Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2015 18:16 - Днес хората не познават Ислямската религия
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 10567 Коментари: 32 Гласове:
28

Последна промяна: 08.01.2015 18:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес хората не познават Исляма. Мюсюлманите трябваше открито да заявят: "В истинския Ислям няма тероризъм." 

Според Исляма убийството на един човек е равно на отричането на Бога. Никой няма право да убива човек. Дори и по време на война невинните хора трябва да бъдат пощадени. По този казус никой няма право да издава фетва [правно решение]. Никой няма право да става камикадзе. Недопустимо е някой да се обвие с експлозиви и да излезе сред невинното население. Каквато и религия да изповядват хората, сред които влизат тези камикадзета, действията им са осъдителни. Дори и по време на война – понеже тогава балансът на силите е относителен, подобно деяние не се разрешава. Изрично се подчертава, че децата и богомолците в църквите трябва да бъдат пощадени. Но това в никакъв случай не означава, че тези неща, понеже са казани преди време, днес са невалидни. Каквото е казал Пророка Мухаммед, Аллах да го благослови и приветства, това е казал след него и Ебу Бекр; каквото е казал Ебу Бекр, това е казал и халифът Омар, а това, което той е казал по-късно, са го казали и Селяхаддин Еййюби, Алпарслан, Кълъчарслан и Мехмед II Завоевателя.

Именно поради факта, че Мехмед Завоевателя се е придържал към принципите на Пророка в Константинопол, който тогава представлява конгломерат от гърци и арменци, нито арменците са посегнали на гърците, нито гърците – на арменците. Мюсюлманите също не са ги малтретирали. След завладяването на Константинопол във Вселенската патриаршия е окачен портретът на Мехмед Завоевателя. Бил е нарисуван по онова време. Мехмед II извикал при себе си тогавашния Вселенски патриарх и му връчил ключовете на Патриаршията. Сега го споменават с добро. Обратно на днешните представи, той винаги е проявявал уважение. Но днес, както е в повечето случаи, Ислямът не се разбира правилно...


Ислямът е религия на праведниците и те трябва правилно да изпълняват своите задължения. В никакъв случай целта не оправдава средствата! Понеже целта е правилна, средствата, с които ще бъде постигната, също трябва да бъдат легитимни. От тази гледна точка, никой не може да отиде в рая, убивайки човек. "Аз ще убия човек и ще вляза в рая" – не може да са думи на един мюсюлманин. Не може да бъде спечелено благоволението на Бога, убивайки човек. А най-важните цели на един мюсюлманин са да спечели благоволението на Всевишния.

------------------------------------------------------------------------------------

Всевишният е забранил насилието и разпространението на нечистотиите на Земята и е проклел престъпващите Неговите заповеди. Божие проклятие тегне не само над тези, които разпространяват тероризма, но и над тези, които непосредствено участват в действия, отдавайки живота си за Аллах. Напротив, подобен род самоунищожение демонстрира пълно отсъствие на страх от Създателя. Тези хора са грешници. Животът ни е подарен от Бога и само Той има право да се разпорежда с него!
--------------------------------------------------------------------------------------------

В Свещения Коран има много знамения, които известяват, че убийството е забранено. Всевишния повелява: “И не убивайте човек - Аллах е възбранил това, освен по право! А който бъде убит с гнет, Ние даваме власт на неговия наследник, но да не прекалява в убиването! На него се дава подкрепа.” (Коран; 17: 33)

В друго знамение се повелява: “Заради това предписахме на синовете на Исраил, че който убие човек не за човек или заради покварата му по земята, той сякаш е убил всички хора. А който спаси човек, той сякаш е спасил всички хора.” (Коран; 5: 32) и се подчертава, че “освен по право”, убийството е престъпление срещу човечеството.

В други знамения се повелява, че това престъпление няма да остане безнаказано и извършителят ще бъде наказан многократно повече (Коран; 2: 178-179; 5: 45).

Свещеният Коран е определил убийството като престъпление и го счита за голям грях.
Това прегрешение Пратеника Мухаммед е определил като един от седемте големи гряха, поради коeто наказанието ще бъде вечният Ад.

Отнемането на човешки живот е престъпление към човечеството и към Всевишния, който е сътворил хората като най-висши създания, и е заплаха за сигурността и обществения живот на хората.




Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ikra - Не се заблуждавайте...
08.01.2015 18:46
Не се заблуждавайте, тези зверства, които се извършват по света не са дело на мюсюлмани. Мюсюлманинът не може да бъде терорист и терористът не може да бъде мюсюлманин!
Мюсюлманинът може да символизира единствено мира, помирението и спокойствието. Ако в един кораб се намират девет престъпници и един невинен, Ислямската религия не разрешава потапянето на кораба с цел ликвидиране на престъпниците заради правото на живот на невинния.
Здравомислещите хора ще помислят и ще разберат кой има полза от всяване на хаос, страх, ненавист и злоба. Помислете скъпи съблогъри преди да се впуснете в гневни коментари.
цитирай
2. lidislidis - да, така е
08.01.2015 19:44
ikra написа:
Не се заблуждавайте, тези зверства, които се извършват по света не са дело на мюсюлмани. Мюсюлманинът не може да бъде терорист и терористът не може да бъде мюсюлманин!
Мюсюлманинът може да символизира единствено мира, помирението и спокойствието. Ако в един кораб се намират девет престъпници и един невинен, Ислямската религия не разрешава потапянето на кораба с цел ликвидиране на престъпниците заради правото на живот на невинния.
Здравомислещите хора ще помислят и ще разберат кой има полза от всяване на хаос, страх, ненавист и злоба. Помислете скъпи съблогъри преди да се впуснете в гневни коментари.


много повече престъпления в света са вършени и се вършат от немюсюлмани.
цитирай
3. ikra - Живеем във век, в който комуникацията трябва да бъде изключително развита, а какво се получава...
08.01.2015 19:51
lidislidis написа:
ikra написа:
Не се заблуждавайте, тези зверства, които се извършват по света не са дело на мюсюлмани. Мюсюлманинът не може да бъде терорист и терористът не може да бъде мюсюлманин!
Мюсюлманинът може да символизира единствено мира, помирението и спокойствието. Ако в един кораб се намират девет престъпници и един невинен, Ислямската религия не разрешава потапянето на кораба с цел ликвидиране на престъпниците заради правото на живот на невинния.
Здравомислещите хора ще помислят и ще разберат кой има полза от всяване на хаос, страх, ненавист и злоба. Помислете скъпи съблогъри преди да се впуснете в гневни коментари.


много повече престъпления в света са вършени и се вършат от немюсюлмани.

Липсва какъвто и да е диалог. Липсва беседване. Липсва взаимно разбиране и опознаване. Липсва взаимопомощ и на изчезване е милосърдието... Интересно защо ли?!
цитирай
4. vmir - Важни принципи, близки до християнските.
08.01.2015 20:01
От поне хилядолетие на територията на България съжителстват християни и мюсюлмани. Веднага след възстановяването на българската държава, отношенията между християни и мюсюлмани са много по-дружески, отколкото са днес. Защото се тиражира само част от истината. В желанието да се самоизтъкват, примитивните властолюбци сеят вражди и омраза, като скриват част от истината. Не се свенят да променят историята, с което въвеждат в заблуди много хора. Пише се за "героичната съпротива срещу османците" с въстанието на Константин и Фружин, но никога не се казва, че в крайна сметка въстанието взема страната на Мехмед I и му помага да се качи на престола, с което се слага край на многогодишната агония на Османската империя. Не се казва и това, че в Лудогорието избухва въстание в подкрепа на Бедредин Симави срещу Мехмед I, че християните са на страната на Симави, чиято майка е християнка. Че начело на войските срещу въстаниците е българският престолонаследник Александър Шишман, приел исляма и мюсюлманското име Искендер. Когато се раздават оценки по една изцяло непозната и користно изопачена ситуация, се създават условия за тероризъм, насилие и невинни жертви, които се използват за нови лъжи, престъпления и безумия.
Умните хора правят разлика между тероризъм и религия и знаят, че терористите използват религията като претекст за лични домогвания. Дано умните хора да са повече. Тъпо е да се мразим заради безскрупулни властолюбци, без значение в името на каква религия мамят хората. Дано да сме единни и непоколебими срещу тероризма, защото той е питателната среда за подстрекатели, измамници и престъпници от всякакъв мащаб.
цитирай
5. ikra - Здравейте!
08.01.2015 20:13
анонимен написа:
как ще обясниш следният цитат ???
и щом свърши забранените месеци убивайте вие идолопоклонниците ,залавяйте затваряийте ги и ги при4аквайте на всяко подходящо място но ако покаят се те , кланят намаза напълно правилно , дават закет ,тогава пуснете ги да си ходят сура 5 покаяние.
не ли казано просто за да оживеят трябва да станат мосюлмани .

Да, чел съм Корана, все пак съм мюсюлманин. Ако проследите следващите ми постинги, ще разберете отговорите на вашите въпроси. Тук ще отговоря лаконично: Не, не означава това, което вие твърдите. За да бъдат разбрани правилно цитатите от Корана, трябва да бъде ясно времето и причината за тяхното низпославане. Не е правилно да се взема просто цитат от контекста и да се размахва в ръка. Спокойна вечер.
цитирай
6. gabar4eto - !!!!!!!!
08.01.2015 20:22
Taka daleche sam ot mislata da podkrepqm tozi akt na nasilie, no kakvoto sa nadrobili tova shte sarbat-tezi ot tova spisanie trqbva da sa bili na qsno kakvo gi chaka sled kato risuvat Mohamed(s.a.s) i kakvo svoboda na slovoto, az ne znam nqkoe spisanie ili vestnik ot arabskiqt svqt da se e podigralo i narisuvalo isus,moiseim avraam .Nie pochitame vsichki Bojii pratenici i za musiolamnina tova e koshtumstvo , grqh da se ebavash po tozi nachin.Drugoto koeto e kak taka cqlata evropieska obshtnost, izrael usato skochiha i osajdat tova deistvie -ami te kato izbivat hilqdi nevini deca ,jeni starci hvarqlt si bombite kadeto im padne vsqvat navsqkade smart -togava pitam az kade e tazi obshtnost zashto ne skochi i da popita onzi tam v norvegiq kato izbii tolkova deca - s psihichnoi otkloneniq bil ta toi beshe za razstrel na mesto , no nali e za kauzata koqto gornitespomenati prpovqdvat smart na teroroizma mi terorizma si e tehen ne nito na musiolmanite , nito na katolicite nito na hristiqnite -terorizma e natehnite korpooracii, fabrikite za proizvodstvo na ortajie , kanalite za droga -pak povtarqm protiv sam nasilieto - zashtoto ako ubesih chovek za ne chovek demek ne si na boinoto pole tova e edin ot nai golemite grehove v islama -a i da posqna Mohamed(s.a.s) ne e vodil nito edna bitka za nalagne na islqma s chujd narod , taka che predi da se napada predi da se osajda neka malko se pochete i da se razbere -kakvo e Islqm i kakvo e da si musiolmanin.Ta tezi gospoda ot tova izdanie leka im prast sa bili nasqsno kakvo shte gi chaka , taka che .pri nas kazvat na kucheto kato mu se priqde boi otiva da pikaee na ovchara na tegata taka i te.
цитирай
7. ikra - Благодаря ви! Отново сте изключително изчерпателен в думите си.
08.01.2015 20:23
vmir написа:
От поне хилядолетие на територията на България съжителстват християни и мюсюлмани. Веднага след възстановяването на българската държава, отношенията между християни и мюсюлмани са много по-дружески, отколкото са днес. Защото се тиражира само част от истината. В желанието да се самоизтъкват, примитивните властолюбци сеят вражди и омраза, като скриват част от истината. Не се свенят да променят историята, с което въвеждат в заблуди много хора. Пише се за "героичната съпротива срещу османците" с въстанието на Константин и Фружин, но никога не се казва, че в крайна сметка въстанието взема страната на Мехмед I и му помага да се качи на престола, с което се слага край на многогодишната агония на Османската империя. Не се казва и това, че в Лудогорието избухва въстание в подкрепа на Бедредин Симави срещу Мехмед I, че християните са на страната на Симави, чиято майка е християнка. Че начело на войските срещу въстаниците е българският престолонаследник Александър Шишман, приел исляма и мюсюлманското име Искендер. Когато се раздават оценки по една изцяло непозната и користно изопачена ситуация, се създават условия за тероризъм, насилие и невинни жертви, които се използват за нови лъжи, престъпления и безумия.
Умните хора правят разлика между тероризъм и религия и знаят, че терористите използват религията като претекст за лични домогвания. Дано умните хора да са повече. Тъпо е да се мразим заради безскрупулни властолюбци, без значение в името на каква религия мамят хората. Дано да сме единни и непоколебими срещу тероризма, защото той е питателната среда за подстрекатели, измамници и престъпници от всякакъв мащаб.

Нека бъдем обединени и да не позволяваме на никого да вкарва вражда и ненавист между нас. Спокойна вечер!
цитирай
8. emi1ts - Поздравления!
08.01.2015 21:15
За убедителното и ясно изразено мнение на човек,запознат отблизо с ислямската религия ,като по този начин спомагате за разясняването на създаваните заблуди в тази връзка!Това обяснение е особено важно в днешно време с натрупаното напрежение и агресия в тази посока!
цитирай
9. ikra - Навярно по-нататък ще коментираме и за свободното изразяване и за двойните стандарти, които се прилагат...
08.01.2015 21:18
gabar4eto написа:
....taka che predi da se napada predi da se osajda neka malko se pochete i da se razbere -kakvo e Islqm i kakvo e da si musiolmanin.Ta tezi gospoda ot tova izdanie leka im prast sa bili nasqsno kakvo shte gi chaka , taka che .pri nas kazvat na kucheto kato mu se priqde boi otiva da pikaee na ovchara na tegata taka i te.

Искам само да кажа, че въпреки направените карикатури от тях на Пророка, мюсюлманите нямат право да ги убиват или нараняват. Да, тези карикатури обиждат мюсюлманите и то дълбоко, все пак става въпрос за Пратеник на Бог. Знаем от историята как още приживе са се отнасяли зле към Пророка, но въпреки това той не е посегнал към никого, за да му навреди!...
цитирай
10. ikra - Вижте какво е казал Шебол за Пророка Мухаммед:
08.01.2015 21:40
"Няма съмнение, че цялото човечество се гордее с Пророка Мухаммед. Защото въпреки че е бил неграмотен той е положил основите на такива правила и принципи, че ние, европейците, ако успеем да осъзнаем неговата цена и стойност след две хилядолетия, ще бъдем най-щастливото и честито поколение."
цитирай
11. ikra - Благодаря ви!
08.01.2015 21:57
emi1ts написа:
За убедителното и ясно изразено мнение на човек,запознат отблизо с ислямската религия ,като по този начин спомагате за разясняването на създаваните заблуди в тази връзка!Това обяснение е особено важно в днешно време с натрупаното напрежение и агресия в тази посока!

Надявам се, че наистина повече хора ще вникнат в същността и ще проумеят, че няма какво да делим, нито пък имаме причини да се мразим. Всеки човек е дошъл на този свят, където ще остане за известно време, след което иска или не ще се пресели в Отвъдното... От този свят нищо няма да остане в ръцете му...
цитирай
12. vmir - 8. ikra,
08.01.2015 22:17
ikra написа:

Нека бъдем обединени и да не позволяваме на никого да вкарва вражда и ненавист между нас. Спокойна вечер!


Факта, че когато Османската империя е разгромена и безсилна в продължение на десетина години, българите вместо да възстановят България и прогонят османците, подкрепят различни претенденти за султанския престол говори, че християните не са били зле настроени срещу мюсюлманите и срещу самата Османска империя. Не виждам какво срамно може да има в създаването на обща държава и защо трябва да се изопачава истината, че българите с неизбежните неголеми изключения са встъпили доброволно в общ държавен съюз с османците. Това, че Империята впоследствие не може да се справи с проблемите на сигурността и условията за живот на населението е друг въпрос. Самия Ататюрк създава Турция под девиза: "Да освободим Турция от Османската империя!". Очевидно е, че турците също като българите са били недоволни от империята, иначе защо ще се борят като българите за освобождаването си от нея.

Разбира се, не мога по никакъв начин да приема терора заради разбирания, които не могат да бъдат възприети от едната страна. Това е сринало Османската империя, редно е да бъде сринат и всеки друг, който смята, че може да тероризира онези, които не мислят и не чувстват като него.
Спокойна вечер!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Икра!
09.01.2015 00:48
Все пак с религиозните ценности трябва да се подхожда внимателно, особено с хумора
Може да се шегуваме неограничено със себе си, с околните по-внимателно, а на религиозна тематика трябва много да се внимава! Не всички хора по начало имат развито чувство за хумор, особено по-примитивните, при тях направо липсва
Не го казвам за оправдаване на убийствата, жертвите със сигурност са добри хора и вършат работата си, която умеят най-добре и не заслужават подобна участ!
Но в подобна ситуация примитивизмът може лесно да бъде активиран А примитивни хора има във всяка религия
Успешна Нова Година!
цитирай
14. ikra - Здравейте!
09.01.2015 17:46
leonleonovpom2 написа:
Все пак с религиозните ценности трябва да се подхожда внимателно, особено с хумора
Може да се шегуваме неограничено със себе си, с околните по-внимателно, а на религиозна тематика трябва много да се внимава! Не всички хора по начало имат развито чувство за хумор, особено по-примитивните, при тях направо липсва
Не го казвам за оправдаване на убийствата, жертвите със сигурност са добри хора и вършат работата си, която умеят най-добре и не заслужават подобна участ!
Но в подобна ситуация примитивизмът може лесно да бъде активиран А примитивни хора има във всяка религия
Успешна Нова Година!

Съгласен съм с вас, че трябва да се внимава с хумора и присмиването, защото както знаем не всеки човек носи на шеги, дори те да не са с религиозен оттенък. Моите съболезнования на близките на жертвите.
Като мюсюлманин силно осъждам това брутално убийство и заявявам, че нищо не оправдава отнемането на човешки живот!
цитирай
15. stela50 - Добротата и човечността нямат народност...
10.01.2015 00:46
Прочетох един разказ в блога на Венински, а и не само това.
Религия и фанатизъм са различни понятия. Ужасно е това, което
се случва в Париж, а и не само... но това не дава основание
да се поставят всички от една религия под общ знаменател.
Да... нищо не оправдава отнемането на човешки живот...
В това трудно за всички ни време повече отвсякога е нужно
разбирателство и толерантност, дано не се премине границата.
цитирай
16. getmans1 - Тази вечер, петък 09.01 по БНТ дадоха док.филм ...
10.01.2015 01:00
... „Тежко е да си любимец на глупаци“ дано да го повторят, препоръчвам го и ще видите и разберете много неща.
Мюсюлманската религия е млада и нали знаете че когато и католицизма е бил на тези години какво е било, Средновековието и Инсквизицията и мюсюлманите би трябвало да не се обиждат а да направят нов прочит на писанията си и да се осъвременят и да има равновесие.
Тези хора от Шарли Ебдо са атеисти и правят карикатури на всички и какво би станало ако за всичко това се убива!? Даже мюсюлманите са в по-благоприятна позиция, вие да видите Папата какво го правят, Христос, евреите, Буда и будистите и всички.
Какво да кажат нашите Попове, само си спомнете Ботев как ги е описвал и карикатурил пък и само той ли?

Аз като християнин казвам, че ако става нещо нередно в Църквата ми, не моят Бог е виновен, не е и Христос а техни слуги и служители защото са хора то и затова съществува понятието Прошка, нещо което го има във всички религии и е останало от езическите времена.

То и нашите блогови атеисти постъпва така, вадят едно изречение от библията и го размятват като байряк но неса прави защото вярата им че няма Бог е също Вяра, нещо което въобще не осъзнават.
Точно по тази причина съм застъпвал тезата за Верска и етническа толерантност, но какво от това когато политиците също не са узрели не само у нас, не само във Франция а по цял свят.
цитирай
17. zaw12929 - Мюсюлманинът не може да бъде тер...
10.01.2015 02:24
Мюсюлманинът не може да бъде терорист и терористът не може да бъде мюсюлманин!

Ни най малко не подкрепям терористите, но СЛУЧИЛОТО СЕ ВЪВ франция налага сериозен размисъл за хумора, когато е превърнат в гавра с вярата на другомислещи... и доведе до толкова смърт...

Светът е оцелял, защото се е смял... а не надсмивал...

Всичко което правят медиите противоречи на правата на човека... на демокрацията... да не зачиташ правото на друго мислещите

Не с оръжие трябва да разговаряме... а с думи
кариикатурите за Аллах бяха дискриминация на друго мислещи и те... дадоха урок, че имат право и те на мнение... , а трябва диалог, а не бомбандировки
Медиите се самозабравиха... искат свобода само те да имат мнение....

В този световен скандал ислямизъм ни вкараха САЩ- искат разместване на народите, за да унищожат Европа, Русия... България е ... издъхваща... от приятелски огън...

Вашият материал е актуален, нужен за да има диалог...

цитирай
18. mileidi46 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10.01.2015 02:32
Тук всеки е коментирал ..от неговата си Айфелова кула..
Икра,с цялото ми уважение към теб,но защо трябва да чета вашия коран,и да разбирам исляма,като примерно не ме интересува изобщо какви ги пишат там,а също и в прословутата ни фалшива библия какви ги пишат,а какви ги вършат отците божии...всичко е порнография!!
Значи онези ,дето колят ,режат глави на деца и старци в името и крещейки името на Аллах- не са мюсюлмани,и докато те режат главата на детето ми аз трябва да чета корана или библията,за да ги разбирам???Каквито и да са..те са убийци!
И в ситуацията не става дума за това дали са мюсюлмани,а защото в качеството на какви ,те раздават правосъдие в една държава,която не е тяхна,не спазвати не приемат нравите и обичаите там,където са потърсили убежище и закрила!!
Обратното-те налагат свои искания и претенции!!!
Габърче,те журналистите са си у дома! те са французи,това е техен начин на виждане,на отразяване на действителността!!И на кой не му харесва,да си върви у дома...Ако ония убиват и режат глави ,в името на аллах,и това казвате е грях,то онези нещастни сатирици са изкарикатурили техният бог,бога звяр ,който ги командва,а не онзи бог вашия добрия...А и ти Габърче си позволяваш да ги осъждаш..че са си намерили майстора...Те са направили някаква картинка...карикатура,а тия идват с калашниците в ,,дома им" и ги изкасапват като кучета!!А стига бе!!
Не ми пука ни за вашият Мохамед,нито за нашият исусчо...и те не са свършили работата както трябва,щом са създали такъв малоумен свят...А като тръгнат ония кръволоци да режат главите на децата ни,май няма да помогне нито един от прехвалените ни божества,ако света обърка посоката и....мястото си..
Не съм атеистка,но в измислени герои не вярвам.
цитирай
19. crep - Господ е един,
10.01.2015 07:30
но всеки си Го представя различно.
Аз мисля, че Той нищо не иска от нас.
Всички ние общуваме с посредници,
а не с Него.
Той, както обикновено, мълчи.
цитирай
20. anin - Лошотията - злото,
12.01.2015 12:38
Има мн.лица, може да се прояви маскирана от която и да е националност и религия.
Някои убиват за пари, др. от фанатизъм...др. заради друго...
цитирай
21. ikra - Напълно съм съгласен с вас
12.01.2015 21:57
stela50 написа:
Прочетох един разказ в блога на Венински, а и не само това.
Религия и фанатизъм са различни понятия. Ужасно е това, което
се случва в Париж, а и не само... но това не дава основание
да се поставят всички от една религия под общ знаменател.
Да... нищо не оправдава отнемането на човешки живот...
В това трудно за всички ни време повече отвсякога е нужно
разбирателство и толерантност, дано не се премине границата.

цитирай
22. ikra - Трябва да се опитаме да спрем насилието, а това може да стане чрез информираност
12.01.2015 22:06
getmans1 написа:
... „Тежко е да си любимец на глупаци“ дано да го повторят, препоръчвам го и ще видите и разберете много неща.
Мюсюлманската религия е млада и нали знаете че когато и католицизма е бил на тези години какво е било, Средновековието и Инсквизицията и мюсюлманите би трябвало да не се обиждат а да направят нов прочит на писанията си и да се осъвременят и да има равновесие.
Тези хора от Шарли Ебдо са атеисти и правят карикатури на всички и какво би станало ако за всичко това се убива!? Даже мюсюлманите са в по-благоприятна позиция, вие да видите Папата какво го правят, Христос, евреите, Буда и будистите и всички.
Какво да кажат нашите Попове, само си спомнете Ботев как ги е описвал и карикатурил пък и само той ли?

Аз като християнин казвам, че ако става нещо нередно в Църквата ми, не моят Бог е виновен, не е и Христос а техни слуги и служители защото са хора то и затова съществува понятието Прошка, нещо което го има във всички религии и е останало от езическите времена.

То и нашите блогови атеисти постъпва така, вадят едно изречение от библията и го размятват като байряк но неса прави защото вярата им че няма Бог е също Вяра, нещо което въобще не осъзнават.
Точно по тази причина съм застъпвал тезата за Верска и етническа толерантност, но какво от това когато политиците също не са узрели не само у нас, не само във Франция а по цял свят.

Трябва повече диалог и разбирателство между хората от отделни култури. Ако един човек не познава религията си, това също е проблем и то голям. Но явно има и такива хора, за съжаление. Спокойна вечер ви желая!
цитирай
23. ikra - Интересен коментар :) Благодаря ви!
12.01.2015 22:10
zaw12929 написа:
Мюсюлманинът не може да бъде терорист и терористът не може да бъде мюсюлманин!

Ни най малко не подкрепям терористите, но СЛУЧИЛОТО СЕ ВЪВ франция налага сериозен размисъл за хумора, когато е превърнат в гавра с вярата на другомислещи... и доведе до толкова смърт...

Светът е оцелял, защото се е смял... а не надсмивал...

Всичко което правят медиите противоречи на правата на човека... на демокрацията... да не зачиташ правото на друго мислещите

Не с оръжие трябва да разговаряме... а с думи
кариикатурите за Аллах бяха дискриминация на друго мислещи и те... дадоха урок, че имат право и те на мнение... , а трябва диалог, а не бомбандировки
Медиите се самозабравиха... искат свобода само те да имат мнение....

В този световен скандал ислямизъм ни вкараха САЩ- искат разместване на народите, за да унищожат Европа, Русия... България е ... издъхваща... от приятелски огън...

Вашият материал е актуален, нужен за да има диалог...


Аз смятам, че трябва да се спре с противопоставянето, което е очевадно, че се прави изкуствено. Медиите много умело дирижират този сценарии. Спокойна вечер :)
цитирай
24. ikra - ох, mileidi46, аз не ви карам да четете Корана.
12.01.2015 22:25
mileidi46 написа:
Тук всеки е коментирал ..от неговата си Айфелова кула..
Икра,с цялото ми уважение към теб,но защо трябва да чета вашия коран,и да разбирам исляма,като примерно не ме интересува изобщо какви ги пишат там,а също и в прословутата ни фалшива библия какви ги пишат,а какви ги вършат отците божии...всичко е порнография!!
А като тръгнат ония кръволоци да режат главите на децата ни,май няма да помогне нито един от прехвалените ни божества,ако света обърка посоката и....мястото си..
Не съм атеистка,но в измислени герои не вярвам.

Човек когато не познава религията си... може да крещи много неща. Идеята ми е да се води опознавателен диалог. Религиите не са проблема, а невежите им последователи. Света не са го създали такъв нито Исус, нито Мухаммед (мир тям) и не са отговорни за безчинствата по земята, отговорността е за самите хора, защото делата са си техни. Спокойна вечер!
цитирай
25. ikra - Здравейте!
12.01.2015 22:32
anin написа:
Има мн.лица, може да се прояви маскирана от която и да е националност и религия.
Някои убиват за пари, др. от фанатизъм...др. заради друго...

Ами почти всеки ден ставаме свидетели по ТВ на убийства, грабежи, малтретиране и гнет, които не са с религиозен оттенък. Значи проблема е в липсата на морал и човечност, милост и хуманизъм... Злото няма религия, раса или националност.
Лека вечер!
цитирай
26. mileidi46 - Икра!
12.01.2015 23:13
Религиите са измислени..всяко нормално създадено от природата човешко същество има своя закодирана в ДНК-то си религия!!Всеки има някакъв БОГ в душата си,и ако върви по пътя си слушайки сърцето си,а не разума,ше върви по верният път!!
Сърцето,душата на човек е този бог,който ни е даден генетично и остава вечно вярно и в синхрон с природните закони ,в баланс..а в тези закони всички сме равни,независимо на кой бог и религия сме решили да се кланяме!
Важното е само да останем верни на душата ни,да останем добри хора.
А ако има някой ,който да ни съди горе на небето...мисля,че няма да има за какво да ни съди,защото ако ни е създал такива грешници,значи продукцията е дефектна..за което ние нямаме вина..:))Ще ни бракува и ще създаде по качествена цивилизация.Щото тази,явно се оказа дефектна..:)))
цитирай
27. emi1ts - За съжаление
13.01.2015 09:09
вместо да се погледнат градивно възникващите проблеми т.е. защо нещо се случва и какви изводи и уроци можем да извлечем ,те се политизират отново!За себе си направих извода ,че журналистите от френския вестник са направили карикатура на образа на фанатизма в религията.Ние ,хората трябва да можем да се надсмиваме над недостатъците си!Така виждаме себе си отстрани и по този начин се променяме към добро!Съжалявам ,че всичко се политизира до неузнаваемост според мен !
цитирай
28. ikra - Това е вашето мнение :)
13.01.2015 14:34
mileidi46 написа:
Религиите са измислени..всяко нормално създадено от природата човешко същество има своя закодирана в ДНК-то си религия!!Всеки има някакъв БОГ в душата си,и ако върви по пътя си слушайки сърцето си,а не разума,ше върви по верният път!!
Сърцето,душата на човек е този бог,който ни е даден генетично и остава вечно вярно и в синхрон с природните закони ,в баланс..а в тези закони всички сме равни,независимо на кой бог и религия сме решили да се кланяме!
Важното е само да останем верни на душата ни,да останем добри хора.
А ако има някой ,който да ни съди горе на небето...мисля,че няма да има за какво да ни съди,защото ако ни е създал такива грешници,значи продукцията е дефектна..за което ние нямаме вина..:))Ще ни бракува и ще създаде по качествена цивилизация.Щото тази,явно се оказа дефектна..:)))

Далеч съм от мисълта да спорим. Всеки има право на мнение.
Лек ден :)
цитирай
29. ikra - Политизира се, защото така е угодно.
13.01.2015 14:37
emi1ts написа:
вместо да се погледнат градивно възникващите проблеми т.е. защо нещо се случва и какви изводи и уроци можем да извлечем ,те се политизират отново!За себе си направих извода ,че журналистите от френския вестник са направили карикатура на образа на фанатизма в религията.Ние ,хората трябва да можем да се надсмиваме над недостатъците си!Така виждаме себе си отстрани и по този начин се променяме към добро!Съжалявам ,че всичко се политизира до неузнаваемост според мен !

Лек ден!
цитирай
30. mileidi46 - ;)))
13.01.2015 15:50
Не споря,не обиждам никого персонално и уважавам личността,мнението религията на всеки.Правото да живее кой как чувства и желае.Да вярва в онова,което му дава сили да живее добър и пълноценен живот,но за своя сметка,а не на сметката на другите..И да отговаря за действията си на този свят.
Просто казвам това ,което мисля и никога не се крия зад клишета.Ако съм грешна..нека Бог,или който или колкото да са там горе на небето да ме съдят...
Все ми е тая..:))
Приятен ден и всичко добро ти желая/От сърце!
И слагам край на тази тема.:)))))
цитирай
31. ikra - Спокойна вечер :)
14.01.2015 21:32
mileidi46 написа:
Не споря,не обиждам никого персонално и уважавам личността,мнението религията на всеки.Правото да живее кой как чувства и желае.Да вярва в онова,което му дава сили да живее добър и пълноценен живот,но за своя сметка,а не на сметката на другите..И да отговаря за действията си на този свят.
Просто казвам това ,което мисля и никога не се крия зад клишета.Ако съм грешна..нека Бог,или който или колкото да са там горе на небето да ме съдят...
Все ми е тая..:))
Приятен ден и всичко добро ти желая/От сърце!
И слагам край на тази тема.:)))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4756745
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49113
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031