Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2010 17:35 - ЦВЕТЕ И ПЕРЛА
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3983 Коментари: 5 Гласове:
19

Последна промяна: 27.11.2010 17:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 image

  Един ден едно брилятно красиво и ароматно цвете с атрактивни цветове срещна една перла, която живееше далеч в дъното на морето и нямаше тези изящни характеристики. Двете се запознаха.

  Цветето каза: „Нашето семейство е голямо; розите и маргаритките са членове на семейството. Има и много други видове, които са различни и безбройни; всички имат отличителен мирис и външен вид.”

  Ненадейно, нотка на страдание се появи върху цветето. „Няма причина, за да има мъка в твоята реч, защо тогава си депресирана?” - попита перлата.

  "Човешките същества се отнасят с нас небрежно; те не ни зачитат. Те не ни  отглеждат заради самите нас, а за да се насладят на нашето ухание и външна красота. Те ни изхвърлят на улицата или в кошчето за боклук, след като вече сме лишени от най-ценните свойства, ослепителния блясък и аромат.”

  Цветето въздъхна и тогава каза на перлата: „Кажи ми за своя живот! Как живееш? Как се чувстваш? Ти си заровена в дъното на морето.”

  Перлата отговори: „Макар аз да нямам твоите отличителни цветове и сладко ухание, хората мислят че съм скъпоценна. Те правят невъзможното да ме намерят, да се сдобият с мен. Те излизат на дълги пътешествия, гмуркат се в моретата, за да ме търсят. Би била удивена да разбереш, че колкото повече лежа на дъното на морето, толкова по-скъпоценна и брилянтна ставам.

  Това е причината, която увеличава цената ми в техните мисли. Аз живея в дебела мида, изолирана в тъмните морета. Обаче аз съм горда да бъда на безопасно място, далеч от безотговорните и злонамерени ръце и въпреки това хората ме считат за много ценна.

  Знаете ли какво символизират цветето и перлата?!

Мисли, Мисли, Мисли!...

image



Тагове:   цвете,


Гласувай:
19



1. karambol5 - Да, знам какво символизират те ;)
27.11.2010 18:23
Да , знам какво символизират те ;)
цитирай
2. анонимен - :)
27.11.2010 21:44
:)
цитирай
3. ikra - Благодаря ти!
27.11.2010 21:52
karambol5 написа:
Да , знам какво символизират те ;)


Добре би било да има предположения :)
цитирай
4. min11hetep - Добро утро! :)
28.11.2010 08:40
Перлата символизира най-висшите ни духовни качества/добродетели, заровени дълбоко в нас... Когато ги видим проявени в някой друг (на което са символ възблагоухалите и цъфтящи цветя), интуитивно искаме да ги притежаваме и се отправяме на пътешествие, за да ги търсим - бисерите на любовта, смелостта, благородството, приятелството...

Хубав да е денят ти! :):):)
цитирай
5. razkazvachka - Колкото и красиво да е едно цвете, неговата достъпност
08.12.2010 15:06
го обезценява:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4774557
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49133
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930