Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2018 17:57 - Как можем да преодолеем болката
Автор: lubovakoniamash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 418 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Една жена, чийто син умрял, търсила по някакъв начин да си го върне и това я отвело при един отшелник, който живеел в пещера.
 

- Какво можеш да направиш, за да ми върнеш сина? – попитала го тя.
 

В желанието си да й обясни колко абсурдно е това, той кротко й казал:
 

- Ако ми донесеш едно сусамено зърно от къща, в която никога не е имало скръб, тогава аз ще направя онова, за което ме молиш.
 

Жената започнала да търси. Върнала се в града и влизала в къща подир къща. Но от всякъде чувала един и същи отговор:
 

- Но за какво ме молите, миличка? Не можете да си представите какво ни се случи тук!
 

И разказвали какво им се е случило и тя, каквато си била с добро сърце и обичлива се стараела да облекчи тяхното страдание. Излизала от една къща и влизала в друга. Търсейки “вълшебното” сусамено зрънце за да успокои собствената си мъка, тя се видяла да помага на всички, докато свършели всички жилища, хотели и магазини.
 

Нямало нужда да се връща при отшелника. Помагайки на всички в техните болки, тя забравила за своята.
 

Дано така да бъде и с нас!
 

Автор : Димитрис Каравасилис - богослов, писател и радиоредактор     



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubovakoniamash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 655049
Постинги: 771
Коментари: 1086
Гласове: 1302
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031