Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2012 16:23 - Разкаянието на Бриджит Бардо
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3171 Коментари: 5 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

 Знаменитата френска актриса Бриджит Бардо се е разкаяла за изминалия си живот и признала симпатията си към Исляма. 77-годишната кинозвезда казала в момент на пълно разкаяние: ”Когато сега гледам някои от моите стари филми, аз плюя в душата си и веднага изключвам телевизора. Колко низко и подло съм била постъпвала!”

image
Актрисата нарича брака за апотеоз на човешкото щастие. ”Всеки път когато видя жена с мъж и деца, аз си задавам въпроса: Защо аз съм лишена от тази милост?”- пита тя. image
Бриджит се възхищава от отношението към мюсюлманките: „Посещавайки мюсюлманските страни, аз съм била винаги поразена от техните жени, на пръв поглед „загърнати” и „не свободни”, но наблюдавайки  ги ти разбираш, че те са достигнали до това женско щастие, за което всяка една от нас мечтае. Тях мъжете ги превъзнасят, отнасят се към тях с трепет и уважение, те се усмихват и се разхождат покрай най-скъпите магазини, а мъжете им стоят с пакети в ръце и постоянно с усмивка  призовават своите жени с нежното „хабиби”, което преведено значи „любима, скъпа” и чувайки това мъка и срам преминават през сърцето ми...” „Никои и никога не ме е уважавал и на половината от това, както ги уважат тях, си мисля аз. Иска ми се да се върна назад в годините и да се заселя там под покровителството на любящ мъж и деца, а сега живя с котки и кучета, които си спомнят за мен само когато са гладни” – споделя с мъка актрисата.
image

Трябва да се отбележи, че Бриджит Бардо е известна със своите критически изказвания по отношение на емигрантите и Исляма във Франция, в резултат, на което е била ПЕТ пъти осъждана „за разпалване на междунационални вражди”.

image



Гласувай:
21



1. lidislidis - Хубав постинг
12.07.2012 00:17
Пълен с истини за ценностите в живота на мюсюлманите. Това съм го чувала от моя приятелка омъжена за мюсюлманин арабин и са ми го казвали фини, които са посещавали Турция. На последък много фини се ориентираха да закупуват жилища там.Възхитата си от отношенията на съпруг към съпруга мюсюлмани е пословична. Грижите към съпругата голями.
Поздрави!
цитирай
2. ikra - Да, интересно признание. Особено за човек с такава кариера.
12.07.2012 00:27
lidislidis написа:
Пълен с истини за ценностите в живота на мюсюлманите. Това съм го чувала от моя приятелка омъжена за мюсюлманин арабин и са ми го казвали фини, които са посещавали Турция. На последък много фини се ориентираха да закупуват жилища там.Възхитата си от отношенията на съпруг към съпруга мюсюлмани е пословична. Грижите към съпругата голями.
Поздрави!


Така е, но това много трудно се обяснява на предубедените хора. Които вярват само на чути и прочетени неща, без самите те да са се потопили в казуса и да се опитат да погледнат с очите на сърцето си...
Спокойна вечер! Радвам се че се отби!
цитирай
3. ikra - Анонимни коментари не мисля да пускам, затова не се напрягайте толкова :)
12.07.2012 14:42
След като имате мнение, просто влезте с профила си, ако искате вашите "размисли и страсти" да видят бял свят и не се крийте зад анонимки :)

А това, че lidislidis е писала при мен, не ме притеснява, ако някой си има проблеми, те са си лично негови, аз не деля хората...
Ако ви е срам да влезете с профила си, заради това че правите елементарни правописни грешки, това е вече друга работа, но поне може да снижите грубия си тон...
Нека разпространяваме милостта и човечността, вместо да се покоряваме на носителите на омраза и ненавист към различните.

Спокоен ден на всички "анонимки" :)
цитирай
4. djani - Разкаянието идва късно...
13.07.2012 13:29
Често, непосредствено, преди да издъхнеш. Но е заложено в човешката душа. Патриархалните семейни отношения са характерни за мюсюлманите. Виждаме го във всички турски сериали, особено във "Великолепния век". Да не говорим за арабската и персийска поезия, където жената е направо обожествена. А "ББ", както бе известна на младини, наистина изплаща греховете на младостта и суетата.
цитирай
5. ikra - Да, зависи кога човек ще се осъзнае...
13.07.2012 21:44
djani написа:
Често, непосредствено, преди да издъхнеш. Но е заложено в човешката душа. Патриархалните семейни отношения са характерни за мюсюлманите. Виждаме го във всички турски сериали, особено във "Великолепния век". Да не говорим за арабската и персийска поезия, където жената е направо обожествена. А "ББ", както бе известна на младини, наистина изплаща греховете на младостта и суетата.


Който гледа вижда, стига да не е предубеден. Когато човек е предубеден с нищо не би могло да му се повлияе...
Желая ви спокойна вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4775114
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930