Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2017 19:32 - ахх, мъжете...
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1762 Коментари: 7 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           
           ред гъззз, ето един МЪЖ...
           image

               David Bowie -Heroes

https://youtu.be/5CV_Q0-rwTE

 Ние - мъжете, синко, сме лигльовците на дядо Боже. Особена грижа сме му - голяма и ласкава. Дава ни един ангел за майка и ни изпраща винаги още един - да ни изправи, да ни събере, да ни върне на света. И пак в женски образ.
- Голямата любов?
- Не, момчето ми! Голямата жена. Голямата жена не винаги е голямата любов. А и да ти кажа една тайна- голяма любов няма. Всяка голяма любов е предпоследна, като заповедите в казармата.
- А голямата жена?
- Тя е вторият ангел. Идва в най-тъмната част от живота ти и те спасява. След което ти я изоставяш...Или поне аз така направих.
- Но защо, дядо?!
- Заради младата, заради русата, заради множественото число, заради дълга, заради детето, все заради нещо, сине....
- И пак не разбирам. Защо си изоставил ангела?
- Защото, момче, с ангел се живее трудно. Иска се много кураж, а пък аз съм лигльото на дядо Боже. И като истински лигльо си позволих лукса да се страхувам и да се глезя повечко от необходимото.
- И къде е сега ангелът ти?
- Като всеки ангел- пази ме от разстояние от мен самия, но е достатъчно близо, за да ме спаси бързо, ако се наложи....

Мария Лалева, "Живот в скалите"


     




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - https://youtu.be/kszLwBaC4Sw
21.03.2017 20:22
йесс...
цитирай
2. saankii - колеги, моля за помощ..
21.03.2017 20:47
коя е тази..Анонимка !!
redabyss __
цитирай
3. litatru - Ех, тези глезльовци!
21.03.2017 21:08
Мъже!
:))))))
Но не можем да отречем, че и те доста ни глезят.
Лека нощ! :)
Литатру
цитирай
4. katara - O, даа, лити, напълно съгласна....
21.03.2017 21:14
litatru написа:
Мъже!
:))))))
Но не можем да отречем, че и те доста ни глезят.
Лека нощ! :)
Литатру


за мен това е по-Добрата половина от Човечеството..
обична глезена вечер, мила..
цитирай
5. krumbelosvet - Не е честно
21.03.2017 22:10
Не е честно жена да пише от мъжко име. А и си личи от самото начало. Или няма късмет авторката, или кой знай. Има ИСТИНСКИ жени и мъже, но за вторите днес е по-трудно, с тия женски хормони в месото...
По-миналата година Сопотският кмет беше поканил рота военни, с музиката от Карловското поделение, за годишнината на Вазов. Поради физическите натоварвания (които стимулират производството на тестостерон) войниците горе-долу имаха мъжки вид. Но музикантите! Боже, музикантите! Женски лица, женски ханшове, женски бутове, и то на пълни жени... Служил съм в полк с духова музика, и Сопотският завод имаше музиканти, но СИ БЯХА МЪЖЕ.!!!
Сега армията се храни с "кетъринг", частни фирми хранят армията. Сигурно ползват бонуси за да купуват пилешкото, което има най-много женски хормони.
Защо ли се сетих, че един познат професор-математик, специалност ВЕРОЯТНОСТИ, работи в Щатите, в Институт по... КЕТЪРИНГ.! Чудех се аз, що ще професор по вероятности в Институт по кетъринг. Сега се сещам за една възможна причина...
цитирай
6. milady - круме, какво означава жена, мъж..
22.03.2017 09:44
това е..притча..
и е красива..
или си станал с дъТо нагоре..
цитирай
7. zax - Ще спестя коментара.
23.03.2017 22:21
Ще спестя коментара.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076169
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031