Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2017 15:03 - Аз съм за истината...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 1830 Коментари: 5 Гласове:
15

Последна промяна: 10.05.2017 15:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
..........................
------------------------------



Аз съм за истината,
без значение кой я изрича.
Аз съм за справедливостта,
без значение кой е на нейна страна или срещу нея.
На първо място аз съм човешко същество 
и като такова подкрепям онези, 
които са от полза за обществото 
и цялото човечество.


- Малкълм Х -

-----------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------


image

image



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Истината
11.05.2017 08:55
и стремежът към нея значи да живееш в реалността ,което е особено важно и ценно в живота !Верния път към това да се чувстваш свободен и предпазен от чужди манипулации! Справедливост е необходима за всички ни в днешно време!Мъдри мисли ,които споделям и подкрепям! Благодаря!Хубав ден!
цитирай
2. ikra - Благодаря :)
11.05.2017 15:44
emi1ts написа:
и стремежът към нея значи да живееш в реалността ,което е особено важно и ценно в живота !Верния път към това да се чувстваш свободен и предпазен от чужди манипулации! Справедливост е необходима за всички ни в днешно време!Мъдри мисли ,които споделям и подкрепям! Благодаря!Хубав ден!

цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю, за хубавата тема!
14.05.2017 11:40
Според мен има единствено Висша, Вселенска Истина и Справедливост, които само мъдрите осъзнават. Но стремежът към тях е благороден и благословен. За съжаление твърде често нашите представи за тези понятия са субективни и по тази причина - относителни...
Светъл ден, Икар!
цитирай
4. ikra - Благодаря!
14.05.2017 20:51
batogo написа:
Според мен има единствено Висша, Вселенска Истина и Справедливост, които само мъдрите осъзнават. Но стремежът към тях е благороден и благословен. За съжаление твърде често нашите представи за тези понятия са субективни и по тази причина - относителни...
Светъл ден, Икар!

Тук под ИСТИНА се има предвид не духовната, а чисто човешката - приканваща към единство, разбирателство, взаимопомощ, уважение... Идеята е да има здраво общество, което заедно да може да устоява на трудностите...
цитирай
5. batogo - !!!:))) Приятелю,
15.05.2017 09:17
според мен без духовност и ясно съзнание човечеството е едно подплашено стадо, което може да бъде манипулирано и използвано за най-долни цели. Истината се съдържа в духовността, която ни е дадена Свише, за да ни прави любящи, състрадателни и свободни, обединени в нея.
Хубав ден, Икар!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4758128
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031