Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2017 12:36 - Прозрение или реалност...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 1799 Коментари: 4 Гласове:
26

Последна промяна: 11.04.2017 12:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Ето какво казва свещеник Мартин Ниемьолер / Martin Niemцller, визирайки едно друго време, не толкова далечно - само преди 70 години.

Когато нацистите прибраха комунистите,
аз мълчах,
нали не бях комунист.

Когато арестуваха социалдемократите,
аз мълчах,
нали не бях от тях.

Когато задържаха профсъюзниците,
не протестирах,
не бях от профсъюзите.

Когато прибираха евреите,
аз мълчах отново,
нали не бях евреин.

Когато прибраха мен,
вече нямаше кой за мен да протестира...


image

-----------------------------------------------------------------------------------------

В оригинал: 

Als die Nazis die Kommunisten holten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Kommunist.

Als sie die Sozialdemokraten einsperrten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Sozialdemokrat.

Als sie die Gewerkschafter holten,
habe ich nicht protestiert;
ich war ja kein Gewerkschafter.

Als sie die Juden holten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Jude.

Als sie mich holten,
gab es keinen mehr, der protestierte.

--------------------------------------------------------------------


image



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Живеейки
11.04.2017 22:04
съвместно в едно общество сме взаимосвързани.Преди всичко сме хора и човечността е над идейните различия- всеки има право на свои разбирания стига да не вреди на другите!Добре е обяснил Мартин Ниемьолер -да защитим и подкрепим хората да нас в труден момент защото е много вероятно и при нас да се появят подобни проблеми и да имаме нужда от защита!! Мъдро послание! Поздрави за избора! Приятна вечер!
цитирай
2. ikra - Благодаря!
12.04.2017 15:22
emi1ts написа:
съвместно в едно общество сме взаимосвързани.Преди всичко сме хора и човечността е над идейните различия- всеки има право на свои разбирания стига да не вреди на другите!Добре е обяснил Мартин Ниемьолер -да защитим и подкрепим хората да нас в труден момент защото е много вероятно и при нас да се появят подобни проблеми и да имаме нужда от защита!! Мъдро послание! Поздрави за избора! Приятна вечер!

Коментарът ви е на място! Миналото трябва да ни бъде за пример, защото времето и мястото се променят, но ситуациите се повтарят...
Успешен ден!
цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга, приятелю!
13.04.2017 07:02
Съпричастието е гласът на Духа в нас, защото всички сме едно в Него.
Хубав ден!
цитирай
4. ikra - Благодаря :)
15.04.2017 14:27
batogo написа:
Съпричастието е гласът на Духа в нас, защото всички сме едно в Него.
Хубав ден!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4759310
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031