Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 13:58 - ИМАШ ЛИ СИ ДОБЪР ПРИЯТЕЛ?!
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3973 Коментари: 11 Гласове:
18

Последна промяна: 27.04.2011 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
image image image image


ЕДИН МЛАДЕЖ помоли:

- Кажи ни за Приятелството!  

А той отвърна с думите:

- Приятелят ти е отговор на нуждата ти.  image

Той е твоята нива, където сееш с любов и жънеш с благодарност.  image

Той ти е трапеза и огнище, ти идеш при него да се заситиш и да намериш мир.  image

 Когато приятелят ти говори от сърце, не се боиш да изразиш както твоето съгласие, така и твоето несъгласие.  image

Но ако приятелят ти мълчи, ти непрестанно се вслушваш в сърцето му, защото в приятелството всички мисли, всички желания, всички надежди се раждат и споделят с безмълвна радост.  image

Когато се отделяш от приятеля си, не скърбиш, защото онова, което най-много харесваш в него, бива по-ясно в отсъствието му, както планината се вижда на катерача по-ясна откъм полето.  image

И нека в приятелството няма друга цел освен вглъбяването на духа.  image

Понеже любовта, която търси друго освен разкриване на собственото си тайнство, не е любов, а хвърлена напразно рибарска мрежа.  image

 Най-доброто у теб да бъде за приятеля ти.  image

Ако той иска да познае водите на прилива ти, нека познае и отлива ти.  image

Какво ти е сторил приятелят ти, та го търсиш да убиете времето? - Търси го да изживеете времето!  image

Нему е дадено да удовлетвори нуждата ти, не да запълни празнотата ти!  image

И в сладостта на приятелството нека има смях и споделена радост. Защото в росата на дребните радости сърцето намира утрото си и с нея то се ободрява.  image



Джибран Халил Джубран


  image 



Гласувай:
18



1. razkazvachka - Струва ми се, че вече имам добър приятел!
27.04.2011 14:10
Чудя се дали той вижда у мен добър приятел също...

Поздрави за тебе!
цитирай
2. ikra - Ако си му добър приятел, трябва да го е разбрал :)
27.04.2011 14:43
razkazvachka написа:
Чудя се дали той вижда у мен добър приятел също...

Поздрави за тебе!


Приятен ден и за теб!
цитирай
3. ikra - Да, така е :) Навярно има различни ситуации...
27.04.2011 14:46
анонимен написа:
Поздравления! Прекрасно е да откриеш истинското приятелство!

Пожелавам на всеки - приятел като теб, Икра! Благодаря ти!

Хубав ден на всички!


Понякога ти откриваш приятелството, а понякога то теб!
Надявам се да бъда добър приятел и аз да съм заслужил такъв. Всеки заслужава доброто приятелство!
Успех и на теб! И букет от усмивки!
цитирай
4. ikra - Здравейте на всички, които четат блога ми :)
27.04.2011 22:01
Днес нещо ми направи доста голямо впечатление. Някой ми трие коментарите. Не знам дали това го правят администраторите, но който и да е става много умело, а това не му прави никаква чест. Трият се коментари на мои читатели, а след това те ми пишат на лични, кое не съм харесал в коментарите им та съм ги изтрил. Чувствам се обиден от това злонамерено деяние.
цитирай
5. ikra - Съжалявам, но нямам вина за това!
28.04.2011 00:08
анонимен написа:
Здравей и на теб и на всички приятелски настроени :) :) :)

Аз съм един от потърпевшите днес и дори току-що си изтриха поредния ми коментар. Знам, че и съдбата на настоящия ще е същата, но аз свикнах вече. Важното, че темата е страхотна.

Лека нощ на всички триещи! Ако изобщо съществува нощ за тях :) :) :)


Трият се коментари и това е!
цитирай
6. ikra - И аз не знам!
28.04.2011 00:31
анонимен написа:
Свобода на СЛОВОТО - ДА! Но не и свобода на личното ИЗРАЗЯВАНЕ!

Не накърнявам чувствата на никой и не дискриминирам никого.

Може ли по най-културния начин поне някой да ми обясни ЗАЩО?


Но навярно има някаква логика, колкото и странна да е тя :)
цитирай
7. анонимен - uLnxbgDvoPmttjkJbFn
24.05.2011 21:04
BION I'm iprmesesd! Cool post!
цитирай
8. анонимен - AbrBjuLCgEtYVFW
25.05.2011 04:05
What a joy to find someone else who thikns this way.
цитирай
9. анонимен - cAzlFdqAloDfyJhxs
25.05.2011 11:21
Hey, that post laeevs me feeling foolish. Kudos to you!
цитирай
10. анонимен - vXIePrGGXwLPlsl
25.05.2011 13:51
DidnВ’t know the forum rules allowed such bilrialnt posts.
цитирай
11. kiarasoto - Благодаря ти, приятелю!
31.05.2011 18:17
Приятел=Приятно=при ятото...

При теб приятелю, приятно ми е да се спра,
от твойта мъдрост да отпия.
С приятели разтвориш ли криле,
туй ято никой,никога не може да го спре.
Да бъдеш ято в полет
е все едно да бъдеш пролет.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4782582
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49138
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930