Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2017 17:20 - да бием Тъпана..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1130 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 20.10.2017 17:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

    image


Разбирам цялата гротеска на това място,което е  като една
омагьосана гора, където нищо и никой не е..реално..
В наше време, за добро или зло, Иформацията набира все по-голяма сила и мощ, и стихията не може по никакъв начин вече, да бъде спряна и овладяна.. 
не знам, дали изобщо си струва нервите и времето, изгубено в този сайт,
но, все пак, нали Първом е Словото..
и аз съм се посветила на тази Стихия, защото..какъвто ни е Виртуала, такъв
и Реала/помислете по-добре, преди да ме оплюете, и опровергаете..
Мисля,че идва ново време,нова Епоха, и със старите шаблони, няма да можем
да се придвижин ни йота напред по Пътя на нашето Духовно развитие..
 В ето този смисъл, аз пребивавам все още така твърдо и упорито  в тази
както споменах по-горе..сюрреална среда/ или по-точно..гора
Както може би някои от вас са забелязали,вместо да се уморявам, унивам,или
откажа от Играта, аз придобивам все повече Знания, увереност, и сила..
Въпреки негативното отношение на многоо от вас, аз няма да предам Идеята си

  а, Тя е проста..
  Ние сме духовни същества, които имат тяло, а не  Тела, които
  имат Души..
  в този смисъл, всяко едно разделение тук по партии, граждански позиции, 
  лоби, професия, или..недай Боже материални придобивки, възприемам като 
   абсолютно незряло, назадничаво, и неприемливо глупаво..
    Но, както е писано преди хиляди години в Книгата..
    Мнозина бяха призвани,
    малцина избрани...
     и в последните дни, Бог ще отвърне глава от тези, които му викаха
    - Господи, Господи, моля те...чуй ме..
     /и не затова ,че Той, Бог е студен,зъл,нехаен..
      а, защото Той е безпристрастен..
      Той е Всичко, което Е...
      на този тежък Урок и изпит, многоо малко от нас ще издържат..
      за мен ще бъде чест, да се видим, и прегърнем там горе,в Пето Измерение.
      откъдето,може би ,най сетне ще започнем нашето Пътуване обратно
      към Рая...
  
      нека да оставя това за накрая...

       и,Любовта ми нямаше  мяра...
            




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - защо е така..трудно, може би ще запитат някои..любопитни
20.10.2017 17:35
защото ..така трябва да бъде..
каквото има да научаваме,най важните уроци,
ние сме орисани, да ги изстрадаме..
друг начин,просто няма..
или,ако си мислите, че има, то Той не води доникъде..
както козата се върти около дръвчето завързана...та така..
Тези които не се уморят,уният и уплашат, ще се радват на наградата..
Тя не е в някакъв илюзорен Рай, с розови облаци и цветя, и козички..
Тя е Мъдростта, Знанието...
кои сме, защо сме, накъде вървим..
и, сигурна съм,по Пътя ще срещнем нашите Братя от Космоса..
така се очерта моята Парадигма..
а, вие мислете, и най вече действайте...

https://youtu/Jn05E0KEdpY

цитирай
2. milady - моята Жалба, обаче е най най сериозна..
21.10.2017 10:16
РАЗГОВОР С BLOGBG


моля за съдействие..
Здравейте,имам подаден сигнал за посегателство
върху моя акаунт в блог бг.
и изпратен в МВР ГДБОП.
имам и няколко жалби за
преследване и шантаж от Лицето
Георги Стоименов, блогър тук..
starforlife.blog/


моят „блокиран профил е...
katara.blog/profile.php
Изпратено: 09:51 От: milady

здравейте,уважаеми админи,
искам да запитам, защо профила ми
katara.blog/profile.php
е блокиран от 7 дни..
имам силно съмнение,че лицето Г Стоименов,
го е хакнал, защото имаме отколешна борба..
ако, това е по ваше решение, моля да ме инфор
мирате, тъй като имам равни права със всички
потребители тук, според ЗЗП.
Благодаря ви за разбирането,и професионализма.
с уважение!
Ю.Тодорова

Изпратено: 20.10 08:33 От: milady
Изтрий
цитирай
3. milady - за мара подробната клю клю блогорица, ще пусна по късно
23.10.2017 09:50
13. mar866 - ...
22.10 18:20
И Лидис изчезна заедно с всичките си профили. Или е полудяла и са я затворили някъде, или е умряла...:))
цитирай
4. mileidi46 - Eдно не мога да разбера!!
23.10.2017 23:16
Защо коментираш хора,които не са взели отношение спрямо теб?
Някой упълномощил ли те е ,да анализирваш и пускаш ,,рецензии" за всеки който е коментирал някъде???
На теб всъщност пука ли ти за Лидис? Лидис умря просташки ,така,както и живя..Съжалявам само дечицата и..
Или се се стараеш да я догониш с профилите и държанието и тук??
Доколкото си спомням и ти ревеше срещу Лидис??
Или се
лъжа???
цитирай
5. milady - Милейде, аз не съм арбитър, но имам право
17.03.2018 19:05
на свободно мнение,или не?
Ти ,също не си тази,която може да оценява..този или онзи..
не те познавам, не познавам и Лидис..
но ,силно се съмнявам в тази съблогерка мара -подробната, дали е в ред
млада жена ,с малко дет, и..предполага се млад мъж..
само клюки и спам, и тинтири минтири при нея..
не държа да съм “любимка“ на никой..
така, че стой си..при „любимците“
не сме на една вълна,определено..

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263641
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол