Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2022 18:10 - Дъжд
Автор: noir Категория: Поезия   
Прочетен: 4689 Коментари: 0 Гласове:
19

Последна промяна: 29.06.2022 18:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бавно изнизва се и този странен ден,
белязан в мислите от своето непостоянство,
с което - почудата надигна той във мен,
защото някак намерих го за странно

как ярко слънцето печеше,
а после - ей тъй, набързо притъмня,
дъждът - нито спокойно си ръмеше,
нито пък и отведнъж се той изля,

ами в ритъма на нежна песен
по зелените листа мелодично затактува,
и с напоителната своя искреност небесна,
природата пречистена накара да ликува.

Със букет от капки лицето ми изми,
щом с поглед устремен вгледах се в безкрая,
от който сякаш облаците плачеха със истински сълзи,
но с тази разлика, че всъщност бяха сладки,

горещи, разтварящи, проникващи дълбоко,
преминаващи през мен, все едно са светлина,
а наметалото от спомени на раменети ми широки
стече се като мътилка сива в моите крака.

Чисто нов, измокрен, прероден,
към своя дом обратно крача с лекота,
притеглен от картини ярки върху хоризонта озарен
от слънцето, усмихнато на чудната дъга,

и от птиците, извиващи отново мелодии любовни,
по дърветата, под които мързеливо пътят се протяга,
разказвайки за живота мъдрости вековни -
че бурите сърдити бързо отминават.

Пристигнал, прекрачвам входната врата накрая,
мокрите ми дрехи на земята падат в следващия миг
и своя образ търся да открия в старо огледало,
но непознат дори за него е новият ми лик.


image









Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 488553
Постинги: 308
Коментари: 970
Гласове: 14310