Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2016 09:59 - Вие как бихте постъпили, ще помогнете ли?
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3099 Коментари: 10 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



Гласувай:
22



1. hloris - Eстествено...
20.07.2016 10:17
иска ли питане..
майчинството е свято,пред което трябва да се прекланяме.
цитирай
2. eliona - Странно!
20.07.2016 10:22
На бременната жена помагаха повече мъже,
на жената с количка- жени...
цитирай
3. ikra - Благодаря! Има ценности, на които никога не бива да се обръща гръб...
20.07.2016 17:12
hloris написа:
иска ли питане..
майчинството е свято,пред което трябва да се прекланяме.

цитирай
4. ikra - Честно казано не бях обърнал внимание :)
20.07.2016 17:13
eliona написа:
На бременната жена помагаха повече мъже,
на жената с количка- жени...

цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
20.07.2016 17:48
Можех да гласувам и да не коментирам, но предпочетох да кажа, че този въпрос е неуместен за пред зрели хора. Бездушието ме изненада, както и това, че няма ескалатори, няма асансьори, няма дори примитивни релси за влачене нагоре или спускане на количка. Три месеца съм бил в Москва и впечатленията ми бяха коренно различни за поведението на хората там в подобни случаи...
Поздрави от леко сърдития Пиер.
цитирай
6. tikoev - Мисля, че и аз загрубях и ме смачк...
20.07.2016 20:00
Мисля, че и аз загрубях и ме смачкаха....Не сме хора вече....
цитирай
7. ikra - Съгласен съм друже...
20.07.2016 20:28
pvdaskalov написа:
Можех да гласувам и да не коментирам, но предпочетох да кажа, че този въпрос е неуместен за пред зрели хора. Бездушието ме изненада, както и това, че няма ескалатори, няма асансьори, няма дори примитивни релси за влачене нагоре или спускане на количка. Три месеца съм бил в Москва и впечатленията ми бяха коренно различни за поведението на хората там в подобни случаи...
Поздрави от леко сърдития Пиер.

Навярно е неуместен въпросът, както казваш за пред зрели хора. Но е добре всеки да си зададе този въпрос - как бих постъпил в дадената ситуация - и не само в този случай... Хората наистина загрубяват и започват да мислят само за себе си. Трябва да се опитаме да ги държим "будни", в противен случай ще колабират, а от тази ситуация няма печеливша страна, освен онези, които замислят коварни планове за човечеството - безразличието е едно от тях, скъпи ми приятелю. Безразличието е отрова за обществото.
Не бъди сърдит, Пиер!
Приятна вечер!
цитирай
8. ikra - Здравей!
20.07.2016 20:39
tikoev написа:
Мисля, че и аз загрубях и ме смачкаха....Не сме хора вече....

Днес е модерно някой да бъде смачкан. Начините могат да бъдат най-различни. А относно причината... не я търси точно в теб. Когато някой реши да го направи, то причина за това ще намери. Обърни поглед назад, разгърни хронологията на събитията и ще разбереш, че за да бъдеш смачкан е достатъчно да бъдеш мислеща, активна единица в това общество. Ти без съмнение използваш своя разум, нормално е да си потенциална мишена.
цитирай
9. emi1ts - Добре,
20.07.2016 20:54
че е само експеримент,защото е доста необмислено поведение на жена в напреднала бременност да се товари по този начин,опасен както за нея така и за детето!Бих помогнала,но същевременно бих обяснила,че трябва да се намират други начини поне в такъв важен за нея момент!Приятно е,че са немалко хората които помагат!Поздрави!
цитирай
10. ikra - Благодаря! Да, добре че е само експеримент...
21.07.2016 12:44
emi1ts написа:
че е само експеримент,защото е доста необмислено поведение на жена в напреднала бременност да се товари по този начин,опасен както за нея така и за детето!Бих помогнала,но същевременно бих обяснила,че трябва да се намират други начини поне в такъв важен за нея момент!Приятно е,че са немалко хората които помагат!Поздрави!

Да, добре че е само експеримент, но това не изключва сблъскването с подобна реална ситуация. Човещината, въпреки че е намаляла, не е изчезнала. Хората трябва да се осъзнаят и да спрат да затъват във водовъртежа на завистта и озверяването.
Приятен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4758907
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031