Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2015 21:58 - Външният вид лъже...
Автор: ikra Категория: Други   
Прочетен: 3590 Коментари: 19 Гласове:
26

Последна промяна: 02.11.2015 22:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Интересно видео. Сервитьори отказаха на човек да го обслужат, поради това че изглеждаше като просяк...
След известно време се върна с луксозна кола и изтънчена визия.... Вижте сами какво се случва :) 





Гласувай:
26



1. vania23 - Мда...,
03.11.2015 08:43
така стоят нещата с хората...
цитирай
2. donchevav - Не съм съгласна. Ресторантът не е ...
03.11.2015 09:51
Не съм съгласна. Ресторантът не е Божи, нито човешки дом, че да се спазват в него Божиите закони. Ресторантът е търговски обект, бизнес, самото влизане в него е вече сделка - клиентите си плащат за безопасност и комфорт... Тук важат други закони...пък като влязат ресторантьорите в Божия храм, библейската притча указва какво се случва пък с тях:)))))
Поздрави, скъпи Икра! Хубав ден!
цитирай
3. ikra - Интересен възглед :)
03.11.2015 20:04
donchevav написа:
Не съм съгласна. Ресторантът не е Божи, нито човешки дом, че да се спазват в него Божиите закони. Ресторантът е търговски обект, бизнес, самото влизане в него е вече сделка - клиентите си плащат за безопасност и комфорт... Тук важат други закони...пък като влязат ресторантьорите в Божия храм, библейската притча указва какво се случва пък с тях:)))))
Поздрави, скъпи Икра! Хубав ден!

Значи ресторантът е бизнес дом и трябва да влизат само бизнесмени :)
Но това е в разрез с моите разбирания за човечност и добро отношение.
Успех и повече усмивки :)
цитирай
4. ikra - За съжаление...
03.11.2015 20:05
vania23 написа:
така стоят нещата с хората...

цитирай
5. ivoki - БИЗНЕС......
04.11.2015 00:33
[quote=donchevav]Не съм съгласна. Ресторантът не е Божи, нито човешки дом, че да се спазват в него Божиите закони. Ресторантът е търговски обект, бизнес, самото влизане в него е вече сделка - клиентите си плащат за безопасност и комфорт... Тук важат други закони...пък като влязат ресторантьорите в Божия храм, библейската притча указва какво се случва пък с тях:)))))

Има морални норми които са валидни за всяка сфера на живота ни.
Бизнес лишен от морал е осъдителен !
Същото се отнася и за политиката.
А кое създава моралът? ВЯРАТА В НЕПРЕХОДНИТЕ ЦЕННОСТИ !!!
Независимо каква вяра изповядваме.
Няма неморална вяра, има неморални тълкувания.



цитирай
6. troia - Бях
04.11.2015 13:04
гледала нещо подобно, но основно действащо лице беше красиво/грозно момиче. На красивото момиче мъжете помагаха и кавалерстваха, а на грозното не обръщаха внимание и го подминаваха. Същото е и при търсенето на работа. Имам пълничка приятелка, която открито й казваха нещо от сорта, че с тази визия не е подходяща. Тези отношения не са рядкост и дискриминация има навсякъде. Нали затова моделът на обществото ни за успял човек е млад, богат и красив!
цитирай
7. ikra - Съгласен съм, друже, относно моралните ценности...
04.11.2015 17:46
ivoki написа:
[quote=donchevav]Не съм съгласна. Ресторантът не е Божи, нито човешки дом, че да се спазват в него Божиите закони. Ресторантът е търговски обект, бизнес, самото влизане в него е вече сделка - клиентите си плащат за безопасност и комфорт... Тук важат други закони...пък като влязат ресторантьорите в Божия храм, библейската притча указва какво се случва пък с тях:)))))

Има морални норми които са валидни за всяка сфера на живота ни.
Бизнес лишен от морал е осъдителен !
Същото се отнася и за политиката.
А кое създава моралът? ВЯРАТА В НЕПРЕХОДНИТЕ ЦЕННОСТИ !!!
Независимо каква вяра изповядваме.
Няма неморална вяра, има неморални тълкувания.

Съгласен съм, друже, относно моралните ценности. Само ще добавя, че между ИМА и ТРЯБВА ДА ИМА съществува огромна пропаст. На този етап само може да апелираме, че ТРЯБВА ДА ИМА морални норми във всяка една сфера на живота...
Вярата е звездата, която озарява пътя ни към вечността. Неморалността не е във вярата, а в човешките същества, които все имат големи претенции и амбиции. Често хората, когато са облечени във власт и сила - морала и доброто отношение към обикновените хора им изветрява.
Успешна седмица, друже! :)
цитирай
8. ikra - Това си е чиста дискриминация...
04.11.2015 17:55
troia написа:
гледала нещо подобно, но основно действащо лице беше красиво/грозно момиче. На красивото момиче мъжете помагаха и кавалерстваха, а на грозното не обръщаха внимание и го подминаваха. Същото е и при търсенето на работа. Имам пълничка приятелка, която открито й казваха нещо от сорта, че с тази визия не е подходяща. Тези отношения не са рядкост и дискриминация има навсякъде. Нали затова моделът на обществото ни за успял човек е млад, богат и красив!

Дискриминация наистина може да се получи във всяка област. На тази тема може доста да говорим...
цитирай
9. iwant - Добре, представете си, че
04.11.2015 18:37
вие имате ресторант и ви влиза някакъв просяк....
Шансът да е богаташ под прикритие, който има възможност да си ви плати обяда в ресторанта е 1999 към 1 (примерно). В същото време- хората на съседните маси, които си обядват и плащат, вашите клиенти- шансът да им е приятна гледката и миризмата на този човек е 1222222131313 към 1 (примерно) (абе няма да се изкефят).
От тази гледна точка мисля, че повечето ще постъпите по същия начин.
И това не е толкова грешно. Това е нормално- човек с бизнес, човек на обяд си имат своите собствени приоритети и грижи.
Съгласна съм, че външният вид лъже (демек, че някой богаташи предпочитат да са по неглиже като отиват на кафе)
но не и че става въпрос за дискриминация тук.
цитирай
10. ikra - Добре е всеки да може да изрази своето мнение...
04.11.2015 20:41
iwant написа:
вие имате ресторант и ви влиза някакъв просяк....
Шансът да е богаташ под прикритие, който има възможност да си ви плати обяда в ресторанта е 1999 към 1 (примерно). В същото време- хората на съседните маси, които си обядват и плащат, вашите клиенти- шансът да им е приятна гледката и миризмата на този човек е 1222222131313 към 1 (примерно) (абе няма да се изкефят).
От тази гледна точка мисля, че повечето ще постъпите по същия начин.
И това не е толкова грешно. Това е нормално- човек с бизнес, човек на обяд си имат своите собствени приоритети и грижи.
Съгласна съм, че външният вид лъже (демек, че някой богаташи предпочитат да са по неглиже като отиват на кафе)
но не и че става въпрос за дискриминация тук.

Добре е всеки да може да изрази спокойно своето мнение без да се притеснява от това. Благодаря ви! Не е възможно всички мнения да бъдат еднотипни.
Като се замислих... възможно беше да са еднотипни, но в едни други, недалечни времена... :)
За да бъда и аз правилно разбран, искам по-ясно да изразя своето мнение. Замисълът ми в този постинг беше, че всеки има право на хуманно отношение - независимо от неговата кола или външен вид. Ако не се възприема за нормално зле облечени хора да посещават реномираните заведения, то нека техните шефове помислят и за тях - като към самото заведение направят кът за хора с по-малки парични възможности, като пуснат храна и напитки на достъпна за тях цена - един вид социална дейност. Навярно ще кажете, че тогава в това заведение ще се съберат всички клошари и то ще фалира. Не, имам предвид друго - такива кътчета да има към всяко заведение - по този начин ще се подпомогнат и хората в неравностойно положение. Знам, че хората са отвикнали да помагат и да мислят за социални дейности, но това е крачка да има някакъв нормален баланс по света.
Желая ви спокойна вечер! :)
цитирай
11. kvg55 - Така е, така е. По дрехите посрещат.
05.11.2015 02:54
Така е, така е.
По дрехите посрещат.
цитирай
12. zaw12929 - Външният вид не трябва да е причина ...
05.11.2015 07:02
Външният вид не трябва да е причина за разделяне хората по начин, че да получи отказ да бъде обслужен, ако е лошо облечен, грозен или пълен. Доводът, че на добре облечените богаташи няма да е приятно, също е неоснователен. Може някой от тях, да прояви милосърдие, да подари на изпадналия бедняк пари или дреха. Бог е казал:Ако имаш две ризи- дай едната на ближния, а като деца на Бог всички сме братя и сестри.
Не се учудвам на реакциите, след като десетилетия промиват мозъците ни, настроиха ни така, че всеки мрази всички.
Оказа се, че мястото на просека е в храма, но само с молитва никой не може да засити глад, а това е идеологията на 5% от населението- да трупа излишно богатство за сметка на хората, които го създават в условия, които го правят беден/ не получава достатъчно/ , болен/ няма средства за лечение неук / бедните му родители не са могли да го учат, държавата- не е събирала данък от богаташите, за да осигури полагащо се образование, лечение...
ВЪНШНИЯТ ВИД ЛЪЖЕ- НЕ ЧАКАЙ МИЛОСТ ОТ ДОБРЕ ОБЛЕЧЕНИЯ
цитирай
13. zaw12929 - КОЙ КАКВОТО ПРАВИ ЗА СЕБЕ СИ ГО ПРАВИ ЗАБРАВИХМЕ ЛИ
05.11.2015 07:20
ПОМНИТЕ ЛИ, ТАЗИ НАРОДНА ПРИКАЗКА: Богата дама дала на просяк питка с отрова, но... точно синът и срещнал просяка и го помолил за малко храна, че от дни не е ял и получил отровната питка. Младежът едва се добрал до дома и издъхнал, държейки в ръце майчината отровна пита...
В добре облечените се крие безразличие, ако не и по лошо- надменност, липса на обич към другите , да се притекат на помощ
Ресторантът е място, където храната се плаща и единствено вярно е , за там да можеш да платиш поръчаното, а не да те пращат в пицария...
всички коментари са логични, когато не намираме време, нужда да отидем на църква, уж сме анти комунисти, а а продължаваме да сме атеисти.
Има едно оправдание за времето преди 1989 г- у нас комунизъм не е имало, а имахме СОЦИАЛНА ДЪРЖАВА, КОЯТО ДАВАШЕ РАБОТА И ДОХОД И НА ЦИГАНИТЕ, БЯХА ИЗЧЕЗНАЛИ ПРОСЯЦИ, ЛОШО ОБЛЕЧЕНИ БЕЗДОМНИЦИ И ЖИВЕЕЩИ В ГЕТА. НО И ЧОВЕЧНОСТТА НИ ДНЕС ЛИПСВА. А ИМАХМЕ ТАКИВА НАДЕЖДИ, ОСТАВЯЙКИ "ЗЛОТО" БЕЗ ДА ЗНАЕМ, ЧЕ СЕ ОБРИЧАМЕ НА САТАНАТА- НА НАЙ ГОЛЯМОТО ЗЛО. КОЕТО ЗАТВАРЯ ПЪТИЩАТА КЪМ БОГ!!
БЕЗДУШИЕТО ПРИДОБИ ЗАСТРАШИТЕЛНИ РАЗМЕРИ, ЩОМ БЪЛГАРИЯ Е ОБРЕЧЕНА НА ГИБЕЛ, МАКАР КЛИПА ДА НЕ Е ОТ БЪЛГАРИЯ
цитирай
14. iwant - Ако не се възприема за нормално ...
05.11.2015 16:29
ikra написа:

Ако не се възприема за нормално зле облечени хора да посещават реномираните заведения, то нека техните шефове помислят и за тях - като към самото заведение направят кът за хора с по-малки парични възможности, като пуснат храна и напитки на достъпна за тях цена - един вид социална дейност. Навярно ще кажете, че тогава в това заведение ще се съберат всички клошари и то ще фалира. Не, имам предвид друго - такива кътчета да има към всяко заведение - по този начин ще се подпомогнат и хората в неравностойно положение. Знам, че хората са отвикнали да помагат и да мислят за социални дейности, но това е крачка да има някакъв нормален баланс по света.
Желая ви спокойна вечер! :)


Ето това е една чудесна идея, която напълно подкрепям.
цитирай
15. donchevav - Хей, какво става? Влязох, а то цяла ...
05.11.2015 19:19
Хей, какво става? Влязох, а то цяла дискусия се заформила тук:)))). Морални норми и неморални тълкувания, безразлични богати, добре облечени дами, надменност, липса на обич, бездушие - отрова и гибел! Олеееее!
Не разбирам от морални постулати, но усещам софизмите – професията ми е такава…
Живея в къща с двор на голям кръстопът и от сутрин до вечер под старата круша посрещаме всякакви хора. Нищо, че мъжът ми често излиза за целта от обора или гълъбарника:)))) На масата винаги има каквото Бог дал от градината, в клоните пеят гугутки, а лицата на хората светят, забравили кой кой е и каква му е мъката. Кой ти гледа дрехите и външния вид – сърцето да е пълно:)))). Производители сме на дребни селскостопански благини – но колко могат да изядат две души – по-голямата част раздаваме. Нищо не продаваме! Съвестта ми е чиста, а душата ми пее.
Пък по зададената тема на постинга не знам…вашият просяк, когото така ревностно защитавате, ако беше истински, едва ли щеше да напира да влиза в най-луксозния ресторант на града – други грижи щеше да има, тъй мисля:)))
И още: мразя гнева и соченето с пръст – това май беше грях и по божиите канони. Елин Пелин го е казал в „Пророк”: „Не ме познава оня, който с гняв и злоба изпълнява заповедите ми.”
Съжалявам, ако съм нарушила общия добър тон, скъпи Икра! Извини ме за реториката - деформация! Поздрави!
цитирай
16. ikra - Факт е :)
05.11.2015 19:52
kvg55 написа:
Така е, така е.
По дрехите посрещат.

цитирай
17. ikra - Мненията по този въпрос ще бъдат разнородни, това е ясно...
05.11.2015 19:54
zaw12929 написа:
Външният вид не трябва да е причина за разделяне хората по начин, че да получи отказ да бъде обслужен, ако е лошо облечен, грозен или пълен. Доводът, че на добре облечените богаташи няма да е приятно, също е неоснователен. Може някой от тях, да прояви милосърдие, да подари на изпадналия бедняк пари или дреха. Бог е казал:Ако имаш две ризи- дай едната на ближния, а като деца на Бог всички сме братя и сестри.
Не се учудвам на реакциите, след като десетилетия промиват мозъците ни, настроиха ни така, че всеки мрази всички.
Оказа се, че мястото на просека е в храма, но само с молитва никой не може да засити глад, а това е идеологията на 5% от населението- да трупа излишно богатство за сметка на хората, които го създават в условия, които го правят беден/ не получава достатъчно/ , болен/ няма средства за лечение неук / бедните му родители не са могли да го учат, държавата- не е събирала данък от богаташите, за да осигури полагащо се образование, лечение...
ВЪНШНИЯТ ВИД ЛЪЖЕ- НЕ ЧАКАЙ МИЛОСТ ОТ ДОБРЕ ОБЛЕЧЕНИЯ

Нека се опитаме просто да бъдем по-добри...
Спокойна вечер!
цитирай
18. ikra - Благодаря за подкрепата :)
05.11.2015 19:54
iwant написа:
ikra написа:

Ако не се възприема за нормално зле облечени хора да посещават реномираните заведения, то нека техните шефове помислят и за тях - като към самото заведение направят кът за хора с по-малки парични възможности, като пуснат храна и напитки на достъпна за тях цена - един вид социална дейност. Навярно ще кажете, че тогава в това заведение ще се съберат всички клошари и то ще фалира. Не, имам предвид друго - такива кътчета да има към всяко заведение - по този начин ще се подпомогнат и хората в неравностойно положение. Знам, че хората са отвикнали да помагат и да мислят за социални дейности, но това е крачка да има някакъв нормален баланс по света.
Желая ви спокойна вечер! :)


Ето това е една чудесна идея, която напълно подкрепям.

Успех :)
цитирай
19. ikra - Да, интересна дискусия. А малцина се осмеляват да продумат :)
05.11.2015 20:02
donchevav написа:
Хей, какво става? Влязох, а то цяла дискусия се заформила тук:)))). Морални норми и неморални тълкувания, безразлични богати, добре облечени дами, надменност, липса на обич, бездушие - отрова и гибел! Олеееее!
Не разбирам от морални постулати, но усещам софизмите – професията ми е такава…
Живея в къща с двор на голям кръстопът и от сутрин до вечер под старата круша посрещаме всякакви хора. Нищо, че мъжът ми често излиза за целта от обора или гълъбарника:)))) На масата винаги има каквото Бог дал от градината, в клоните пеят гугутки, а лицата на хората светят, забравили кой кой е и каква му е мъката. Кой ти гледа дрехите и външния вид – сърцето да е пълно:)))). Производители сме на дребни селскостопански благини – но колко могат да изядат две души – по-голямата част раздаваме. Нищо не продаваме! Съвестта ми е чиста, а душата ми пее.
Пък по зададената тема на постинга не знам…вашият просяк, когото така ревностно защитавате, ако беше истински, едва ли щеше да напира да влиза в най-луксозния ресторант на града – други грижи щеше да има, тъй мисля:)))
И още: мразя гнева и соченето с пръст – това май беше грях и по божиите канони. Елин Пелин го е казал в „Пророк”: „Не ме познава оня, който с гняв и злоба изпълнява заповедите ми.”
Съжалявам, ако съм нарушила общия добър тон, скъпи Икра! Извини ме за реториката - деформация! Поздрави!

Не нарушихте добрия тон, за което ви благодаря. Винаги сте добре дошла!
Нека бъдем далеч от гнева и злобата - те са болест... Доброта нека изпълни нашите сърца...
Приятна вечер :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ikra
Категория: Други
Прочетен: 4800362
Постинги: 1065
Коментари: 8468
Гласове: 49140
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930