Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2021 17:23 - Дърт съм и помня
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3086 Коментари: 29 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Като кмет  и председател на ГЕРБ Бойко покани Станишев на дебат за София, по точно за метрото, а и въобще за политиките в страната . Станишев не прие поканата.
Тогава кметът Борисов отиде пред Министерския съвет и го покани да дебатират нещата на улицата-естествено около него клакьори и журналисти, които по късно ще произведе в
мисирки. Борисов пред МС заяви:
-В махалата , като те поканят на разговор или да се сбиете, отиваш защото  ще кажат , че си шубе , или педал. Станишев да си избере какво е...
Последваха аплаузи и весел шум от към мисирките
Онзи ден Радев покани Борисов да се "сбият" на 14 ти ноември
Два дни приказливият по всяко време Борисов мълчи
Дали ще яви как смятате?
И ако не се яви,  какво ще кажат в "махалата"-шубе или педал?
Няма аплаузи, тъжни мисирки....



Гласувай:
8



1. radostinalassa - Каквото и да кажат, пак ...
28.09.2021 18:04
ше ни излъжат. Мекерета.
цитирай
2. getmans1 - Понеже и защото по понятни причини ...
28.09.2021 18:12
Понеже и защото по понятни причини няма защо да се страхувамза репутацията си ще си позволя въпрос.
Сигурен ли си, че ББ го е рекъл това „педал„ или ти се искало да го рекъл?

Дявол да го вземе, то явно въпрос, въпроса провлачи но вторият няма да го задам, че знам колко те ще те натоваря...
цитирай
3. notfun - ..заради Изборите, ли..
28.09.2021 18:20

така, се
развълнува,и толкова ,Венци?
цитирай
4. vencivaleri1951 - Гетьо, това беше внушението
28.09.2021 18:32
Не искай от мен да помня точните думи
Директно по късно обаче в предизборната надпревара иронизира сексуалната ориентация на Стонишев Всички сме го чували, какво се правиш на ощипан
Това си е приьом на Борисов-кой не е с него често става хомосексуален в обръщението му. Така беше и с Радан, така вече чуваме и за новите играчи...
Припомни си и записа от дома му с Кокинов...
Толкова му е любима тази тема, че човек да се чуди, дали...

getmans1 написа:
Понеже и защото по понятни причини няма защо да се страхувамза репутацията си ще си позволя въпрос.
Сигурен ли си, че ББ го е рекъл това „педал„ или ти се искало да го рекъл?

Дявол да го вземе, то явно въпрос, въпроса провлачи но вторият няма да го задам, че знам колко те ще те натоваря...

цитирай
5. vencivaleri1951 - Ами вълнувам се Юлке
28.09.2021 18:38
Мога да се вълнувам и от други неща, но като те гледам как ми скачаш с бутонките
вълненията ми няма да имат файда. Показваш това , онова по аватарите си, пък после вълвумаш ли се. Да се вълнувам за Борисов е по безопасно отколкото за теб.
Той е взел дал, а ти си опасна "лимонка"

notfun написа:

така, се
развълнува,и толкова ,Венци?

цитирай
6. fun1001 - ....Венци.не съм и помислила,
28.09.2021 18:53
да те закачам..."еротично, и лично..
дано, и не го реша..публично )
че, и 100 Лимона, няма, те спасят. хехе..

сеХи Фотките, са...заради Хейтърките..
цитирай
7. starforlife - Може ли и аз да се ИЗХОДЯ? Ха ха ха ха Да бре, да - в залисията да се фоткам в кенефа на един МОЛ, та забравих да го е...
28.09.2021 19:27
Та, философствам - хаааааа ха ха ха:
- "Покана" (първото изречение) имаме тогава, когато е отправена ИЗРИЧНО и напълно разбираемо от канещия.
Ако е казано в ефир примерно, не е покана, защото каненият може и да не е разбрал (гледал).
- Неприемане на поканата (второто изречение) имаме тогава, когато ИЗРИЧНО и напълно разбираемо поканеният е заявил на канещия, че не приема и няма да откликне на поканата.
Ако не го е направил достатъчно разбираемо... Да не говорим, че това са политици и при все Борисов да е простак, ако Станишев претендира за "ниво и квартал" би следвало да не се води от това.

Същото касае и Радев и Борисов в настоящето де - да не помислиш, че вземам страна.



А сега малко смях:
Радо, питайки те, написа:
Сигурен ли си, че ББ го е рекъл това „педал„ или ти се искало да го рекъл?
А ти, Венци, отговаряйки му, написа:
Не искай от мен да помня точните думи

И сега можеш ли на мен, "Гочето", да ми кажеш как този твой отговор се връзва със заглавието на постинга ти?
Просто питам.


ПС:
И, Венци, "дърт си, но (не)помниш", но да те попитам кога горе-долу става това, описваното от теб?
Преди... 2 години примерно или по-рано?
цитирай
8. getmans1 - Гетьо, това беше внушението. . . Да ...
28.09.2021 19:36
vencivaleri1951 написа:
Гетьо, това беше внушението


... Да токова ти е внушението ... Ти разбираш тия работи, ден през ден съм и потърпевш но ... мани ме мене.

...Ти разкажи сега какво е внушението на РАДЕВ с тая покана, ... То, последната година ББ поне 20 пъти са го питали „мисирките„ дали ще се кандидатира и отговора е бил отрицателен ... щото аз няколко пъти съм чувал, че за след 24 год. когато построи ХЕМУС ще си помисли.

vencivaleri1951 написа:
... Директно по късно обаче в предизборната надпревара иронизира сексуалната ориентация на Стонишев Всички сме го чували, какво се правиш на ощипан
Това си е приьом на Борисов-кой не е с него често става хомосексуален в обръщението му. Така беше и с Радан, така вече чуваме и за новите играчи...
Припомни си и записа от дома му с Кокинов...
Толкова му е любима тази тема, че човек да се чуди, дали...


... Ти по-добре ползвай цитати точни, че ... споменине ти се нефелни ... сам си ги дискредитирал доста.
цитирай
9. getmans1 - ДО - 7. starforlife - Може ли и аз да се ИЗХОДЯ? Ха ха ха ха Да бре, да - в залисията да се фоткам в кенефа на един МОЛ, та забравих да го е... 19:27
28.09.2021 19:44
... Ти пък, че нали тези официалности ще прецакат ... ФнушениетУ
цитирай
10. vencivaleri1951 - Гетьо, в избори за президент
28.09.2021 20:19
нормално е лидерите на водещи партии , ако не застават зад настоящия да се явявт на подобен вот. Първанов го направи, въпреки , че нямаше никакъв шанс в момента в който се кандидатира и нямаше да има , ако Стоянов не беше се самосвалил.
В момента ГЕРБ е в пълна изолация и една евентуална победа/а тя може да се случи/
би разбила изцяло конструкцията на опонентите му. Да, той пееше тази песен при Първанов, пее я и днес. Просто го е страх , че ще загуби и "гроздето" е кисело Радев иска Борисов да не се яви и стреля с халосни. С Борисов ще има балотаж, а на балотажа не се знае. С явяването си ще мобилизира и по силен парламентарен вот.
Той през парламента не може да се върне, чрез президент със сигурност е номер 1 отново. Аз си мисля, че изчисляват ползи и щети в момента, щом се мълчи два дена, и
е възможно да поеме ръкамицата. Всеки друг ще е по слаб от него и ще е възможен и един тур
След това следват местни и пак всички срещу му-ще ги загуби тотално, и чао

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Гетьо, това беше внушението


... Да токова ти е внушението ... Ти разбираш тия работи, ден през ден съм и потърпевш но ... мани ме мене.

...Ти разкажи сега какво е внушението на РАДЕВ с тая покана, ... То, последната година ББ поне 20 пъти са го питали „мисирките„ дали ще се кандидатира и отговора е бил отрицателен ... щото аз няколко пъти съм чувал, че за след 24 год. когато построи ХЕМУС ще си помисли.

vencivaleri1951 написа:
... Директно по късно обаче в предизборната надпревара иронизира сексуалната ориентация на Стонишев Всички сме го чували, какво се правиш на ощипан
Това си е приьом на Борисов-кой не е с него често става хомосексуален в обръщението му. Така беше и с Радан, така вече чуваме и за новите играчи...
Припомни си и записа от дома му с Кокинов...
Толкова му е любима тази тема, че човек да се чуди, дали...


... Ти по-добре ползвай цитати точни, че ... споменине ти се нефелни ... сам си ги дискредитирал доста.

цитирай
11. vencivaleri1951 - Заради хейтърките?
28.09.2021 20:22
Ти да не си сменила тротоара? Ех, това" гоче"...

fun1001 написа:
да те закачам..."еротично, и лично..
дано, и не го реша..публично )
че, и 100 Лимона, няма, те спасят. хехе..

сеХи Фотките, са...заради Хейтърките..

цитирай
12. getmans1 - ДО - 10. vencivaleri1951 - Гетьо, в избори за президент 20:19
28.09.2021 21:03
... Или не си ми прочел коментара, или най-вероятно не си искал да го разбереш.
Поне от две години казва, че няма да се кандитира, както виждаш и депутат не става ... явно чака белезниците и „възмездието„...

Иначе и за държавата няма да е добре именно ББ да е президент ... аз не го мисля за толкова глупав, че да не съзнава това ... или пък хората които стоят зад него да саглупаци.

Колкото до изолацията, това е вече нещо познато и сме го гледали ... чудо ще е да се създае правилство и още по-голямо чудо ще е да изкара пълен мандат.

Предизборен кьорфишек е тази покана ... през 16 г. ако не си научил урока нека сега да приеме ... тогава не си счупи думата на две, забравиго това нали ... сам ти си го казвал, че можело да откаже и да не ходи на извънредни избори ... МАЙ И АЗ ПОМНЯ, А.

ПП
... ХАХАХАХ, ...а, бре, ти що не отиде на среща с Жоро-СТАР ... ТОЛКОВА УГОВОРКИ И ПОКАНИ..
цитирай
13. vencivaleri1951 - На каква среща?
28.09.2021 21:20
Той на лов за патици ме кани? Вероятно защото имам пилчари:)
Аз на лов отдавна не ходя. За птици, въобще не съм ходил При теб има пилци, ти ходи

За сме живи и здрави ще видим. Мойта прогноза е, че след местните избори и мандат извън властта ще загуби бюджетния си електорат и ще се спихне ГЕРБ ГЕРБ нлъгва на избори със 250-300хиляди души собствена администрация , която една част ще е подменена, друга преорентирала се. По този път вървя и БСП-на първите избори имаха конституционно мнозинство, после СДС на Костов-с Борисов ще стане същото, неговата изходна база е далеч от тази на СДС и БСП тогава

getmans1 написа:
... Или не си ми прочел коментара, или най-вероятно не си искал да го разбереш.
Поне от две години казва, че няма да се кандитира, както виждаш и депутат не става ... явно чака белезниците и „възмездието„...

Иначе и за държавата няма да е добре именно ББ да е президент ... аз не го мисля за толкова глупав, че да не съзнава това ... или пък хората които стоят зад него да саглупаци.

Колкото до изолацията, това е вече нещо познато и сме го гледали ... чудо ще е да се създае правилство и още по-голямо чудо ще е да изкара пълен мандат.

Предизборен кьорфишек е тази покана ... през 16 г. ако не си научил урока нека сега да приеме ... тогава не си счупи думата на две, забравиго това нали ... сам ти си го казвал, че можело да откаже и да не ходи на извънредни избори ... МАЙ И АЗ ПОМНЯ, А.

ПП
... ХАХАХАХ, ...а, бре, ти що не отиде на среща с Жоро-СТАР ... ТОЛКОВА УГОВОРКИ И ПОКАНИ..

цитирай
14. starforlife - ~ 13. vencivaleri1951
28.09.2021 21:50
Хаааааа ха ха ха.
Нещастник!
vencivaleri1951 написа:
На каква среща?
Той на лов за патици ме кани?

Отзад напред:
- То за поканата за лов - всички те видяха що за балалайко си и как сам се вкара в... персонажа си - ново ха ха ха.
Поне хората, повечето от тях, НАДЯВАМ СЕ, видяха колко трябва да ти се вярва на комплексарските локуми.
Колкото до въпроса ти - какво да кажем:
Блоговата история - ха ха ха - помни колко срещи съм ти определял, за да се убедиш в това колко твои ПЕДЕРАСТИИ са били комплексарска педерастия.
Както и помни колко (тук броят не е важен, но се помнят поне 2: Тази за надготвянето, ПРИЕТА ОТ МЕН, но неосъществена от теб... И тази за надпрохождането на "Алекото" ти и "РАВа" ми - смЕх.), ти си ми определял сам.

Но да оставим това - то касае комплексите ти и отсъствието на мъжество в характера ти.
По-скоро отново да те попитам:
И, Венци, "дърт си, но (не)помниш", но да те попитам кога горе-долу става това, описваното в постинга от теб?
Преди... 2 години примерно или по-рано?
цитирай
15. milady - ....Венцоо, недей, пропуска, че и аз съм Присмехулница Тодорова ))
28.09.2021 22:01
...но, вие, тук ,сте..като..Влюбени лебеди ))))

11. vencivaleri1951 - Заради хейтърките?
20:22
Ти да не си сменила тротоара? Ех, това" гоче"..
цитирай
16. vencivaleri1951 - Гоче знае се кога Борисов е кмет на София-преди 13, 14 години
28.09.2021 22:36
Аз нещастник, ти щастливец-то всяко село си има един вечно щастлив и усмихнат
Канил си ме бе Жорко, канил си ме, но аз с дебели не се срещам:)
Защо не поканиш Гетьо на лов. По Дунава и по блатата птици бол. Може да има опит
Хайде , похвали се с кучето си. Това ме интересува повече от борсовите ти удари

quote=starforlife]Хаааааа ха ха ха.
Нещастник!
vencivaleri1951 написа:
На каква среща?
Той на лов за патици ме кани?

Отзад напред:
- То за поканата за лов - всички те видяха що за балалайко си и как сам се вкара в... персонажа си - ново ха ха ха.
Поне хората, повечето от тях, НАДЯВАМ СЕ, видяха колко трябва да ти се вярва на комплексарските локуми.
Колкото до въпроса ти - какво да кажем:
Блоговата история - ха ха ха - помни колко срещи съм ти определял, за да се убедиш в това колко твои ПЕДЕРАСТИИ са били комплексарска педерастия.
Както и помни колко (тук броят не е важен, но се помнят поне 2: Тази за надготвянето, ПРИЕТА ОТ МЕН, но неосъществена от теб... И тази за надпрохождането на "Алекото" ти и "РАВа" ми - смЕх.), ти си ми определял сам.

Но да оставим това - то касае комплексите ти и отсъствието на мъжество в характера ти.
По-скоро отново да те попитам:
И, Венци, "дърт си, но (не)помниш", но да те попитам кога горе-долу става това, описваното в постинга от теб?
Преди... 2 години примерно или по-рано?[/quote]
цитирай
17. getmans1 - доре бре, ще ти ударим по една патка и ...
28.09.2021 23:07
добре бре, ще ти ударим по една патка и на тебе ...
цитирай
18. starforlife - 2в1:
29.09.2021 00:09
getmans1 написа:
добре бре, ще ти ударим по една патка и на тебе ...
Радо, не му прави кефа да падаш до "нивото" на "Гоче".
Твоят "квартал" си ти приляга - простотията я остави на споменатия вече "селски щастливец"


Не в тази хронология, в 16-ти коментар Льольо51 написа:
1. Аз нещастник, ти щастливец-то всяко село си има един вечно щастлив и усмихнат
2. Канил си ме бе Жорко, канил си ме, но аз с дебели не се срещам:)
3. Гоче знае се кога Борисов е кмет на София-преди 13, 14 години
1. Точно така, Нещастнико - у мое село ми викат "Гого Пльок". Питай Неделчо Варадинов примерно, съсед каза, че ти е.
2. Как да ти отговоря, мамка му?...
Дали ще е много просташко и грубо да взема все пак малко мат'рял от икокото, за да звуча по-професионално и напиша примерно: Абе дебел-дебел, ама при все, че се "качвам" в/у (избери си жен-хлъц-а ти или...) - не я повреждам. Така, че - спокойно - и теб няма да повредя.
Дядя, успокойся, для патки гаварим.
Ха ха ха
3. Аха. Значи вече сме минимизирали темпоралната граница на паметта ти до под 13-14 години.
Хайде сега ми кажи кога ми каза, че Варадинов ти е съсед, а аз го срещнах случайно по време на "отпуската" си миналия месец, питах го и той каза, че не те познава?
цитирай
19. vencivaleri1951 - Просто лъжеш! Къде го срещна бе човече?
29.09.2021 00:49
Къде живее-приблизително в София. След това аз ще обясня точно-вътрешия двор ни е общ- Работели сме 5 години заедно-три деляхме кабинет Ходили сме заедно на море и семейно и сами. Какво е завършил До колкото познавам теб, той на пушечен истрел не би те допуснал. Ти и до професор Бекяров ти беше къщата в Панагюрище, а гочито те закова, че лъжеш като дърт циганин. Къде е историческата част на градчето, къде си ти? Ето , ти балайкаш и сега се набалалайка. Дечо, ще каже че не ме познава...абе пич, толкова общи преживявания н продължение на години сме имали, колкото ти с никой не можеш да имаш, защото никой не би те търпял Давай сега , къде живее в София -приблизително???

vencivaleri1951 написа:



starforlife написа:
getmans1 написа:
добре бре, ще ти ударим по една патка и на тебе ...
Радо, не му прави кефа да падаш до "нивото" на "Гоче".
Твоят "квартал" си ти приляга - простотията я остави на споменатия вече "селски щастливец"


Не в тази хронология, в 16-ти коментар Льольо51 написа:
1. Аз нещастник, ти щастливец-то всяко село си има един вечно щастлив и усмихнат
2. Канил си ме бе Жорко, канил си ме, но аз с дебели не се срещам:)
3. Гоче знае се кога Борисов е кмет на София-преди 13, 14 години
1. Точно така, Нещастнико - у мое село ми викат "Гого Пльок". Питай Неделчо Варадинов примерно, съсед каза, че ти е.
2. Как да ти отговоря, мамка му?...
Дали ще е много просташко и грубо да взема назаем език на икокото и напиша примерно: Абе дебел-дебел, ама при все, че се "качвам" в/у (избери си жен-хлъц-а ти или...) - не я повреждам.
3. Аха. Значи вече сме минимизирали темпоралната граница на паметта ти до под 13-14 години.
Хайде сега ми кажи кога ми каза, че Варадинов ти е съсед, а аз го срещнах случайно по време на "отпуската" си миналия месец, питах го и той каза, че не те познава?


цитирай
20. starforlife - Дядя, успакой ся. Ха ха ха ха
29.09.2021 01:52
vencivaleri1951 написа:
Просто лъжеш! Къде го срещна бе човече?
Къде живее-приблизително в София. След това аз ще обясня точно-вътрешия двор ни е общ- Работели сме 5 години заедно-три деляхме кабинет Ходили сме заедно на море и семейно и сами. Какво е завършил До колкото познавам теб, той на пушечен истрел не би те допуснал. Ти и до професор Бекяров ти беше къщата в Панагюрище, а гочито те закова, че лъжеш като дърт циганин. Къде е историческата част на градчето, къде си ти? Ето , ти балайкаш и сега се набалалайка. Дечо, ще каже че не ме познава...абе пич, толкова общи преживявания н продължение на години сме имали, колкото ти с никой не можеш да имаш, защото никой не би те търпял Давай сега , къде живее в София -приблизително???

Дишай дълбоко (да не вземе сега инфаркт да си докараш) и ще ти разкажа всичко, което искаш, че и много повече - все пак тази нощ съм на смяна в "Билла" и "имам" време.
Преди това обаче... След като те радват такива НЕвярности като тази, с която "гочито" ме бил закопал - смЕх... Да ти поднеса още една "закопаваща" ме НЕвярност, че да не вземе да пукнеш ся от това, което ще ти разкажа после.
Ето, кефи се:
https://blag0rodka.blog/drugi/2021/09/28/gledni-tochki.1781486

А сега за бай "Дечо" - братовчедът на чичо... Кой? - ха ха ха:
Светът е много малък, Дядя.
Варадинов го познавам по простата причина, че съм го обучавал и смея да твърдя, че затова и успя да стане шеф в "Медет".
Впрочем той преди това преподаваше в НУЦИ (Национален учебен център по информатика, ако не знаеш - ха ха ха), но когато се появих аз там - загуби значение, при все да представляваха и "IBM".
И понеже ние панагюрци се поддържаме... Дори и аз да живея къде-къде от историческата част... Та го уредих бай Дечо за шеф в "АСАРЕЛ-Медет" (с тире се пише, да знаеш - ха ха ха).
Ето това е тайната на стремглавата му кариера - от нещастен и никакъв доцент от следдипломна школа към МЕИ, до българина с най-висока позиция в "Медет".
И ти трябва да си горд, че ти разкрих тази тайна, която много малко хора знаят.
Много малко.
(сБвГт - ха ха ха)
цитирай
21. vencivaleri1951 - Ще ти обясня накрая защо се вълнувам
29.09.2021 11:24
Единственото вярно което си написал, че НУЦИ бе и следдипломна школа на МЕИ. И съм написал , защото беше такава и на "Карл Маркс" Вярно е и че Дечо работеше там и имаше часове. Светът наистина е малък, голямо е само Панагюрище.
Та така, с непознаващият ме Дечо именно там работехме заедно и деляхме кабинет отначало. Той беше н-к административна дейност и завеждащ капитално строителство-строителен инженер е -пътищар Той и преподаваше някакви пакети на специалисти от строителния бранш-обяснявал ми е, но така и не разбрах как принтери строят. Дечо, а и аз когато сме работели за Медет по НИС, ти си си мерил пишлето пред огледалото-нали това е едно от заниманията ти и днес. НИС е научно иследователска работа -вкарвахме ГАПС/гъвкави автоматечни производствени системи/ в Комбината . Аз се занимавах със икономиката и счетоводството на проекта/ И понеже помня, помня как ми се присмиваше когато ти казах , че института ни беше представител на АЙ БИ ЕМ. Смееше се когато ти казах, че секретарката ми имаше комп на тях без нагризаната ябълка. Смееше се като ти казах, че цялата техника в института/освен българските ЕИМ за обучение и продажба навън/ бяха на янките. Смееше се когато написах, че първата голяма наша ЕИМ 10 35 в договорите на продажба в Никарагуа и Мозамбик има и моят подпис Впрочем на едното място взех и Дечо. Не помня къде-в Африка , или Ю Америка. Към мен беше и международната дейност и много пътувах.
Смееше се когато ти казах, че ни проверяваха от КНК за учебник на наш преподавател проф Калигоров и ме привика Г Атанасов, който тогава беше Председател на КНК и явно ме е харесал, защото на третата седмица след като стана премиер ми връчиха заповед
за Главен инспектор, по късно Държавен експерт.
Не се вкарвай в героични пози. При нас преподаваха светилата тогава на АЙТИ специалистите, като ак Боянов, тогава професор, проф Бекяров, който бе и наш ректор, имал е часове и Живко Железов/макар, че не е точно такъв специалист макар и директор на ЦИИТ-впрочем на прехрана при теб-Господи ти имаш ли представа за какъв човек говориш, че черпиш редовно!? Просто говориш смешни и лъжливи неща. Дечо, не знам да се е хабилитира. След института и промените реституира нещо/баща му бил месар ми е разправял и имал магазин в София, който възстановяваше. Направи после няколко сладкарници, които почнаха да дават фира след веригите Мама и Неделя. После професорът го вкара в Медет/ Цоцурков, или Цоцорков , който май още е баровеца бе негов студент, а май и научен ръководител му е бил/ Ти си назначавал Дечо-бе спри се човече с грандоманията и лъжите.
И какви са ти тези роднини , които не знаеш къде живея. Чичо ти от Перник Боян Радев е с неизвестен адрес за теб. Дечо сега също роднина и пак неизвестно за теб къде живее в София
Това навежда на следната мисъл-или лъжеш за роднините си, или не те бръснат за слива, щом не те канят
И сега сериозното. по скоро е молба да бъдеш честен
Миналата година влязох с телефона си в басейн и го прецаках. Майната му на телефона, но загубих телефоните. Започнах да възстановявам "указателя"
и влязох в профила на Дечо във Фейса. Беше затворен от 2019 г. Само снимката му и толкоз
Дъщря ми каза , че доста време не била го виждала-сега тя живее в това ми жилище. В такава възраст сме, че всичко става. Не смея да се обадя в Медет.
Ще ти бъда благодарен, а и радостен, ако ми кажеш че наистина си го виждал лятото.


vencivaleri1951 написа:
Аз нещастник, ти щастливец-то всяко село си има един вечно щастлив и усмихнат
Канил си ме бе Жорко, канил си ме, но аз с дебели не се срещам:)
Защо не поканиш Гетьо на лов. По Дунава и по блатата птици бол. Може да има опит
Хайде , похвали се с кучето си. Това ме интересува повече от борсовите ти удари

quote=starforlife]Хаааааа ха ха ха.
Нещастник!
vencivaleri1951 написа:
На каква среща?
Той на лов за патици ме кани?

Отзад напред:
- То за поканата за лов - всички те видяха що за балалайко си и как сам се вкара в... персонажа си - ново ха ха ха.
Поне хората, повечето от тях, НАДЯВАМ СЕ, видяха колко трябва да ти се вярва на комплексарските локуми.
Колкото до въпроса ти - какво да кажем:
Блоговата история - ха ха ха - помни колко срещи съм ти определял, за да се убедиш в това колко твои ПЕДЕРАСТИИ са били комплексарска педерастия.
Както и помни колко (тук броят не е важен, но се помнят поне 2: Тази за надготвянето, ПРИЕТА ОТ МЕН, но неосъществена от теб... И тази за надпрохождането на "Алекото" ти и "РАВа" ми - смЕх.), ти си ми определял сам.

Но да оставим това - то касае комплексите ти и отсъствието на мъжество в характера ти.
По-скоро отново да те попитам:
И, Венци, "дърт си, но (не)помниш", но да те попитам кога горе-долу става това, описваното в постинга от теб?
Преди... 2 години примерно или по-рано?

[/quote]
цитирай
22. ramone - ...
29.09.2021 11:43
аз пък преди време се запознах в самолета с една дама, дето е била на афтърпарти с Лед Цепелин!
Приличаше на Лили Иванова, ма требва да беше десетина-петнайсе години по-млада от нея. Майка и била французойка, а дядо и белогвардеец. Изпихме една бутилка бяло вино докато си говорехме.
Като ми каза за партито - рекох на български - еее ебаси якото. Питах я разбира се до кой е седяла - до Пейдж. И после след кратка пауза добави - не вярвай на всичко, което пишат за тях, - Пейдж беше истински джентълмен.
Сериозно
цитирай
23. vencivaleri1951 - А аз се чудех за "пилчаря" на Дечо
29.09.2021 12:07
То е видно , кой му "носи" патките:)


getmans1 написа:
добре бре, ще ти ударим по една патка и на тебе ...

цитирай
24. starforlife - Хааааа ха ха ха ха ха Направо е оргазъм да цитирам този твой коментар, за да... го пренеса при мен. Ха ха ха ха
29.09.2021 12:15
vencivaleri1951 написа:
Единственото вярно което си написал, че НУЦИ бе и следдипломна школа на МЕИ. И съм написал , защото беше такава и на "Карл Маркс" Вярно е и че Дечо работеше там и имаше часове. Светът наистина е малък, голямо е само Панагюрище.
Та така, с непознаващият ме Дечо именно там работехме заедно и деляхме кабинет отначало. Той беше н-к административна дейност и завеждащ капитално строителство-строителен инженер е -пътищар Той и преподаваше някакви пакети на специалисти от строителния бранш-обяснявал ми е, но така и не разбрах как принтери строят. Дечо, а и аз когато сме работели за Медет по НИС, ти си си мерил пишлето пред огледалото-нали това е едно от заниманията ти и днес. НИС е научно иследователска работа -вкарвахме ГАПС/гъвкави автоматечни производствени системи/ в Комбината . Аз се занимавах със икономиката и счетоводството на проекта/ И понеже помня, помня как ми се присмиваше когато ти казах , че института ни беше представител на АЙ БИ ЕМ. Смееше се когато ти казах, че секретарката ми имаше комп на тях без нагризаната ябълка. Смееше се като ти казах, че цялата техника в института/освен българските ЕИМ за обучение и продажба навън/ бяха на янките. Смееше се когато написах, че първата голяма наша ЕИМ 10 35 в договорите на продажба в Никарагуа и Мозамбик има и моят подпис Впрочем на едното място взех и Дечо. Не помня къде-в Африка , или Ю Америка. Към мен беше и международната дейност и много пътувах.
Смееше се когато ти казах, че ни проверяваха от КНК за учебник на наш преподавател проф Калигоров и ме привика Г Атанасов, който тогава беше Председател на КНК и явно ме е харесал, защото на третата седмица след като стана премиер ми връчиха заповед
за Главен инспектор, по късно Държавен експерт.
Не се вкарвай в героични пози. При нас преподаваха светилата тогава на АЙТИ специалистите, като ак Боянов, тогава професор, проф Бекяров, който бе и наш ректор, имал е часове и Живко Железов/макар, че не е точно такъв специалист макар и директор на ЦИИТ-впрочем на прехрана при теб-Господи ти имаш ли представа за какъв човек говориш, че черпиш редовно!? Просто говориш смешни и лъжливи неща. Дечо, не знам да се е хабилитира. След института и промените реституира нещо/баща му бил месар ми е разправял и имал магазин в София, който възстановяваше. Направи после няколко сладкарници, които почнаха да дават фира след веригите Мама и Неделя. После професорът го вкара в Медет/ Цоцурков, или Цоцорков , който май още е баровеца бе негов студент, а май и научен ръководител му е бил/ Ти си назначавал Дечо-бе спри се човече с грандоманията и лъжите.
И какви са ти тези роднини , които не знаеш къде живея. Чичо ти от Перник Боян Радев е с неизвестен адрес за теб. Дечо сега също роднина и пак неизвестно за теб къде живее в София
Това навежда на следната мисъл-или лъжеш за роднините си, или не те бръснат за слива, щом не те канят
И сега сериозното. по скоро е молба да бъдеш честен
Миналата година влязох с телефона си в басейн и го прецаках. Майната му на телефона, но загубих телефоните. Започнах да възстановявам "указателя"
и влязох в профила на Дечо във Фейса. Беше затворен от 2019 г. Само снимката му и толкоз
Дъщря ми каза , че доста време не била го виждала-сега тя живее в това ми жилище. В такава възраст сме, че всичко става. Не смея да се обадя в Медет.
Ще ти бъда благодарен, а и радостен, ако ми кажеш че наистина си го виждал лятото.

А репликата ми...
О, само каква реплика...
ПРИ МЕН!
При развръзката. Ха ха ха ха
цитирай
25. vencivaleri1951 - Това с приликите
29.09.2021 12:30
понякога е интерсно. Аз вървя с моя ректор/този от коментара/ по царя-бяхме ходили в паспортното-имаше визов проблем и виждам познат, казвам му здрасти, той на мен също и нищо особено. След седмица професорът ме вика и представя невъзможна за изпълнение заявака за около 15 специализации в Япония. Аз водех международната дейност. Отивам в Комитета по наука и технически прогрес при международниците и започвам да си защитавам заявката-отхвърлена ми бу само една специализация и то не от Комитета, а от ДС. Не можах да повярвам-очаквах 2,3 да минат.
След месец пак професорът ме вика и ме помоли да поискам увеличение на средствата по капитално строителство за годината-беше пролет, а те се планират и отпускат предишната есен. Викам му , че не става, а той-ти си знаеш, опитай
Отивам /с въпросния Дечо от по горе/ в Комитета по планиране и почвам да го удрям на молба-проблем с курсисти и специализанти, хотелския комплекс не стига, парите кът , посочих какво вкарваме във фиска/приходите ни бяха впечатлителни/ и директорката , чисто майчински ми даде исканото-беше на годините на майка ми
Връщаме се победоносно и професорът ми казва-Твоят човек не го бараме повече тази година, догодина имам планове
-Абе какъв мой човек-питам
-Хайде не се прави на интересен Гриша Филипов, с който си казахате здрасти на Цар Освободител -беше тогава министър председател
Аз се шашнах, после си припомних познатия когото поздравих-познат , ама от тв и портретие .
-Обясних недоразумението, че всичко това с визите и сега с капиталното е просто случайност
Не знам дали ми повярва После ме изтеглиха


ramone написа:
аз пък преди време се запознах в самолета с една дама, дето е била на афтърпарти с Лед Цепелин!
Приличаше на Лили Иванова, ма требва да беше десетина-петнайсе години по-млада от нея. Майка и била французойка, а дядо и белогвардеец. Изпихме една бутилка бяло вино докато си говорехме.
Като ми каза за партито - рекох на български - еее ебаси якото. Питах я разбира се до кой е седяла - до Пейдж. И после след кратка пауза добави - не вярвай на всичко, което пишат за тях, - Пейдж беше истински джентълмен.
Сериозно

цитирай
26. starforlife - А БЕ, Рамоне... Да те попитам БЕ (ха-ха-ха-кане, насочено към домакина)
29.09.2021 12:43
Ти от дълги години живееш в Гърция, нали така?
Би ли могъл да ми кажеш като българин в Гърция, можеш ли да си извадиш виза за Щатите или не?
Ако си запознат разбира се.

Не е важно, споко, просто питам.
Присети ме изречението от репликата на домакина до теб отгоре. Тази за визовия проблем.



Но пък ПЕРМАНЕНТНАТА ИМПЕРАТИВНОСТ и ОПИТИ ЗА АВТОРИТЕТНИЧЕНЕ на домакина все пак ме глозга - ха ха ха - да му задам и на него 1-2 кратки и отвесни въпроси.
По коментара му по-горе въпроси.
Значи:
vencivaleri1951 написа:
Единственото вярно което си написал, че НУЦИ бе и следдипломна школа на МЕИ.
ЧАКАЙ-ЧАКАЙ. КАК САМО ТОВА?
А НЕ Е ЛИ ВЯРНО, ЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАШЕ "IBM"?

Преди друг въпрос - една забележчица, Венценце, Докторино:
ГАПС НЕ Е Гъвкава Автоматична Производствена Система... Тоест, не се излагай да подценяваш другите не с това да мислиш, че трябва да им разтълкуваш абревиатурата,
А С ТОВА, ЧЕ Е ПОНЕ 80% ОТ ХОРАТА ЗНАЯТ, ЧЕ Е АвтоматиЗИРАНА, КОЕТО Е КОРЕННО РАЗЛИЧНО и подценяваните от теб нямат нужда от тълкуването в случая, за да ти се смеят - ти си им смешен по много причини.
Да не говорим, че проблемите около подобни системи НА НИВО СОЦ ОСОБЕНО - ха ха ха - АМА ИЗОБЩО НЕ СА ПРЕДМЕТ НА НИКАКВА научноТИРЕиЗследователска дейност(с едно "з" - идва от ИЗследвам, неграмотни Докторе без значение на коя наука), А НА ИНЖЕНЕРИНГ!

Сега нов въпрос:
vencivaleri1951 написа:
Смееше се когато ти казах, че секретарката ми имаше комп на тях без нагризаната ябълка.
Колко комП - ха ха ха - имаше секретарката ти? Един или повече от един? Ха ха ха
А въпросът ми е: Ти наистина ли не осъзнаваш, че такива ПОЛУистини-полуИЗМИШЛЬОТИНИ В КОНКРЕТНИЯ СЛУЧАЙ минават при други, не при мен?
Бах мааму, се пак колкото и да ме имате за IT и Програмист - аз "съм" охранител (нали така?) и виждам белите конци в измишльотините ти дори там, където ти дори не може да допуснеш, че ги показваш.

vencivaleri1951 написа:
И сега сериозното. по скоро е молба да бъдеш честен
Миналата година влязох с телефона си в басейн и го прецаках. Майната му на телефона, но загубих телефоните. Започнах да възстановявам "указателя"
и влязох в профила на Дечо във Фейса. Беше затворен от 2019 г. Само снимката му и толкоз
Дъщря ми каза , че доста време не била го виждала-сега тя живее в това ми жилище. В такава възраст сме, че всичко става. Не смея да се обадя в Медет.
Ще ти бъда благодарен, а и радостен, ако ми кажеш че наистина си го виждал лятото.
Абре, Венци...
Абре, зелен, но иСъхнал (като иСледователски бре - ха ха ха) ПЪНЕ...
Ти си много тъпо парче бре!
Естествено, че СЕ ЕБАВАХ с теб!
Та то ВСЕКИ НОРМАЛЕН ще го схване бре!
Но КАК и ЗАЩО се ебавах - това предстои да научиш.
За да ти е като обеца на НОСА - ха ха ха.
И, за да видиш, че не съм толкова лЬОшо "Гоче", та все пак да те светна:
Ти няма да можеш - тъпо Гоче си - ха ха ха - но накарай внука ти да ти направи един профил (в Гугъл, а то съм и 90% сигурен, че имаш, дори ти да не го знаеш) и да обвърже телефонния ти указател с него.
Така и да давиш телефон всеки месец - проблеми с указателя никакви.
Поне за това равни "нивото и квартала" се - ха ха ха - с тъпото Гоче.

И като заговорихме за телефони и указатели, та да те попитам:
Защо когато тръгна да набирам домашния ти телефон, ми дава, че е несъществуващ?
При кода ли греша?
Не е 02 - от старите - а е с някакъв 08хх от новите ли?
цитирай
27. vencivaleri1951 - Виж" тъпо" Гоче:)
29.09.2021 14:04
Не, ти не се бъзикаше с Дечо, който си назначавал!?, а ме проверяваше. Аз не лъжа, може несвързано да се изразя, може да направя лапсус, може да се заблудя с нещо. Ти като психолог би трябвало да знаеш, че дислектиците изпитват силен дискомфорт когато съзнателно и користно лъжат.
За мен автоматични и автоматизирани системи са едно и също-моята работа бе разходи на материали и труд и разпределение на заплащането.
Бях обяснил, че секретарката беше шампион по стенография и машинопис и бе получила подарък компютъра. До колкото стойността му надхвърляше позволеното тя го заприходи към НУЦИ. Не пишеш на компютър, а на машина- вече с ябълка. Също електронна, също с програми за текстообработака и клавиатура на латиница и кирилица.
Да , бяхме представителство на Айбием и когато го казах ти каза че при соца не е имало такова представителство. А го взе Рашко Ангелинов, който преди това бе преподавател в учебния им център в Европа, след това стана зам министър в нас и ни прехвърли представителството И той четеше лекции, и проф Стоян Марков/Стенмарк/ , който бе и министър на електрониката. Всички те обаче се засрамиха , като на банката застана ти, а тях аудиторията отхвърли. Те и за това не пишат в блог бг-пфу програмисти , а не пишат в най програмисткия сайт:)
И виж какво ще ти кажа Програмисте...Аз съм много далеч от материята, но и много съм видял. Видял съм как се програмира с химикалка, после на перфокарти, после се чака машинно време да тестват дадена програма. Сега компютри телефони вършат работа, колкото машина разположена в сграда. Авторитетът , който вашето поколение и след вас имат в АЙ ТИ технологиите е пренос от нашето поколение и преди нас. какво е НУЦИ днес, както и нароилите се учебни центрове с гръмки имена. Ти казваш, че си баровец в американска фирма с висок имидж, а вадиш туристическа виза да ходиш до Щатите. Не съм ходил до там, но имах работна виза и само защото протоколът беше към мен и представлявахме Айбием.
Имахме безвалутно сътрудничество със Сепиа франция, САМОК Унгария, Роботрон Германия . Обучавахме присъствено над 2000 души годишно, от които около 300 души чужденци Имахме около 100души щатен персонал преподаватели Около 20 млн оборот, равняващо се днес на около 150 според любимият ти паритет на покупателната способност
За теб програмирането в България започва от теб, и то вече се чудя дали България е основана през 681 ва година или преди 5 десетилетия


starforlife написа:
Ти от дълги години живееш в Гърция, нали така?
Би ли могъл да ми кажеш като българин в Гърция, можеш ли да си извадиш виза за Щатите или не?
Ако си запознат разбира се.

Не е важно, споко, просто питам.
Присети ме изречението от репликата на домакина до теб отгоре. Тази за визовия проблем.



Но пък ПЕРМАНЕНТНАТА ИМПЕРАТИВНОСТ и ОПИТИ ЗА АВТОРИТЕТНИЧЕНЕ на домакина все пак ме глозга - ха ха ха - да му задам и на него 1-2 кратки и отвесни въпроси.
По коментара му по-горе въпроси.
Значи:
[quote=vencivaleri1951]Единственото вярно което си написал, че НУЦИ бе и следдипломна школа на МЕИ.
ЧАКАЙ-ЧАКАЙ. КАК САМО ТОВА?
А НЕ Е ЛИ ВЯРНО, ЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАШЕ "IBM"?

Преди друг въпрос - една забележчица, Венценце, Докторино:
ГАПС НЕ Е Гъвкава Автоматична Производствена Система... Тоест, не се излагай да подценяваш другите не с това да мислиш, че трябва да им разтълкуваш абревиатурата,
А С ТОВА, ЧЕ Е ПОНЕ 80% ОТ ХОРАТА ЗНАЯТ, ЧЕ Е АвтоматиЗИРАНА, КОЕТО Е КОРЕННО РАЗЛИЧНО и подценяваните от теб нямат нужда от тълкуването в случая, за да ти се смеят - ти си им смешен по много причини.
Да не говорим, че проблемите около подобни системи НА НИВО СОЦ ОСОБЕНО - ха ха ха - АМА ИЗОБЩО НЕ СА ПРЕДМЕТ НА НИКАКВА научноТИРЕиЗследователска дейност(с едно "з" - идва от ИЗследвам, неграмотни Докторе без значение на коя наука), А НА ИНЖЕНЕРИНГ!

Сега нов въпрос:
vencivaleri1951 написа:
Смееше се когато ти казах, че секретарката ми имаше комп на тях без нагризаната ябълка.
Колко комП - ха ха ха - имаше секретарката ти? Един или повече от един? Ха ха ха
А въпросът ми е: Ти наистина ли не осъзнаваш, че такива ПОЛУистини-полуИЗМИШЛЬОТИНИ В КОНКРЕТНИЯ СЛУЧАЙ минават при други, не при мен?
Бах мааму, се пак колкото и да ме имате за IT и Програмист - аз "съм" охранител (нали така?) и виждам белите конци в измишльотините ти дори там, където ти дори не може да допуснеш, че ги показваш.

[quote=vencivaleri1951]И сега сериозното. по скоро е молба да бъдеш честен
Миналата годи
цитирай
28. getmans1 - А аз се чудех за "пилчаря&q...
29.09.2021 14:23
vencivaleri1951 написа:
А аз се чудех за "пилчаря" на Дечо
То е видно , кой му "носи" патките:)


getmans1 написа:
добре бре, ще ти ударим по една патка и на тебе ...



... Късно е да ме засегнеш ... аз просто направих аналогия на поканите - в нашия си разговор.
... Ти ме намесваш във вашият - рестото си е за теб
цитирай
29. starforlife - ~ 27. vencivaleri1951
29.09.2021 15:44
Хааааааа ха ха ха
Ама ти наистина си пълно куку бре, Венци!
Дори Рамоне ти/НИ го намекна с ФИНОИРОНИЧНИЯ си коментар, а той теб те превключи на автоматична и се наду като балон в тръни да СЕ ПОКАЗВАШ пред същия - Рамоне.
Знаеш ли колко го ЕБЕ Рамоне това твое дърдолеене за случки, РАЗКАЗАНО В ТАКИВА ПОДРОБНОСТИ?
Точно николко.
С извинение, че от негово име се изказвам.
ПРОУМЕЙ, ЧЕ ТО МОЖЕ ДА ВПЕЧАТЛИ САМО ИДИОТИ КАТО ПРЪЦКО ПРИМЕРНО!
Проумей го най-сетне.

Казах ти неща, които ме провокира новата ти дърдолейщина.
А сега малко по нея, но този път наистина по-"телеграфно".

- Осъзнаваш ли защо ти говоря или да се научиш (отречи, че се опитах напълно сериозно да ти помогна, та чак нарочен постинг ти поднесох до това) да цитираш коментарите на другите както трябва или просто да не го правиш?
Защото ако аз сега ти кажа: Че къде видя да се ебавам с Варадинов?
НАПИСАЛ СЪМ, ЧЕ СЕ ЕБАВАМ С ТЕБ!
Ти няма да можеш да го прочетеш в твоето НЕКАДЪРНО цитиране и МОЖЕ (не казвам, че ще) да се говори, че аз съм променил репликата си.
Еее, след като твоето цитиране НЕ МОЖЕ да е примерно полезно с това - да не може някой да си промени репликата или, ако го направи - да е видно, че го е направил - защо тогава въобще е нужно да създаваш кашите?
Видя как принципно подведе вчера Митака.


- "... може да се заблудя с нещо..."
Ами именно бре, човече Божи!
Ти си в 90% от времето в заблуда!
И лошото е, че сам си го причиняваш.
Виж с това, че неси бил лъггал и не НАГАЖДАШ много неща - ама въобще не съм съгласен И С ДНЕШНИЯ СИ ПОСТИНГ ТОЧНО ТОВА ЩЕ ПОКАЖА!

Куп други твои НЕИСТИНИ и чисти брътвежи в този ти последен към момента коментар няма да репликирам.
Така или иначе ОТЛИЧНО ЗНАЯ, ЧЕ НЯМА СМИСЪЛ И ГЛУПОСТТА И ПЕДЕРАСТИЯТА ПРИ ТЕБ ЩЕ СИ ОТИДАТ КОГАТО (да си жив и здрав естествено) ТИ СИ ОТИДЕШ ОТ ТОЗИ СВЯТ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060226
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031