Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2016 11:04 - Защото в своята същност...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3528 Коментари: 15 Гласове:
29

Последна промяна: 06.12.2016 11:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Някога аз бях убеден, че
„да виждаш у хората доброто”
значи да лъжеш себе си.
Но после разбрах, че
най-голямото самозалъгване това е
да не виждаш доброто у хората
(даже недоброжелателните).
Защото хората в своята същност са добри.

-----------------------

Приятен ден и
бъдете добри, това е във вашата същност!

image



Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
06.12.2016 13:30
О, да! И аз търся доброто, стига да не съм ухапан до кръв. Впрочем, трябва да пробвам с някое зло куче. Ще си подам ръката яко да ме захапе, а с другата ще започна да го милвам. Да видим какво ще се получи. Защото със зли хора този мой опит пропадна многократно. Изглежда затова е създадена поговорката "Направи добро, за да ядеш л...о!"
Чиста душа си, Ахмед! Идеалист - тоже! Но не може да вдигнеш бяла кърпа за преговори, а отсреща да продължат да стрелят!
Ще се радвам, ако някой даде пример, с който да ме обори...

Поздрави от твоя приятел Пиер
цитирай
2. nalia - Пастичката ти е от добрите, Икра,
06.12.2016 19:03
Предложена от приятел:)
цитирай
3. donchevav - https://www.youtube.com/watch?v=Ln5CaIq5XKo
06.12.2016 21:08
"... хората в своята същност са добри." Вярвам в това - и се чувствам добре:))))
Присъединявам се към твоя призив!
Поздрави, скъпи Икра!

PS: Обожавам шоколадова тортичка с кафето!:))))))))))
цитирай
4. ikra - Здравей, приятелю!
07.12.2016 11:48
pvdaskalov написа:
О, да! И аз търся доброто, стига да не съм ухапан до кръв. Впрочем, трябва да пробвам с някое зло куче. Ще си подам ръката яко да ме захапе, а с другата ще започна да го милвам. Да видим какво ще се получи. Защото със зли хора този мой опит пропадна многократно. Изглежда затова е създадена поговорката "Направи добро, за да ядеш л...о!"
Чиста душа си, Ахмед! Идеалист - тоже! Но не може да вдигнеш бяла кърпа за преговори, а отсреща да продължат да стрелят!
Ще се радвам, ако някой даде пример, с който да ме обори...

Поздрави от твоя приятел Пиер

Хубав ден ти желая!
цитирай
5. ikra - Да ти е сладко :)
07.12.2016 11:49
nalia написа:
Предложена от приятел:)

цитирай
6. ikra - Благодаря за подкрепата!
07.12.2016 11:50
donchevav написа:
"... хората в своята същност са добри." Вярвам в това - и се чувствам добре:))))
Присъединявам се към твоя призив!
Поздрави, скъпи Икра!

PS: Обожавам шоколадова тортичка с кафето!:))))))))))

Приятен апетит :)
цитирай
7. vania23 - Аз също все го търся и не искам да предположа,
07.12.2016 12:20
че има и хора, в които го няма. Но..., наскоро разбрах, че 1% от населението били психопати, а в психопатите нямало добро - просто, защото нямали съвест. Радвам се, че до този момент не съм срещнала нито един психопат.
цитирай
8. ikra - Както знаем това е болестно състояние... Тук имам предвид хората, които нямат психически отклонения
07.12.2016 12:45
vania23 написа:
че има и хора, в които го няма. Но..., наскоро разбрах, че 1% от населението били психопати, а в психопатите нямало добро - просто, защото нямали съвест. Радвам се, че до този момент не съм срещнала нито един психопат.

Приятен ден и дано никога да не ви срещат психопати!
цитирай
9. emi1ts - Позитивно
07.12.2016 12:59
послание с вяра в заложеното добро у човека!Надежда винаги е необходима -един човек да го осъзнае и разбере е изпълнило предназначе нието си!Нека сме добри хора - крие известни рискове :) ,но си заслужава , добавяйки повече смисъл и позитивни емоции в живота ни!С пожелание за хубави дни!
цитирай
10. troia - Мисля,
07.12.2016 14:59
че не важи за серийните убийци, изнасилвачи, садисти и др.
Красиво казано, но в живота е друго. Жалко.
цитирай
11. ikra - Благодаря за положителните разсъждения!
07.12.2016 16:28
emi1ts написа:
послание с вяра в заложеното добро у човека!Надежда винаги е необходима -един човек да го осъзнае и разбере е изпълнило предназначе нието си!Нека сме добри хора - крие известни рискове :) ,но си заслужава , добавяйки повече смисъл и позитивни емоции в живота ни!С пожелание за хубави дни!

Спокойна вечер!
цитирай
12. ikra - В живота не е друго - ние сме участниците в него, и от нас зависи като какви ще се изявим и какво ще направим...
07.12.2016 16:32
troia написа:
че не важи за серийните убийци, изнасилвачи, садисти и др.
Красиво казано, но в живота е друго. Жалко.

Лошото е, че винаги другите са ни виновни, дори за личните ни несгоди, към които никой друг няма отношение...
Проблемите ние си ги създаваме, а после кършим пръсти и се чудим как да ги решим.
Спокойна вечер!
цитирай
13. ikra - Всеки има право на лично мнение :)
07.12.2016 16:34
martosblack написа:
не са добри!

Много често причината за разминаванията във възгледите е ъгъла на разглеждане на даден казус.
Приятна вечер!
цитирай
14. troia - Когато
08.12.2016 09:23
ikra написа:
troia написа:
че не важи за серийните убийци, изнасилвачи, садисти и др.
Красиво казано, но в живота е друго. Жалко.

Лошото е, че винаги другите са ни виновни, дори за личните ни несгоди, към които никой друг няма отношение...
Проблемите ние си ги създаваме, а после кършим пръсти и се чудим как да ги решим.
Спокойна вечер!


някой ми направи нещо лошо не смятам, че сама съм си виновна, особено ако аз нищо лошо не съм му сторила.
Според мен не трябва да се подценява злото в човека. Във всеки има инстинкт за самосъхранение и той не е случаен.:) Има добри хора, но има и лоши в които няма нищо добро.
Прав си! Всеки има право на лично мнение.:)
цитирай
15. ikra - :)
08.12.2016 19:57
troia написа:
ikra написа:
troia написа:
че не важи за серийните убийци, изнасилвачи, садисти и др.
Красиво казано, но в живота е друго. Жалко.

Лошото е, че винаги другите са ни виновни, дори за личните ни несгоди, към които никой друг няма отношение...
Проблемите ние си ги създаваме, а после кършим пръсти и се чудим как да ги решим.
Спокойна вечер!


някой ми направи нещо лошо не смятам, че сама съм си виновна, особено ако аз нищо лошо не съм му сторила.
Според мен не трябва да се подценява злото в човека. Във всеки има инстинкт за самосъхранение и той не е случаен.:) Има добри хора, но има и лоши в които няма нищо добро.
Прав си! Всеки има право на лично мнение.:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4757687
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031