Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.09.2008 14:42 - Бавно избледнява лицето ти
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3392 Коментари: 15 Гласове:
1

Последна промяна: 08.09.2008 15:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Бавно избледнява лицето ти, а аз се променям.И промених всичко около себе си

Заживях в огромен град, в който нито една улица не ми напомня за теб.И когато се возя на задната седалка на голямата черна кола в центъра на Лондон и гледам преминаващите хора зад тъмните си очила, съм по-свободна от всякога, защото зная че няма да те видя.И бавно избледнява лицето ти…

Живея с мъж, за който всяка жена мечтае и живея в приказен палат, за който съм мечтала.И съм свободна, защото не си живял между тези стени, не си спал на това легло и той не е като теб.Той е силен и ме е чакал дълго докато ти ме имаше, а после чака още по-дълго докато те преживея.Той ме обичаше когато не си заслужаваше, когато нямаше смисъл, когато бях грешна и когато бях лоша.Всичко, което ти не направи.А аз презирам слабостта ти.И когато гледам в очите му виждам безкрайна синева, вместо твоите очи с цвят на вино.Той побеждава всеки ден, а аз съм допинга, който му дава сили.Теб те убивах, нали?Той не повтаря постоянно, че ме обича, но го повтарят очите му и зная, че ще остане винаги до мен.А ти ми обеща, че ще бъдеш до мен докато си жив…доколкото знам си жив още.И бавно избледнява лицето ти…

По-красива съм отпреди.И когато крача гордо по Бонд стрийт, хората се обръщат след мен.И почти съм забравила времето в което крачих из апартамента ти, а ти не ме забелязваше.Превърнала съм се в град на греха.И очите ми, и устните ми, и косите ми, всичко е по-красиво, защото не те виждат, не те целуват и не те милват. Наранявах си ходилата многократно да бягам от теб, а сега ги обух в най-красивите обувки.И знаеш ли, по-красиви са!Замених дрехите от тъга, със скъпи, красиви дрехи, а всички стари изхвърлих.И бавно избледнява лицето ти…

Изхвърлих и сърцето, което те обичаше от глупост.Сега имам ново, което научих да те приема с равнодушие.Изхвърлих и викащата ми душа.Сега имам нова – тиха, спокойна и мирна, различна от твоята душа невярна.Сега съм цяла и не помня времето когато ме разкъсваше на най-малките парчета, а след това ме събираше.Счупих всички мостове към теб, за да не мога в миговете на слабост да се върна обратно и да те моля.Когато сто пъти стигнах дъното и когато още сто изплувах от там, спрях да обвинявам теб.И бавно избледнява лицето ти…

Когато в мен избухне онзи плач…пречистващ душата плач, лицето ми изсъхва бързо.И бързо прогонвам тъгата, защото имам всичко и трябва да му се насладя докато още мога.Все още съм непокорна и несломима, каквато ме обичаше и никога няма да бъда доброто момиче, което искаше да бъда.Не съм чиста, не съм тиха, не съм девствена,но съм истинска и никога повече няма да те имам.За това е по-добре да избледнява бавно лицето ти…




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ot dorichela
08.09.2008 14:56
princess,radvam se na tazi polojitelna promqna v jivota ti i na silata,koqto imash! Pozdravi!
цитирай
2. akasha85 - Продължавай напред, принцесо, ти ...
08.09.2008 15:03
Продължавай напред, принцесо, ти си господарка на света, а не робиня на някакъв малодушен тип....

Победила си в тази битка. Продължавай смело напред!

Поздрави и усмихнат ден :)))
цитирай
3. elpidas - освен, че ще се повторя ... какво да кажа!
08.09.2008 15:06
много красиво написано!
цитирай
4. анонимен - :)
08.09.2008 15:52
Бавно избледнява лицето ти...
:)
цитирай
5. анонимен - Принцесо, просто бъди щаслива с ...
08.09.2008 16:15
Принцесо, просто бъди щаслива с това което имаш в момента защо продължаваш да гледаш в миналото ?
цитирай
6. анонимен - принцесата е в замъка
08.09.2008 18:49
където и е мястото.
Анонимна съм т.к. чета двама души в блог.бг и не смятам да пиша, следователно нямам нужда от профил.
Но се зарадвах за теб, че си надмогнала временното оглупяване.
Пожелавам ти да обичаш сегашния си мъж по детски чисто и да оцениш, това което прави за теб. Силно все едно не си обичала и не си била наранявана преди.

Клиширано е да се влюбваме в тези, които ни нараняват. Просто защото има други, които ни заслужават и с постоянство и любов го доказват.
Важно е само ние да имаме очи за тях. И да има чифт сини очи, в които да се огледаме и да им се усмихнем с обич в замяна на тяхната.

С пожелание да чета все по-хубави истории от теб.
цитирай
7. анонимен - soso
08.09.2008 23:31
BRAVO Princeso,nepovtorima si((:
цитирай
8. pulsar - Изкара бензиновата резачка...
09.09.2008 11:06
Ето ТОВА е началото на това да си ТИ... Радвам се да те имам за приятел.
"и бавно избледнява лицето ти", онова, което плачеше преди време, онова, което сега се усмихва по лондонските тихи улички...

Всичко е точно така както трябва да бъде!
Поздрави на Нина Р. :-)
цитирай
9. анонимен - Защо само аз мисля че този пост не е ...
09.09.2008 12:04
Защо само аз мисля че този пост не е проява на сила а точно обратното ?
цитирай
10. anabel4o - Колко живот и любов, реална само...
09.09.2008 14:49
Колко живот и любов, реална самопреценка струят от думите ти. Поздравявам те! И все така! :)
цитирай
11. dokato - Много е изкуствено за да е истина
09.09.2008 22:47
не съм съгласна с това,че си щастлива.Не вярвам,че си разрушила всички мостове по които можеш да се върнеш към него.За жалост сърцето не се подчинява на замъци,черни лъскави коли и красиви парцалки.Ти си толкова"щастлива",че пишеш толкова тъжни постинги.Дано да греша
цитирай
12. pulsar - Сегааааммм.....
10.09.2008 11:57
А ти чуваш ли ме? :-)
http://www.youtube.com/watch?v=jHKNzuvs9zI
цитирай
13. princesss - pulsar,
10.09.2008 13:38
чувам те, разбира се
Аз съм послушно момиче :)
цитирай
14. lelya - Ммм, прекрасно написано- няма да ти ...
12.09.2008 14:01
Ммм, прекрасно написано- няма да ти пожелавам нищо, защото...господ, или природата, или каквото и да е това там, си знае работата и сме сътворени така, че да оцеляваме, колкото и невероятно да звучи. Дори в случаите, в които толкова душевна мъка се е насъбрала, че болката, когато дишаш е чисто физическа, по необяснима причина пак оцеляваме. Дори се учудвах, че е възможно изобщо да се случи да се преборя с мъката...е, става.
Пишеш страхотно. Поздрави.
цитирай
15. viki11 - Да се пребориш, или да я прехвърлиш ...
13.09.2008 15:50
Да се пребориш, или да я прехвърлиш на друг, вместо да я превърнеш в щастие?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084826
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140