Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2018 22:18 - Приятелството
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 2234 Коментари: 6 Гласове:
25

Последна промяна: 22.01.2018 22:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЕДИН МЛАДЕЖ помоли:

- Кажи ни за Приятелството!  

А той отвърна с думите:

- Приятелят ти е отговор на нуждата ти.  
image 

Той е твоята нива, където сееш с любов и жънеш с благодарност.  
image 

Той ти е трапеза и огнище, ти идеш при него да се заситиш и да намериш мир.  
image 

Когато приятелят ти говори от сърце, не се боиш да изразиш както твоето съгласие, така и твоето несъгласие.  
image 

Но ако приятелят ти мълчи, ти непрестанно се вслушваш в сърцето му, защото в приятелството всички мисли, всички желания, всички надежди се раждат и споделят с безмълвна радост.  
image 

Когато се отделяш от приятеля си, не скърбиш, защото онова, което най-много харесваш в него, бива по-ясно в отсъствието му, както планината се вижда на катерача по-ясна откъм полето.  
image 

И нека в приятелството няма друга цел освен вглъбяването на духа.  
image 

Понеже любовта, която търси друго освен разкриване на собственото си тайнство, не е любов, а хвърлена напразно рибарска мрежа.  
image 

Най-доброто у теб да бъде за приятеля ти.  
image 

Ако той иска да познае водите на прилива ти, нека познае и отлива ти.  
image 

Какво ти е сторил приятелят ти, та го търсиш да убиете времето? - Търси го да изживеете времето! 
image 

Нему е дадено да удовлетвори нуждата ти, не да запълни празнотата ти!  
image 

И в сладостта на приятелството нека има смях и споделена радост. Защото в росата на дребните радости сърцето намира утрото си и с нея то се ободрява. 
 image



Джибран Халил Джубран



Гласувай:
25



1. leonleonovpom2 - Така е, приятелю Икра!
22.01.2018 22:38
Приятелят е отговорът на нуждата ти!

Имам приятел, доктор , от ученическите години
АДЕМ
Баща ми се разболя. Притесних се много, родителите ми бяха в друг град
Ходех, звънях!
Но при честите ми командировки изпадах в ужас, когато звъннех и никой не вдигаше телефона Не знаех какво да правя
Един ден Адем дойде! След общи приказки, каза ми да си гледам спокойно работата, да не се притеснявам! Всеки ден е в града, нищо не му пречи да погледне как са родителите ми, които много уважава! Оставил им е телефона си също, да го търсят, ако се наложи
Той поема грижата за тях, ако е нешо чрезвичайно, не дай боже, той ще ми се обади
Имам отговорна работа, да си я гледам! Няма да ме изостави в това положение
И така направи!
Истински приятел!

Лека нощ!
цитирай
2. ikra - Здравей, приятелю!
23.01.2018 16:45
leonleonovpom2 написа:
Приятелят е отговорът на нуждата ти!

Имам приятел, доктор , от ученическите години
АДЕМ
Баща ми се разболя. Притесних се много, родителите ми бяха в друг град
Ходех, звънях!
Но при честите ми командировки изпадах в ужас, когато звъннех и никой не вдигаше телефона Не знаех какво да правя
Един ден Адем дойде! След общи приказки, каза ми да си гледам спокойно работата, да не се притеснявам! Всеки ден е в града, нищо не му пречи да погледне как са родителите ми, които много уважава! Оставил им е телефона си също, да го търсят, ако се наложи
Той поема грижата за тях, ако е нешо чрезвичайно, не дай боже, той ще ми се обади
Имам отговорна работа, да си я гледам! Няма да ме изостави в това положение
И така направи!
Истински приятел!

Лека нощ!

Знам, че има такива хора, приятелю, които не вършат добро, за да получат облага. На подобни хора можеш да разчиташ винаги. Колкото и да са малко - има ги! Онези, които не са познавали подобен тип хора, могат само да съжаляват...
Благодаря ти за мотивиращия коментар!
цитирай
3. kvg55 - ikra,
23.01.2018 17:19
И приятелството се основава на интереси.
цитирай
4. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
23.01.2018 21:51
Много мъдри и точни думи за приятелството!
цитирай
5. ikra - Привет, друже!
24.01.2018 21:25
kvg55 написа:
И приятелството се основава на интереси.

В такъв случай визираното "приятелство" не е нищо друго освен интересчийство :)
Истинското приятелство е съвсем друго нещо :)
Приятна вечер!
цитирай
6. ikra - Благодаря, приятелю!
24.01.2018 21:26
batogo написа:
Много мъдри и точни думи за приятелството!

И аз така мисля!
Приятна вечер :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4757230
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031