Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2015 00:53 - Просто таралеж...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 2378 Коментари: 13 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

"Таралежите са странни птици…
Докато не ги ритнеш, не излитат…"

Не знам кой е прозрял тази велика истина, но е ужасно прав.
Аз съм таралеж. И отдавна си мечтаех да полетя.
Все небето ми беше в мечтите.
Е… Ритнаха ме… Полетях малко…
Обаче никой не ме беше предупредил как боли приземяването.
Сега имам фрактура на щастието, три счупени прешлена на доверието,
а обичта ми е на командно дишане. Ама нали летях…
Явно такава е цената на мечтите. Имам нужда от прегръдка…

Обаче кой е достатъчно луд да прегръща таралежи…
Ще го боли повече, отколкото мен ме боли, навярно.
Пък и никой не е обещал, че прегърнеш ли таралеж,
той ще се превърне в принц.
А и аз не искам да ме превръщат в принц.
Ако някой ще ме превръща в нещо,
бих желал да ме превърне в… Смисъла на живота си. Да…
И скромност не ми липсва. Аз съм таралеж…

Време ми е… да се събудя някога, когато нищо вече няма да помня.


- Боян Биолчев -

image



Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - "Ако някой ще ме превръща в нещо, бих желал да ме превърне в… Смисъла на живота си."
12.10.2015 02:08
Много харесах тази фраза.
Обратната формулировка също ми харесва /и перманентно ми е заложена в генома/.

Наскоро на една Дама изпратих линк към чалгаджийска песничка...
Понякога музиката /и стила/ "развалят" свръх-истината на някои добре шлифовани фрази в този вид музикално творчество:
https://www,youtube,com/watch?v=BvFwNsrOMf8
Едно от най-важните качества, които съм се опитвал да възпитавам в себе си, това е била емоционалната отговорност.
Човек, който може да остане /достатъчно дълго време/ верен на емоциите си, независимо от хода на събитията - той е човек, на когото може да се разчита /не само в емоционален аспект/.

Поздрави!
цитирай
2. emi1ts - Прочувствена ,
12.10.2015 10:30
вълнуваща история за живота на таралежите :)!И за мечтите въобще!Да,понякога се случва да се пострада след летене но си заслужава въпреки всичкo:)
Благодаря Ikra!Поздрави!
цитирай
3. ikra - И на мен ми хареса :)
12.10.2015 11:00
starforlife написа:
Много харесах тази фраза.
Обратната формулировка също ми харесва /и перманентно ми е заложена в генома/.

Наскоро на една Дама изпратих линк към чалгаджийска песничка...
Понякога музиката /и стила/ "развалят" свръх-истината на някои добре шлифовани фрази в този вид музикално творчество:
https://www,youtube,com/watch?v=BvFwNsrOMf8
Едно от най-важните качества, които съм се опитвал да възпитавам в себе си, това е била емоционалната отговорност.
Човек, който може да остане /достатъчно дълго време/ верен на емоциите си, независимо от хода на събитията - той е човек, на когото може да се разчита /не само в емоционален аспект/.

Поздрави!

Приятен ден :)
цитирай
4. ikra - Да!
12.10.2015 11:01
emi1ts написа:
вълнуваща история за живота на таралежите :)!И за мечтите въобще!Да,понякога се случва да се пострада след летене но си заслужава въпреки всичкo:)
Благодаря Ikra!Поздрави!

И аз ви благодаря!
Лек ден :)
цитирай
5. ivoki - ПРЕКРАСНО !
12.10.2015 12:00
АЗ БЯХ, СЪМ И ИСКАМ ДА СИ ОСТАНА ТАРАЛЕЖ, КОЛКОТО И ДА БОЛИ .....
цитирай
6. katan - Таралежите и хората ...
12.10.2015 12:08
Един голям, много голям Боян Биолчев!
Понякога, за да полетиш е нужно подбутване.
Всеки има нужда от прегръдка, дори и таралежите, които без бодли са много крехки, уязвими и меки.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
7. ikra - Имаш си съмишленик, друже :)
12.10.2015 15:09
ivoki написа:
АЗ БЯХ, СЪМ И ИСКАМ ДА СИ ОСТАНА ТАРАЛЕЖ, КОЛКОТО И ДА БОЛИ .....

Бъди, нека да боли! От болка не се умира :)
Благодаря, че намина друже :)
цитирай
8. ikra - Всеки има бодли, важното е да знае как да ги използва :)
12.10.2015 15:10
katan написа:
Един голям, много голям Боян Биолчев!
Понякога, за да полетиш е нужно подбутване.
Всеки има нужда от прегръдка, дори и таралежите, които без бодли са много крехки, уязвими и меки.
Поздрави и хубав ден!

Благодаря ви! Лек ден :)
цитирай
9. sestra - А мен ме натъжи волята за забрава...
12.10.2015 15:43
защото тя идва при повечето човеци против волята им в последните мигове на живота... По-добре да помним, заедно с болките и с осъзнаването да преминем нататък. Но за това се иска огромна сила.
цитирай
10. ivoki - БЛАГОДАРЯ , ЧЕ ВИ ИМА !
12.10.2015 15:56
ikra написа:
ivoki написа:
АЗ БЯХ, СЪМ И ИСКАМ ДА СИ ОСТАНА ТАРАЛЕЖ, КОЛКОТО И ДА БОЛИ .....

Бъди, нека да боли! От болка не се умира :)
Благодаря, че намина друже :)

цитирай
11. ikra - КОЙТО ЗАБРАВЯ ЩЕ ИМА ПРОБЛЕМИ - ИСТОРИЯТА Е СВИДЕТЕЛКА ЗА МИНАЛОТО, ПРИМЕР ЗА НАСТОЯЩЕТО, ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА БЪДЕЩЕТО...
12.10.2015 18:53
sestra написа:
защото тя идва при повечето човеци против волята им в последните мигове на живота... По-добре да помним, заедно с болките и с осъзнаването да преминем нататък. Но за това се иска огромна сила.

цитирай
12. ikra - Трогнат съм, друже!
12.10.2015 18:55
ivoki написа:
ikra написа:
ivoki написа:
АЗ БЯХ, СЪМ И ИСКАМ ДА СИ ОСТАНА ТАРАЛЕЖ, КОЛКОТО И ДА БОЛИ .....

Бъди, нека да боли! От болка не се умира :)
Благодаря, че намина друже :)


Спокойна вечер!
цитирай
13. vilish - Намирам смисъл ...
13.10.2015 14:03
... в желанието да бъдеш ТАРАЛЕЖ!
Поздрави!
Ведър и спокоен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4775769
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930