Постинг
16.11.2015 17:35 -
В човешката природа, която Бог е създал, има повече добро, отколкото зло
В човешката природа, която Бог е създал, има повече добро, отколкото зло, и възможността за успешното й поправяне е по-голяма от вероятността за безнадежден провал. Тази вяра произтича от факта, че Той е възложил на човека определени задачи и е изпратил пратеници с откровения за неговото напътствие. Ако по природа човек беше безнадежден случай, невъзможен за промяна, как можеше Бог със Своята абсолютна мъдрост да му възлага отговорности и да го призовава да прави или избягва определени неща? Как можеше Той да направи това, ако то е напразно? Фактът, че Всевишният се грижи и се интересува от него, доказва, че човек не е безпомощен или безнадежден, а че оценява доброто и е склонен да го върши повече от всичко друго. Наистина със здрава вяра в Бог и с увереност могат да се направят чудеса, дори и в наше време.
Следващ постинг
Предишен постинг
Вярата ми се изразява точно в това: " със здрава вяра в Бог и с увереност могат да се направят чудеса, дори и в наше време"
Огорчава ме. че комунизъм няма, а с комунистически атеисти- пълно и си го обяснявам от мързел, да се погрижат за най важното- спокойстието на душата си...неверието е болест!
цитирайОгорчава ме. че комунизъм няма, а с комунистически атеисти- пълно и си го обяснявам от мързел, да се погрижат за най важното- спокойстието на душата си...неверието е болест!
Получаваме най-големия дар - живот, защото се раждаме добри, Икра, какво по-просто от това да му се радваме и да оставим и другите да му се радват?
Аз не знам
nalia
цитирайАз не знам
nalia
Човек не се ражда съвсем добър, а с всички деформирани от ГРЕХА гени на родителите си - наследствени проклятия. С християнското кръщение се премахва греха на Адам и Ева, т.н. "първороден грях" - човек от езичник/безбожник/, става християнин и поема по ПЪТЯТ и ИСТИНАТА към ЖИВОТЪТ който е ГОСПОД ИИСУС ХРИСТОС. Този път не е лесен, но е славен защото е единственият, които води към ВЕЧНИЯТ ЖИВОТ, определен от БОГА за всеки човек АКО повярва в Него. Всички останали пътища водят към смърт - " Има път, който се вижда прав на човека, но краят му е пътища към смърт.”
Изход: Сключване Мирен договор с Небето и следване на Христовото учение – „Твоето слово е светилник на нозете ми, и виделина на пътеката ми.”
„Ако има някой уши да слуша, нека слуша.” Марк 4:23
цитирайИзход: Сключване Мирен договор с Небето и следване на Христовото учение – „Твоето слово е светилник на нозете ми, и виделина на пътеката ми.”
„Ако има някой уши да слуша, нека слуша.” Марк 4:23
повече вяра в собствените си качества,заложби ,възможности и да се стремим да ги реализираме!Това е част от смисъла на живота ни ,според мен!Поздрави!
цитирайzaw12929 написа:
Вярата ми се изразява точно в това: " със здрава вяра в Бог и с увереност могат да се направят чудеса, дори и в наше време"
Огорчава ме. че комунизъм няма, а с комунистически атеисти- пълно и си го обяснявам от мързел, да се погрижат за най важното- спокойстието на душата си...неверието е болест!
Огорчава ме. че комунизъм няма, а с комунистически атеисти- пълно и си го обяснявам от мързел, да се погрижат за най важното- спокойстието на душата си...неверието е болест!
Комунизъм може да няма, но носещи неговата идеология комунисти бол. Възпитаниците на тоталитарната система постоянно ни изумяват с действията си...
Как да се погрижат за спокойствието на душата, след като не вярват, че притежават такава :)
Хубав ден :)
6.
ikra -
Има хора, които не обичат другите да са радостни и щастливи. Те правят всичко възможно, за да страдат останалите...
17.11.2015 09:46
17.11.2015 09:46
nalia написа:
Получаваме най-големия дар - живот, защото се раждаме добри, Икра, какво по-просто от това да му се радваме и да оставим и другите да му се радват?
Аз не знам
nalia
Аз не знам
nalia
Приятен ден :)
7.
ikra -
Здравейте, Христо! Навярно знаете, че в отделните религии има догматични различия. Ние, мюсюлманите, имаме доста по-различно виждане по този въпрос...
17.11.2015 10:04
17.11.2015 10:04
hristo3 написа:
Човек не се ражда съвсем добър, а с всички деформирани от ГРЕХА гени на родителите си - наследствени проклятия. С християнското кръщение се премахва греха на Адам и Ева, т.н. "първороден грях" - човек от езичник/безбожник/, става християнин и поема по ПЪТЯТ и ИСТИНАТА към ЖИВОТЪТ който е ГОСПОД ИИСУС ХРИСТОС.........
Изход: Сключване Мирен договор с Небето и следване на Христовото учение – „Твоето слово е светилник на нозете ми, и виделина на пътеката ми.”
„Ако има някой уши да слуша, нека слуша.” Марк 4:23
Изход: Сключване Мирен договор с Небето и следване на Христовото учение – „Твоето слово е светилник на нозете ми, и виделина на пътеката ми.”
„Ако има някой уши да слуша, нека слуша.” Марк 4:23
Ислямската религия цели да развие индивидуалното в личността. Тя с готовност приема човешката слабост, олицетворение на срещата между доброто и злото. Но първороден грях според исляма няма. Защото според нашето разбиране - това би било несправедливо. Ако Адам е съгрешил, грехът му не се предава на хората след него, тъй като всеки сам е отговорен за делата си.
В своята слабост човек може да съгреши спрямо Бог или Неговите творения. По принцип за всеки грях има съответно наказание, но ислямът приема и възможността за прошка. В нея се включват разкаянието и поправянето на стореното. Ако грехът е сторен спрямо човек, грешката трябва да бъде поправена в рамките на възможното. Жертвата може да прости, безвъзмездно или срещу възстановяване на отнетия предмет (или на стойността му), както и по друг начин. Но когато е сторен грях пред Бог, човек може да се освободи от него чрез съответното наказание или да получи милостиво опрощение от своя Повелител. Ние знаем, че за да прости на разкаялия се грешник, на Бог не му е необходимо да наказва невинни.
Връзката между човека и неговия Създател е пряка и лична, без посредници; и най-светите личности, каквито са Пророците, са само водачи и вестители. Всеки сам трябва да направи избор: всеки сам е отговорен директно пред Бога.
Желая ви лек ден :)
8.
ikra -
Трябва да се стараем да се изграждаме и да имаме добро отношение към всекиго...
17.11.2015 10:10
17.11.2015 10:10
emi1ts написа:
повече вяра в собствените си качества,заложби ,възможности и да се стремим да ги реализираме!Това е част от смисъла на живота ни ,според мен!Поздрави!
Трябва да се стараем да се изграждаме духовно и културно, както и да имаме добро отношение към всекиго - без значение от каква религия е, етнос, култура или пол.
Приятен ден :)
Харесвам и коментарите ти, затова гласувам и за блога ти, но не съм съгласна с последния: ако желаеш злото на ближния си, как живееш в мир със себе си, нямаш ли мира, не можеш и ти да си радостен и щастлив, а всеки го иска?
nalia
цитирайnalia
Така е, но е неравномерно разпределено Не се знае кой край на баницата ще подхванеш!
Интересни разсъждения има за комунизма Зав!
И наистина е така Някои, а и всички комунисти го харесваха само откъм хубавата за тях страна - да получават, но да не дават и да обират каймака Затова го компрометираха и провалиха
Иначе той не е нещо ново, взел е всички християнски ценности, останалите религии не познавам, но исляма ,доколкото знам, проповядва същите ценности за човешкото съществуване
И следва обръщането
Заради негодни и некачествени изпълнители, виновен става комунизмът/ християнството , ...../ , а изпълнителите, виждаш ли, те нямат вина?!
На лоша ракета, космосът и е виновен!
Приятен ден!
цитирайИнтересни разсъждения има за комунизма Зав!
И наистина е така Някои, а и всички комунисти го харесваха само откъм хубавата за тях страна - да получават, но да не дават и да обират каймака Затова го компрометираха и провалиха
Иначе той не е нещо ново, взел е всички християнски ценности, останалите религии не познавам, но исляма ,доколкото знам, проповядва същите ценности за човешкото съществуване
И следва обръщането
Заради негодни и некачествени изпълнители, виновен става комунизмът/ християнството , ...../ , а изпълнителите, виждаш ли, те нямат вина?!
На лоша ракета, космосът и е виновен!
Приятен ден!
nalia написа:
Харесвам и коментарите ти, затова гласувам и за блога ти, но не съм съгласна с последния: ако желаеш злото на ближния си, как живееш в мир със себе си, нямаш ли мира, не можеш и ти да си радостен и щастлив, а всеки го иска?
nalia
nalia
Всъщност тези, които желаят и вършат зло на другите, не живеят в мир със себе си - те са хора, които са предани на егото, парите и властолюбието - живеят във вечен страх да не го загубят... Обърнете поглед в историята и ще се съгласите с мен. Историята е свидетелка на много неща :)
Лека вечер :)
leonleonovpom2 написа:
Така е, но е неравномерно разпределено Не се знае кой край на баницата ще подхванеш!
Интересни разсъждения има за комунизма Зав!
И наистина е така Някои, а и всички комунисти го харесваха само откъм хубавата за тях страна - да получават, но да не дават и да обират каймака Затова го компрометираха и провалиха
Иначе той не е нещо ново, взел е всички християнски ценности, останалите религии не познавам, но исляма ,доколкото знам, проповядва същите ценности за човешкото съществуване
И следва обръщането
Заради негодни и некачествени изпълнители, виновен става комунизмът/ християнството , ...../ , а изпълнителите, виждаш ли, те нямат вина?!
На лоша ракета, космосът и е виновен!
Приятен ден!
Интересни разсъждения има за комунизма Зав!
И наистина е така Някои, а и всички комунисти го харесваха само откъм хубавата за тях страна - да получават, но да не дават и да обират каймака Затова го компрометираха и провалиха
Иначе той не е нещо ново, взел е всички християнски ценности, останалите религии не познавам, но исляма ,доколкото знам, проповядва същите ценности за човешкото съществуване
И следва обръщането
Заради негодни и некачествени изпълнители, виновен става комунизмът/ християнството , ...../ , а изпълнителите, виждаш ли, те нямат вина?!
На лоша ракета, космосът и е виновен!
Приятен ден!
Проблемът с неравномерното разпределение не е у другиго, а у онези, които твърде алчно подхождат към всичко земно. Които желаят баницата да бъде изцяло тяхна, без да дават дори крайчец на другиго. Въпреки че имат достатъчно много, те са готови на всичко, за да разширят периметъра на своята баница (сиреч земни блага).
А относно презумпцията за вината... фактите са очевидни и за мнозина напълно ясни. Това е тема за много задълбочен анализ. На този етап не виждам кой ще го направи обективно.
Спокойна вечер, френд :)