Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2012 16:34 - На Върха На Дървото
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3708 Коментари: 8 Гласове:
25

Последна промяна: 14.12.2012 20:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  image
  Жените са като ябълките! Най-вкусните винаги са на върха на дървото. Повечето мъже не искат да се изкачат на дървото за вкусен плод, защото се страхуват да не паднат и да се ударят. Вместо това, те си събират паднали ябълки от земята, които не са толкова качествени, но за сметка на това пък са достъпни! Поради това, ябълките на върха, си мислят че със самите тях нещо не е наред. А в действителност те са страхотни! Просто трябва да дочакат човека, който не се страхува да се изкатери чак до върха на дървото, за да ги откъсне...
   
image
image



Гласувай:
25



1. pvdaskalov - Сигурен съм, че Нютон е открил за...
09.12.2012 20:32
Сигурен съм, че Нютон е открил закона за всемирното притегляне благодарение не на някоя зачервена ябълка от върха на дървото, а на тежичка и зеленичка ябълка, израсла на по-нисък клон. В нашия двор в Калофер има една крива ябълка, някакъв канадски сорт. Никога не сме я брали. Ябълките окапват, изгниват и ежегодно встъпват в кръговрата на природата. Ябълките на върха обаче остават, съсухрят се и представляват тъжна гледка. Само някои от тях са накълвани от птиците. Искам да кажа, че размислите и изводите, предизвикани от постинга, могат да бъдат твърде разнообразни...
цитирай
2. ikra - Е, да - коментарите винаги може да бъдат многозначни.
10.12.2012 13:04
pvdaskalov написа:
Сигурен съм, че Нютон е открил закона за всемирното притегляне благодарение не на някоя зачервена ябълка от върха на дървото, а на тежичка и зеленичка ябълка, израсла на по-нисък клон. В нашия двор в Калофер има една крива ябълка, някакъв канадски сорт. Никога не сме я брали. Ябълките окапват, изгниват и ежегодно встъпват в кръговрата на природата. Ябълките на върха обаче остават, съсухрят се и представляват тъжна гледка. Само някои от тях са накълвани от птиците. Искам да кажа, че размислите и изводите, предизвикани от постинга, могат да бъдат твърде разнообразни...

По-важното е да се разбере за какво става въпрос :)
Трябва да бъдем много далеч от отчаянието, за каквото и да било.
Спокоен ден :)
цитирай
3. zaw12929 - Приятен ден:
11.12.2012 14:54
Нещо свежо казахте и ми хареса, тази мъдра приказка
цитирай
4. ivoki - pvdaskalov,
11.12.2012 14:55
По добре да си храна за птиците, които кацат на върха, а не на свинете, които ровят в калта.... По добре е да си по близо до небето, а не под земята.
Изборът ти е да не стигаш до върха ? Е ееее тогава никога няма да си птица и ще риеш със зурла калта..... Нищо лично, просто мнение, за ябълките на върха....
цитирай
5. mariniki - хубаво казано...
11.12.2012 20:55
и написано... поздравявам те,
от сърце...
цитирай
6. pvdaskalov - Успяхте да ме развеселите...
12.12.2012 19:55
Милички Ивоки и Мариники, благодаря ви, че ме развеселихте за 70-ия ми рожден ден. Аз си знаех и сам, че съм като прасетата. 33 години съм бил по археологически разкопки, та риенето със зурла ми е втора природа. Но уверявам ви, в тази дейност има много чар и остават незабравими спомени. Ще ви разкажа един случай. Измервам аз едни праисторически разкопки и обяснявам на един от работниците си, че вместо да му казвам всеки път "Хей, бай Този, премести се на друга точка с латата!" и да прегракна, ще му свирвам с уста, за да се премести. Разбра ли, питам. Разбрах, отговаря. Насочвам тръбата на теодолита, записвам си отчетите по латата и му свирвам. Не мърда. Свирвам отново. Не, не се отмества. Свирвам трети път, а бай Този взе, че хвърли латата на земята и рече: "Отивам си! Аз да не съм овца да ми свириш!" Обидил се човекът. А аз не се обиждам. Всеки си има своята философия. Надявам се отново да се срещнем покрай някой превъзходен постер като този на Икра...
цитирай
7. ikra - :)
14.12.2012 20:47
zaw12929 написа:
Нещо свежо казахте и ми хареса, тази мъдра приказка

цитирай
8. ikra - Благодаря!
14.12.2012 20:48
mariniki написа:
и написано... поздравявам те,
от сърце...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4775456
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930