Постинг
14.07.2012 13:18 -
Плаче милостивата душа... +18
"Мамо, нали децата ги убиват
с малки куршуми, за да не ги боли?"
попита детето и впери невинно очи
в палачите обкръжили ги.
Неразбиращо къде ли греши,
че го наказват със смърт.
И от страх му се плаче,
Но страхът му го възпира
дори да извика.
А то не знае още
за милост да моли дори.
С очите си мънички видя
с куршуми големи
как сърцето му малко
пробиват палачите...
В памет на убитите деца в Сребреница.
Стиха е цитат от http://faktifakti.blog.bg/
Никоя смърт не заслужава своята кауза
В СМЪРТТА КАУЗА НЯМА!!!
Потресаващо!
цитирайneslanchice написа:
Потресаващо!
Нека бъдем милостиви!...
е меко казано !
цитирай
4.
ikra -
Всъщност, каквото и определение да дадем за издевателствата над човешкия индивид, би било меко...
14.07.2012 14:10
14.07.2012 14:10
imbe написа:
е меко казано !
Желая ви спокоен ден!
разногласията на религии и интереси могат да се решават по мирен път, не със смърт.
цитирай
6.
ikra -
Най-лошото е, че разногласията често са подбудени от различни интереси...
14.07.2012 14:41
14.07.2012 14:41
faktifakti написа:
разногласията на религии и интереси могат да се решават по мирен път, не със смърт.
виновните- ненаказани . В какъв жесток свят живеем. До кога ?
цитирай
8.
ikra -
Нямам отговор до кога, но явно измерението за ВИНОВНОСТ и НЕВИННОСТ днес се интерпретира по различен, неразбираем за обикновения човек начин...
15.07.2012 00:39
15.07.2012 00:39
x2012x написа:
виновните- ненаказани . В какъв жесток свят живеем. До кога ?
Спокойна вечер!
живеем в свят, където често може да бъде чута следната красноречива фраза: правя го, защото МОГА да си го позволя..., а има и друго - историята, която ни е известна не е показала, че човек умее да овладява сложната природа на своя ум, колкото и учения да са му били дадени. Имали били добри намерения, също казват често.
цитирай
10.
ikra -
Да навредиш, да угнетиш, да погазиш изконно човешко право - да отнемеш живот - това не е добро намерение!
15.07.2012 14:54
15.07.2012 14:54
sestra написа:
живеем в свят, където често може да бъде чута следната красноречива фраза: правя го, защото МОГА да си го позволя..., а има и друго - историята, която ни е известна не е показала, че човек умее да овладява сложната природа на своя ум, колкото и учения да са му били дадени. Имали били добри намерения, също казват често.
Погазването на човешките права е гнет и престъпление (в случая срещу човечеството). Но такива се извършват и срещу малки маси народ, което често остава незабелязано от повечето хора. Особено медиите толкова добре завоалират истините, че само бихме могли да ги поздравим - МНОГО СА ДОБРИ!
11.
анонимен -
Никоя смърт не заслужава своята кауза
15.07.2012 15:34
15.07.2012 15:34
"В моменти на голяма опасност, е лесно да бъде даден мощен отговор на моралните стимули, но за да бъде задържан ефекта им, се изисква да бъде изградено ново съзнание, в което ценностите са с нови приоритети." (Че )
Смъртта няма националност както и болката няма родина..Всяко насилие е вероломство, а най-вероломно е насилието извършено в името Божие..а то е най-често срещаното.
Остава ни паметта, която винаги е на изпитание..
И отново ще поставя мисъл на Че Гевара, защото моята мисъл просто не смее да пристъпи там..
"Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели."
Да не забравяме....
Amani
цитирайСмъртта няма националност както и болката няма родина..Всяко насилие е вероломство, а най-вероломно е насилието извършено в името Божие..а то е най-често срещаното.
Остава ни паметта, която винаги е на изпитание..
И отново ще поставя мисъл на Че Гевара, защото моята мисъл просто не смее да пристъпи там..
"Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели."
Да не забравяме....
Amani
12.
ikra -
Бих добавил също така, че ЗЛОТО няма националност, етнос или религия - затова няма как да я препишем на тях. Злото е проблем на личността! Някой ако парадира, ч
15.07.2012 15:46
15.07.2012 15:46
анонимен написа:
"В моменти на голяма опасност, е лесно да бъде даден мощен отговор на моралните стимули, но за да бъде задържан ефекта им, се изисква да бъде изградено ново съзнание, в което ценностите са с нови приоритети." (Че )
Смъртта няма националност както и болката няма родина..Всяко насилие е вероломство, а най-вероломно е насилието извършено в името Божие..а то е най-често срещаното.
Остава ни паметта, която винаги е на изпитание..
И отново ще поставя мисъл на Че Гевара, защото моята мисъл просто не смее да пристъпи там..
"Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели."
Да не забравяме....
Amani
Смъртта няма националност както и болката няма родина..Всяко насилие е вероломство, а най-вероломно е насилието извършено в името Божие..а то е най-често срещаното.
Остава ни паметта, която винаги е на изпитание..
И отново ще поставя мисъл на Че Гевара, защото моята мисъл просто не смее да пристъпи там..
"Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели."
Да не забравяме....
Amani
...Някой ако парадира с това че извършва гнет в името на изброените по-горе неща, то или не разбира нищо от религия и няма човешки добродетели или е изперкал!
Има и друг казус - че много за да прикрият своите безчинства се прекриват зад религията или парадирайки че са изключителни родолюбци... ЗЛОТО СИ Е ЗЛО - независимо в името на какво се извършва!...
Интересното е, че дори и днес има хора, които възхваляват Хитлер!...
И не само Хитлер...
цитирайmonaliza121 написа:
И не само Хитлер...
Но в момента той ми изплува, като привърженик на Злото...
Мир на душите им!
... кошмарът на нашето съвремие...
цитирай... кошмарът на нашето съвремие...
dolsineq написа:
Мир на душите им!
... кошмарът на нашето съвремие...
... кошмарът на нашето съвремие...
Аз се надявам виновните за клането в Сребреница да бъдат осъдени!
цитирай
18.
анонимен -
Безмислен пост.
16.07.2012 09:35
16.07.2012 09:35
Какво точно искаш да кажеш и защо точно сега? Клането в Серебреница беше преди близо 10 г. Ти сега ли разбираш за тия неща? Защото насилието не е от вчера или днес.
А убийствата на деца не спират и в момента в Сирия. Ама нещо не видях да си писала за това. Може би ги оправдаваш, като др. Кушел и др. здрави леви сили в блога?
Общо взето един безмислен пост, колкото да си почешем клавиатурата.
цитирайА убийствата на деца не спират и в момента в Сирия. Ама нещо не видях да си писала за това. Може би ги оправдаваш, като др. Кушел и др. здрави леви сили в блога?
Общо взето един безмислен пост, колкото да си почешем клавиатурата.
анонимен написа:
Какво точно искаш да кажеш и защо точно сега? Клането в Серебреница беше преди близо 10 г. Ти сега ли разбираш за тия неща? Защото насилието не е от вчера или днес.
А убийствата на деца не спират и в момента в Сирия. Ама нещо не видях да си писала за това. Може би ги оправдаваш, като др. Кушел и др. здрави леви сили в блога?
Общо взето един безмислен пост, колкото да си почешем клавиатурата.
А убийствата на деца не спират и в момента в Сирия. Ама нещо не видях да си писала за това. Може би ги оправдаваш, като др. Кушел и др. здрави леви сили в блога?
Общо взето един безмислен пост, колкото да си почешем клавиатурата.
Ако бяхте прочели нещо, преди да започнете и да пишете, щяхте да разберете че се навършват 17 години от Клането в Сребреница. Именно по този повод беше пуснат и поста. Новинарските агенции също доста наблегнаха върху това нещо. НЕ, не разбирам сега за тези неща - твърде глупаво питане! Прав сте (анонимен), че насилието не е от вчера и днес, но 1995г. когато се е случило това нещо, съм нямал още блог, за да го отразя, иначе бих го сторил. Блога ми не е новинарски, а такъв, с който целя различните хора да се опознават, да си подават ръка и да разберат че мирът, разбирателството и добротата ще просъществува, въпреки усилията на ЗЛИТЕ сили да скарват различните етноси, религии и общества. Никой човек, притежаващ добродетели и морални ценности, не би понечил да извърши зло срещу когото и да било! Важното е това да го разберат всички добри хора. Подавайки си ръка - силата на ЗЛОТО намалява!
Прав сте, че не съм писал за Сирия,но бъдете сигурен, че не оправдавам никое насилие или гнет, независимо къде се извършва по света! В коментарите си съм писал за това нещо, ако си бяхте направили труда да прочетете щяхте да разберете това нещо. За вас щом поста е безсмислен (ЛИЧНО ВАШЕ МНЕНИЕ), пък честно да ви кажа, мнението ви въобще не е градивно, затова и не ме интересува, щом нямате друга работа (по вашите думи това се разбира) чешете си клавиатурата спокойно и не се притеснявайте. Спокоен ден!
avangardi написа:
Аз се надявам виновните за клането в Сребреница да бъдат осъдени!
Наказанието си е наказание, ала жертвите никога няма да се върнат от гроба. Затова нека да се молим и да желаем да спрат размириците по света, защото всеки ден падат стотици жертви от зверствата на някой БОЛЕН МОЗЪК!
Приятен ден ви желая!
Сърцето плаче!
Умът не побира!
Докога...
цитирайУмът не побира!
Докога...
inel379 написа:
Сърцето плаче!
Умът не побира!
Докога...
Умът не побира!
Докога...