствие, въпреки всичко. Благодаря за гостуването и Светли празници!
цитирай
51. makont - Е, чак хвалебствена. Обикновено мисля за другите
22.12.2014 23:16
ikra написа:
Днес никой не мисли за другите, а само за себе си. Наистина постъпката ти е хвалебствена!
Слънчеви дни! :)

в ущръб на себе си, но това не ми пречи да се чувствам щастлива, напротив. Лошото е, че така минаваш за загубен човек и защото всички очакват от теб, а понякога не се получава, ако не си получат това, което са очаквали, се сърдят или изобщо забравят, че съществувам. Не се живее лесно с тази диагноза. Поздрави!
цитирай
52. makont - Здравей Стани,
22.12.2014 23:19
sestra написа:
забелязала съм, че при цялата сила, фокусирана в правомощията на счетоводителите, сред вас наистина има много човеци. и като че ли е логично - та вие сте тези, които разпределят благата и виждат ясно как става това. При все това - впечатляваща постъпка.

не съм герой, аз просто знам как стоят нещата и винаги усещам нуждите на двете страни, и на имащите и на чакащите. Нещо като разпределител на благата, въпреки установените правила. Не винаги е лесно, понякога боли, но крайният резултат си го бива. Усмивка от мен!
цитирай
53. martiniki - :)) Дядо Коледа да то донесе
23.12.2014 08:10
здраве, любов и сила! Весели празници, Майче!
цитирай
54. priqtel12 - Честита Коледа, Мая!
26.12.2014 18:31
Нека има много смях и топлина при теб в празничните дни, а и след тях; от здраве и обич да не се отървеш!

Весели празници!
цитирай
55. metlichina - честито Рождество...
28.12.2014 12:33
щастливи дни и за теб... с най-добри благопожелания
за Новата година...
цитирай
56. benitta - Честита Коледа, Майче! :)
30.12.2014 17:02
Фатално забавна си! И толкова благородна!
Да имаш чудна година, изпълнена с усмивки и само с верни приятели!
Прегръдка и наздраве!
цитирай
57. tili - Майче,
07.01.2015 01:49
ЧНГ,въпреки всичко! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044601
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930