Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2018 05:26 - НА ПРИЯТЕЛИТЕ МИ ОТ БЛОГ. БГ - ЧЕСТИТА КОЛЕДА!
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 3466 Коментари: 11 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  НА ПРИЯТЕЛИТЕ МИ ОТ БЛОГ. БГ - ЧЕСТИТА КОЛЕДА С ФАУНАТА НА АМЕРИКА!
НА ПОСЛЕДНАТА КАРТИЧКА ЗА ПЪРВИ ПЪТ ПУБЛИКУВАМ СНИМКАТА НА ТУКАШНАТА МИ ПРИЯТЕЛКА.  


image



image



image



image
image



image



image

Връх на нахалството - да ти кацне фламинто на главата...

image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image

Това съм аз, изминавахме с приятелката ми супергигантски
преход през пустинята Джошуа 3..

image

Новата порода американки, които се търсят
най-много от мъжете. Те са от породата китоловки.

image

Богата жена, "пофанеш я и артиса!" /Н. Хайтов/

image

Тоя ако награби някоя китоловка, земята ще се разтресе...

image

 Този е банкер, довел е децата си на детска прощадка.
Няма ли опастност да си приплеска жената, да й спука черво?

image

     При опита си да седне на скамейката този ерген я потроши и седна на подпорната стена.
       Такъв случай е имал и Каракачанът  в министерството преди да му сменят фарфоровата тоалетна чиния с чугунена. С няколко шева и 5 аграфа се е отървал.

image



image

Ето я и приятелката ми, с която изминаваме преходи
по планините на Америка. Фанах я в крачка. На 21 г. и 
четири месеца е в момента на снимката. Строши си
седалката на джипа, турнаха й подсилена.  Сега и през
дупка да премине, джипа, не се строшава вече...

   С пожелание към приятелите ми да посетят Америка! А на дамите, които биха искали да ги харесат тук, непряко им загатвам как трябва да заизглеждат.




Гласувай:
12



1. vmir - Честита Коледа, дядя Костя!
24.12.2018 07:06
Патките от Калифорния ли са? Мислех, че патки са окупирали само атлантическото крайбрежие, във Флорида са напаст. Интересни жартиери си му сложил на фламингото, но по-интересното е, че му подхождат. Интересно са се закръглили тези на снимките. Дали не е от Пасифика? В Ню Орлиънс дебелаците са рядкост.
цитирай
2. germantiger - ...
24.12.2018 08:38
Благодаря за поздрава Коста ;)

Най-интересна ми е костенурката !

Такива приятелки, вече има и в БГ - във варна със сигурност - тук-таме по улиците дори лятото, а нон-стоп в градския транспорт, когато съм го ползвал като контрольорки.
цитирай
3. vesever - Коста, опасен си )) Хубаво е човек ...
24.12.2018 09:09
Коста, опасен си ))
Хубаво е човек да е с чувство за хумор, ала мен страх ме хваща, като гледам тези американски дами...как става така, че са толкова.....обемни, чудно ми е как се хранят и как живеят...
Може би живеят обездживено, не спортуват, затова трупат маса?
Интересна работа. Леле, и мъжете така, ама какво правят тия хора!

Птиците са прекрасни, а за Ема да не говорим, да е жива и здрава!
Приятни приготовления за Празниците!
цитирай
4. batogo - !!!:)))
24.12.2018 11:32
Весели празници в здраве и радост!
цитирай
5. planinitenabulgaria - Благодаря на комениралите поздрава ми!
24.12.2018 19:28
С него дискретно показвам какви промени трябва да направят момичетата по външността си, за да се харесат тук, но получих и дискретен отговор:
Макар да няма нищо конкретно, като да не одобрявате външността на приятелката ми туристка. Положих доста усилия, но по-дребно нещо в Калифорния няма.
цитирай
6. syrmaepon - Честита Коледа! Здраве и щастие на ...
25.12.2018 10:34
Честита Коледа! Здраве и щастие на цялото семейство!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Честита Коледа и на тебе!
25.12.2018 12:43
А дамата си носи предимствата!
Например, не можеш да я загубиш в планината! По люлеенето на земята безпогрешно ще разбереш, къде се намира!
Не знам защо, не ме влече Америка! Може би от страх да не срещна госпожицата?!
Пъпът ми явно е хвърлен в Европа-Средиземноморието!?

Весели празници, щастлива Нова Година!
цитирай
8. tota - Честита Коледа! Честито Рождество Христово!
25.12.2018 19:25
Коста, ако не се храним с плодовете на родната земя ще ги стигнем и надминем, американците!
На теб и твоите обични, здраве и благослов!
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Честита Коледа
25.12.2018 23:15
И не се застоявай там да не надебелееш, че няма да те харесаме тук.
цитирай
10. planinitenabulgaria - Едва ли по този показател,
26.12.2018 00:05
tota написа:
Коста, ако не се храним с плодовете на родната земя ще ги стигнем и надминем, американците!
На теб и твоите обични, здраве и благослов!


защото се задава повторение на финансовата криза от 2008 г., когато от Застрахователно дружество "Алианс" ми откраднаха парите за допълнителна пенсия.
Може по един дуг показател, наричан "Коремът им се залепил за гърба".
Рецесия за Америка означава рецесия за целия свят, защото валутата е обща. А какво да се прави с тази валута разпореждат банките, които я държат...
цитирай
11. planinitenabulgaria - Ще се утешавам тук,
26.12.2018 00:12
kasnaprolet9999 написа:
И не се застоявай там да не надебелееш, че няма да те харесаме тук.


приятелката ми туристка сега навърши 22 и чукна 280 либри, което е около 130 кг. За сравнение посочвам Илиана /иди/Йотова, която е с една либра повече, но пък е извън разплодна възраст от 21 години.
Чудя се, дали да ти изхратя една снимка на тукашната ми блогова приятелка...
Отново цитирам Николай Хайтов:
Богата жена! Пофанеш я и артиса.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12190337
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031