Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2017 14:00 - МОЯТА БЪЛГАРСКА МЕЧТА
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 560 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


МОЯТА БЪЛГАРСКА МЕЧТА

Повече от четиридесет години не съм писал съчинение по зададена тема. Помня, че когато бях ученик, винаги четяха моите съчинения, като най-добри и сега това определено ме задължава. За беда, не бива да пишем с насмешка по темата..! Иначе аз мечти си имам, но не са много за писане и споделяне!
Сега, като се замисля си спомням, че в „успелия социализъм“ ни учеха да мечтаем, как горе долу по това време ще настъпи „светлия комунизъм“. В този най-висш строй хората щяха да разполагат с всичко, без да се трудят особено, щяха да пътуват навсякъде по света, да хапват и пийват само деликатеси и маркови питиета, да се забавляват и радват на живота. Поглеждам през прозореца и виждам, как бившия партиен секретар на един завод излиза с „Бентли“ – то си от гаража, на собствената си пететажна кооперация. Явно, той е мечтал много повече от мен, защото преди около тридесет години приватизира завода, продаде машините за скрап и изгони работниците. Така си осигури живот в комунизма, независимо дивия феодализъм, който се вихри наоколо. По същия начин още поне десетина хиляди партийни функционери в държавата, сега се радват на благата, получени съвсем заслужено от мечтите си!
Помня и как мечтаеше най-големия калпазанин, двойкаджия и побойник от класа ни, Янко – шамара. На него много му се искаше, да може да ошамари учителката ни по математика, учителя по физика, да нарита даскала по физическо и да спука от бой директора на училището ни. Искаше също да има собствен танк, с който да сгази „Запорожеца“ на зъболекарката, с кабинет в даскалото. За мераците му спрямо няколко свръх-надарени наши съученички се въздържам да коментирам…! Обаче излиза, че и той е мечтал повече от мен, защото повече от двадесет години вече, разполага с няколко офиса в центъра на града, откъдето командва подчинените си в охранителната фирма, на която е шеф. Разполага с личен шофьор и брониран „Хамър“, с който може да гази не само „Запорожци“, но и всички други коли. От време на време се забавлява, като пребива от бой някой неплатил навреме рекета за месеца или си устройва стрелби на живо месо, по колеги в някоя дискотека на „Златни пясъци“ или „Слънчака“. За бизнеса му с компаньонки няма да влизам в подробности, защото може да ме съди за клевета. Вече няколко десетки пъти имаше завеждани дела срещу него, за трафик на бели робини в чужбина и за експлоатация на проститутки у нас, но винаги в съда го оправдаваха. След това той се появяваше по телевизията и размахваше пръст, че ще съди и накаже всеки, който разпространява клевети за него. Прав е човекът! Откъде накъде, някакви полуграмотни журналя ще го чернят, само за да им се дигне тиража и да вземат някой лев повече? Той си е чист като сълза, при това десетки пъти доказано от прокуратурата и съда…!
Почесвам се по главата и се чудя. Да споделя ли скромните си мечти? Като дете много обичах книгите и за мен най-великите хора бяха писателите. Те, подобно на Бог можеха да създават свои, макар и илюзорни светове, да те водят в тях, да те разплакват, разсмиват и забавляват вълшебно! Прекланях им се и мечтаех един ден да стана един от тях! Обръщайки се назад си давам сметка, че до определена степен съм постигнал мечтата си…! Това обаче не ми е донесло друго, освен вътрешно удовлетворение. Мечтаех още, за малка къща на брега на морето, за малка лодка, с която да ходя за риба и голяма лоза, под която да пиша разказите си. Ако приемем, че живея в най-големия български град на брега на морето, в гарсониера и от време на време ходя за риба с гумена лодка, може да се каже, че и тук донякъде съм реализирал мераците си.
Останаха мечтите ми от най-ново време. Казват, че мечтите са лични и не бива да се споделят от други хора, но се боя, че с моите лягат и стават всеки ден поне два – три милиона българи! Отдавна вече не съм егоист и нямам нищо против, останалите хора да им се радват, ако дай Боже някой ден се случат! А те са следните:
1. Лицата Б. Борисов, К. Нинова, А. Доган, И. Костов, Пеевски, С. Станишев, В. Симеонов, В. Сидеров, В. Златев, Н. Банев и съпругата му, К. Гергов, О. Донев, С. Сакскобургготски, Р.Овч., Р. Петков, С. Софиянски, Местан, Е. Масларова, М. Велчев, Н. Василев, Цацаров, Ц. Цветанов, Ц. Чоков, Пашата, Маргините, братя Галеви, Трактора, Баретата, „Наглите“, Клюна, Черепа, Вълка, Златистия и пр. знайни и незнайни хайдуци да бъдат въдворени до живот в затвора! Там да вършат принудителен труд в полза на обществото и след това да дават интервюта по телевизията. Естествено, преди това всички пари и имущество да им бъдат иззети в полза на държавата.
2. България да е първата държава в света, където парите да бъдат отменени, като начин за плащане на труд, стоки и услуги! Имаме все още достатъчно мъдри българи, които събрани заедно, могат да намерят друг начин, вместо финикийските знаци.
3. Всички хотели по морето и планината, както и в големите градове, собственост на мутри, всички МОЛ – ове и банки, да бъдат на разположение на пенсионери и деца, по всяко време на годината, за почивка, отдих и забавление, напълно безплатно!
4. Да бъдат спрени всички социални помощи на фалшиви инвалиди, деца, родили деца, като в същото време биват принудени да се образоват до известна степен, а после да работят поне четири часа на ден всички трудоспособни роми, за да изкарат и с честен труд някой лев все пак!
5. Да снимат „Биг Брадър“ в Народното събрание, като всички 240 депутата участват, без номинации за изгонване, но вместо Н. Кънчев за водещ да бъде поставен Р. Плевнелиев! Митьо Пищова да възлага задачите им за деня! За участието във формата всеки участник да заплати по 150 хиляди лева, които автоматично да отидат във фонда за лечение на деца!
6. Всички българи да създават деца, за които да има осигурени детски ясли и градини, нови училища, читави учители, и възпитатели! Всичко да е за сметка на държавата. Половината от местата в частните болници и училища да бъдат за даровити и изявени българи, абсолютно безплатно!
7. Спирам до тук, защото 7, макар и смятано за еврейско число, ми е любимо! Та нали дните от седмицата са 7, толкова са чудесата на света, има 7 смъртни гряха и седем ноти в музиката! Тази седма моя мечта е, БЪЛГАРИЯ да я има, дълго след като ние сме си отишли от този свят, да бъде център на живота и цивилизацията, и нито един българин да не иска да я напуска!

Наивен мечтател: Красимир Бачков




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - харесват ми мечтите ти. . . и аз за ...
17.09.2017 15:28
харесват ми мечтите ти ...и аз за такова мечтая....малко съм по-смела дори, иска ми се лекарите да не гледат на пациентите като на дебитни карти, иска ми се работодателите да осъзнаят, че бизнеса им много зависи от обикновените работници, та да вземат да се бръкнат и да дават реални заплати и осигуровки, иска ми се децата да ценят повече духовното отколкото материалното, иска ми се да живеем спокойно и щастливо в една нормална държава...но всичките ми мечти ме връщат към твоята точка 1...и към въпроса..."Дали този "КОЙ", който търсим от няколко години не сме самите ние...обикновените, мълчаливи граждани на РБ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430386
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031