Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2018 15:21 - Воини в миналото
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 178 Коментари: 0 Гласове:
0



 Малко дадох газ и колата се издигна по бързо нагоре насочих се на север към търсех остров летях бавно и поглеждах надолу вече летях над океана на триста четиристотин метра височина не виждах острови но и аз не карах бързо .. По едно време на около хиляда километра от брега забелязах остров той бе обраснал  с  растения приземих колата на брега и слязох на брега взех си пушката и пистолета и навлязох в джунглата започнах да проучвам гъсталака бе трудно да се ходи хвана ме яд  че не си взех мачете за да ми помага за да вървя напред ... По едно време видях построили  които бяха охранявани от роботи имаше роботи паяци имаше и роботи хуманоиди имаше и дрон и с вериги и с размер на кола ... Почудих се какво пазят тук тези роботи реших да проверя и тръгнах към тях веднага почнаха да стрелят по мен аз едва се спасих като се шмугнах в храстите дроните не ме последваха ... Бях гневен и ядосан   какво става тези са полудели да стрелят по мен според мен те пазар нещо важно и ценно какво да правех не знаех да ги зарежа или да се опитам да се справя с дроните но как не знаех какво да направя ... Реших да ида до един приятел които има принтер да се обзаведа с оръжия и средства за борба с роботите ... Отидох до колата и я подкарах летях доста време но пристигнах на летящата дискотека където бе принтера поръчах едно ЕМИ и няколко робота дрони платих и слети като пуснах летящите дрони и се отправихме към мястото където видях роботите пуснахме ракета с ЕМИ и зачакахме тя достави емито и то излъчи импулс  доближих се и кацнах Всичко бе изпушили слезнах от колата и се насочил към една от сградите отворих вратата и попаднах в огромна машина кабели бобини и друга електроника оказаха се че и другите сгради имаше техника ... Започнах да проучвам и подразбрах че е машина на времето и тя работеше някои бе ходил както в бъдещето така и в миналото в миналото са ходили доста някои е носил техника и материали в миналото преди  два милиарда години ... Реших да ида и аз в миналото да вида кой и защо е ходил там качих се в моята кола и я приземих на площадка та на машината и тя се включи  автоматично и аз се озовах в миналото  попаднах на летище от кафето излитаха огромни възражения кораби никои не ме забеляза аз се скриха в близката долина кацнах и оставих там колата зехтин си оръжията и отидох да наблюдавам от близо ... Оказа се че всичко се обслужваше от роботи ,не забелязах нито един човек слети час на наблюдение ...    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250840
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101